Ik vind ze toch wel erg goed (nog niet zo heel lang) zeer orginele muziek iig! Ik heb verder geen albums van ze ofzo maar dat zou weleens kunnen veranderen
Sinds de zanger Michael Huchence niet meer onder ons is is een paar x geprobeeert de band nieuw leven in te blazen oa. met Therence trend D'arby(die ik een goeie kandidaat vond) maar is nog niet echt gelukt helaas Misschien beter onder een andere naam aangezien het natuurlijk nooit meer hetzelfde klinkt, zie bijv. de Foo Fighters dat slaat wel aan. (Nirvana onder een andere naam).
Ik kwam hierop door de aankondegingen op TMF dat aanstaande zondagavond een concert word uitgezonden. Lijkt me wel gaaf iemand bij dat concert Live baby Live of een andere geweest? Oftewel zijn ze live goed?(erg belangrijk)
Wat zijn jullie favorieten? mijne Need you tonight, New sensation en Suicidal blonde(beetje ironisch geworden al wassie niet blond) dat zijn ook gelijk de bekendsten maar ik ben benieuwd naar andere favo's.
quote:kan aan mij liggen hoor, maar dave grohl is enige ex-nirvana in de foo fighters
Op 08 februari 2001 23:51 schreef Machiel het volgende:
Misschien beter onder een andere naam aangezien het natuurlijk nooit meer hetzelfde klinkt, zie bijv. de Foo Fighters dat slaat wel aan. (Nirvana onder een andere naam).
dus die vergelijking gaat niet echt op lijkt mij
quote:Hum dat ligt misschien niet aan jou
Op 09 februari 2001 00:01 schreef KELDER het volgende:
kan aan mij liggen hoor, maar dave grohl is enige ex-nirvana in de foo fightersdus die vergelijking gaat niet echt op lijkt mij
quote:MISTIFY!!!!!!!!!!!
Op 09 februari 2001 00:38 schreef Lamon het volgende:
Ik heb geen cd's, maar er was wel 1 nummer wat ik fantastisch vond. Ben ik verDOMME de naam kwijt.
Het was een nummer met niet veel meer dan pianobegeleiding en de titel bestond uit 1 woord. Volgens mij was het eind jaren tachtig uitgebracht, maar het is nooit echt een grote hit geweest...
Damn!! hoe heette dat nummer nou.....
Ikzelf vind Mistify ook het mooiste nummer, samen met beautiful girl en Mediate.
quote:* 1 november 1990 Ahoy'in Rotterdam
Op 08 februari 2001 23:51 schreef Machiel het volgende:Lijkt me wel gaaf iemand bij dat concert Live baby Live of een andere geweest? Oftewel zijn ze live goed?(erg belangrijk
)
Kortom ik vond het een waanzinnig goede band, die nooit serieus genomen is omdat de zanger zo'n mooie jongen was
Hutchence had een enorme uitstraling en nam de band op sleeptouw. Heel energiek.
De laatste paar jaren was de fut er een beetje uit, maar in hun glorietijd vond ik ze (samen met U2) de beste live-band van de jaren 90.
Meest favoriete nummers zijn The Original Sin en Need you Tonight.
[Dit bericht is gewijzigd door Elegantly Wasted op 09-02-2001 23:11]
echt mooi!!!
Mistify zal ik eens opzoeken herken iig de titel niet(ik vind het een heerlijk nummer). Mediate is ook tof leuke clip ook dat de tekst van het liedje in beeld is door een van de bandleden die van die bordjes met de woorden erop weggooit if you know what I mean
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 10-02-2001 15:06]
quote:* DuchessX is helemaal weg van Never tear us apart, By my side en Mystify...*zucht*
Op 08 februari 2001 23:51 schreef Machiel het volgende:
Wat vinden we ervan?Ik ben benieuwd naar andere favo's.
Maar eigenlijk is alles wel mooi!
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 10-02-2001 12:33]
Ze klinken idd erg vet live!
quote:Yep!
Op 13 februari 2001 16:37 schreef Machiel het volgende:
Elegantly wasted(dus daar komt die naam vandaan)
Leuk om te lezen dat je de muziek van INXS zo goed vindt Machiel. Je hebt smaak
Trouwens, in het boerendurp waar ik woon hebben we geen TMF, dus ik heb het zondag niet kunnen zien
Maar goed, 't was Live Baby Live, in Wembley voor 72.000 fans. 1991 ofsow. Is vast wel een knappe video van te vinden.
Nou tot over twee jaar
quote:INXS hoort bij de bands die nooit vergeten mogen worden (moet een zanger daar altijd zelfmoord voor plegen???)
Op zaterdag 18 januari 2003 17:01 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nou tot over twee jaar keer 6 minuten
quote:Vaak belandde die grijper tegen jouw voorhoofd. Tijden die nooit meer terugkomen. Helaas.
Op donderdag 13 november 2003 19:22 schreef Zwartadder het volgende:
Nu op KINKFM New Sensation! wat een mooie tijd was dat.
ik die in de zandbak met een grijper aan het spelen was...
Nee! Waar hebben ze Michael opgegraven?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:42 schreef Elusive het volgende:
ze komen naar nederland, in de paradiso
morgen begint de voorverkoop![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |