quote:Tsja dat krijg je als je niet in bad gaat he?
Op zaterdag 31 mei 2003 23:52 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb nou echt helemaal nooit last van die dingen... Heb de hele avond me ramen openstaan en het licht aan... Ik zie die dingen wel naar binnen vliegen, maar ze komen niet eens in de buurt van mij
Voor me vriendin is het minder leuk, zij wordt gemiddeld 30 keer in een nacht door een mug te grazen genomen als ze hier slaapt.
quote:tja, ik heb een airco op m'n kamer, dus mijn raam is bijna altijd dicht... nog weten die beesten binnen te komen
Op zondag 1 juni 2003 14:11 schreef wouswous het volgende:
maar wat ik me afvraag: als je zo'n hore ding voor je raam hebt hangen: laat dat nog wel wat frisse lucht door dan?
Als ik namelijk in een tent slaap, met daarin ook zo'n "geweldig" horre gaas.. dan komt er geen frisse lucht naar binnen: en wordt het in de tent alsnog heter als daarbuiten... anders kan ik net zo goed het raam dichtlaten...
quote:Woon jij onderwater of zo?
Op zondag 1 juni 2003 14:25 schreef Tichelaar het volgende:
gelukkig zijn er dit jaar nog geen muggen, dus dit topic kan dicht
Dit is dus echt wel oorlog. Mankind vs Mosquito
quote:Nee, maar het is niet heet, dus er zijn nog geen muggen. Zeurkut.
Op zondag 1 juni 2003 14:27 schreef Nasa het volgende:[..]
Woon jij onderwater of zo?
Dit is dus echt wel oorlog. Mankind vs Mosquito
quote:Ik geloof dat ding dingen uit de handel zijn gehaald vorig jaar
Op zondag 1 juni 2003 02:15 schreef sylvesterrr het volgende:[..]
dat ding is nergens te koop.
Weet iemand toevallig waar ik zoiets kan kopen en hoeveel zoiets kost?
quote:je moest voor de grap m'n rug is zien...
Op zondag 1 juni 2003 14:27 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Nee, maar het is niet heet, dus er zijn nog geen muggen. Zeurkut.
quote:Nee hoor, lucht komt er nog prima door! Natuurlijk wel wat minder als wanneer er niks voorzit, maar dat spul van Tesa werkt prima. Je hebt t voor 'gewone' ramen, voor kantelramen, verschillende kleurtjes en zelfs een soort die ook werkt voor hooikoortspatiėnten.. maar die is wel duur.
Op zondag 1 juni 2003 14:11 schreef wouswous het volgende:
maar wat ik me afvraag: als je zo'n hore ding voor je raam hebt hangen: laat dat nog wel wat frisse lucht door dan?
Als ik namelijk in een tent slaap, met daarin ook zo'n "geweldig" horre gaas.. dan komt er geen frisse lucht naar binnen: en wordt het in de tent alsnog heter als daarbuiten... anders kan ik net zo goed het raam dichtlaten...
quote:Dat zijn toch van die dingen met klittenband?
Op zondag 1 juni 2003 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
Nee hoor, lucht komt er nog prima door! Natuurlijk wel wat minder als wanneer er niks voorzit, maar dat spul van Tesa werkt prima. Je hebt t voor 'gewone' ramen, voor kantelramen, verschillende kleurtjes en zelfs een soort die ook werkt voor hooikoortspatiėnten.. maar die is wel duur.
quote:Yup (zie eerder)
Op zondag 1 juni 2003 14:51 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Dat zijn toch van die dingen met klittenband?
quote:ja ik ook
Op maandag 2 juni 2003 03:05 schreef r8ality het volgende:
Net 1 doodgeslagen. En als ik lig te slapen/half wakker ben en zo'n klein formaat Boeing komt langsvliegen, gaat het licht aan en jaag ik net zo lang op em totdat ie met een flinke bloedvlek tegen m'n witte muur uiteengespat is. Kutbeesten..
quote:dan heb je klaarblijkelijk
Op maandag 2 juni 2003 00:42 schreef Tco99 het volgende:
Aaaargh denk je veilig je deur open te hebben staan met een hor er voor... geen kiertje langs de rand ofzo... komen er van die kleine mugjes er dwars doorheen!![]()
gelukkig houdt ie wel de grote muggen tegen. Even geteld er zaten maarliefst 11 grote muggen tegen de hor aan de buitenkant, 11!! das toch ziekelijk veel?! Moet er niet aan denken als die allemaal in m'n kamer zouden zitten.
quote:laat maar zien
Op zondag 1 juni 2003 14:36 schreef Thomas B. het volgende:[..]
je moest voor de grap m'n rug is zien...
quote:USP? wat is dat?
Op maandag 2 juni 2003 03:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
dan heb je klaarblijkelijk
een USP in je kamer
heb wel de logeerkamer mugvrij gemaakt en opgeruimd zodat ik in geval van nood daarheen kan vluchten, het is er alleen wel erg warm omdat er niks openstaat. maar liever warm dan muggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |