quote:Dierenbeul
Op zaterdag 31 mei 2003 23:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb er net een gemold
quote:Hij was vervelend, en dan heb je een probleem
Op zaterdag 31 mei 2003 23:46 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Dierenbeul
Ik kan spontaan niet meer slapen als ik een zoemetje hoor, waar het dan ook vandaan komt.
Nou heb ik al op de site van conrad gekeken en daar staan verschillende apparaatjes die muggen verjaagen. Je weet wel, die dingen met zo'n ultrasoon geluid. Maar je hebt ze in aardig verschillende prijzen, van een eurotje of 8 tot wel 40 euro!!!!
Heeft iemand ervaring met deze dingen? Verschillen ze veel van elkaar? En hoor je het geluid zelf echt niet?
quote:Mazzelaar. Toen ik 12 werd ik heeeeeeel vaak gestoken en kreeg ik dus echt hele grote bulten. Pilletjes gehad en sindsdien word ik minder gestoken en heb ik gewoon kleine bulten
Op zaterdag 31 mei 2003 23:54 schreef -CRASH- het volgende:
Geen last van....
Ze lusten mijn bloed niet...
Dan ben ik genoodzaakt ze te vermoorden
quote:Ik ga ook maar eens een klamboe kopen, horren is helaas geen optie.
Op zondag 1 juni 2003 00:07 schreef nikky het volgende:
ik heb van die horren voor me raam gemaakt. (kleefhorren)
dus ik heb me klamboe nog niet tevoorschijn hoeven halen.
terwijl ik normaal gesproken allang lek ben geprikt
quote:En zodra je het licht aan doet zijn ze nergens te bekennen!
Op zondag 1 juni 2003 00:07 schreef S4ndro het volgende:
Idd klote beesten! Wat ook zo lekker is als je net je lenzen hebt uitgedaan en wilt gaan slapen je 1 minuut later zo'n zoem geluidje hoort
quote:die dingen zoemen nog 10x zo erg als die kutbeesten.. helpen ook helemaal nix.. niet kopen..
Op zaterdag 31 mei 2003 23:58 schreef maarteniscrazy het volgende:Heeft iemand ervaring met deze dingen? Verschillen ze veel van elkaar? En hoor je het geluid zelf echt niet?
* JediMasterLucia klopt het gauw ff af en hoopt dat het in huis muggenvrij blijft
Die #$@& muggen moeten mij altijd hebben en als ik weet dat ze er zijn doe ik geen oog meer dicht.
Mijn partner word namelijk nooit gestoken en ik zit onder de bulten
quote:dat ding is nergens te koop.
Op zaterdag 31 mei 2003 23:40 schreef Thomas B. het volgende:
electronische vliegen fussilator
Weet iemand toevallig waar ik zoiets kan kopen en hoeveel zoiets kost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |