Ik bied ze te koop aan omdat ikzelf een nieuwe telefoon heb gekocht en 2 goed werkende telefoons in de kast laten liggen is een beetje zonde.
Nokia 7110
De 7110 ziet er nog helemaal 100% perfect uit en het 'schietklepje' werkt ook feilloos. Hij heeft een geheugen voor 500 namen (met bij elke naam een of meerdere telefoonnummers) en een SMS-geheugen van zo'n 60 berichten. Verder beschikt hij over infrarood, agenda, calculator; de usual stuff... Batterij gaat, bij normaal gebruik, ongeveer 2 dagen mee. Maar natuurlijk zit er ook een oplader bij.
Er is 1 minpunt aan deze telefoon: af en toe kan het bereik wegvallen. Dit gebeurde bij mij ongeveer 1 x per dag en dan was ik zo'n 2 minuten onbereikbaar. Het bereik kwam daarna vanzelf weer terug; de telefoon valt dus niet uit maar is ff het netwerk kwijt. Verder geen problemen.
Nokia 6210
De 6210 is qua functionaliteiten vrijwel identiek aan de 7110 en heeft dus ook een groot telefoonboek- en SMS-geheugen. Ook deze batterij gaat ongeveer 2 dagen mee en er zit ook een oplader bij.
Minpunt van deze telefoon is lichte beschadiging. In het display zitten 2 kleine barstjes, links- en rechtsonder in de hoek. Ze zijn klein, zo'n 3 mm elk, en maken de display dus niet onleesbaar. Daarbij zit er een slijt-lijnte op het zilverkleurige stripje, onderaan. Beide dingen zijn op te lossen door een nieuw frontje te kopen (10 euro) waarmee de telefoon weer als nieuw lijkt.
Ik verwacht dat de telefoons per stuk rond de 50 euro opleveren. Wanneer iemand ze beide koopt krijgt-ie er een datakabel gratis bij. Deze kabel werkt op zowel de 6210 als de 7110.
De telefoons zijn af te halen in Amersfoort of worden onder rembours verstuurt (waarbij de verzendkosten voor de koper zijn)
[Dit bericht is gewijzigd door Janoesky op 30-05-2003 17:01]
Ik bied je 35EUR voor de 7110.
En laat ik toevallig nou net in Amersfoort wonen, ik haal hem vanavond op voor 35 euroballen.
quote:¤40 bied ik
Op vrijdag 30 mei 2003 17:00 schreef _wie het volgende:
Ik bied 35 euro voor de 6210
LangeJan: ik wacht liever nog ff af om te kijken of er meer wordt geboden.
Niemand die beide foons tegelijk wil kopen?
quote:Telkens?
Op vrijdag 30 mei 2003 17:23 schreef dethoom het volgende:
telkens als er een nieuwe matrix-film uitkomt wordt dat ding weer hip he
quote:Behalve wat ik in mn openingspost heb beschreven zijn er verder geen problemen. Voor zover ik het weet natuurlijk he. Maar kheb beide toestellen zelf en lang gebruikt dus ik denk wel dat ik ze ken.
Op vrijdag 30 mei 2003 21:05 schreef Bart-Willem het volgende:
Als de 6210 verder goed werkt, wil ik 'm wel overnemen! Wellicht beide toestellen wel, een reserve-toestel is altijd wel handig.
Tot dusver ben jij de hoogste bieder... Nog ff wachten op misschn nog hogere bieders maar ik ben al dik tevreden hiermee.
quote:55¤
Op vrijdag 30 mei 2003 23:06 schreef m0rph3us het volgende:
Ik bied 45 euro voor de 7110.
quote:Wanneer beslis je dan of je 't wel of niet doet?
Op vrijdag 30 mei 2003 23:44 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Behalve wat ik in mn openingspost heb beschreven zijn er verder geen problemen. Voor zover ik het weet natuurlijk he. Maar kheb beide toestellen zelf en lang gebruikt dus ik denk wel dat ik ze ken.
Tot dusver ben jij de hoogste bieder... Nog ff wachten op misschn nog hogere bieders maar ik ben al dik tevreden hiermee.
Oja: ik haal ze wel op, scheelt je een hoop gedoe met de post.
[Dit bericht is gewijzigd door Bart-Willem op 31-05-2003 13:48]
Wat is je meel-adres ?
Heb wel interesse in die 6210 voor 50 eurootjes........
Of mail mij ff: n.g.tillekens@wanadoo.nl
(kijk hier nl. niet continue)
Neem jij de één, neem ik de ander
Allebei blij en jij heb als student toch al nie zoveel uit te geven
quote:Het gaat me juist om de 6210.
Op zaterdag 31 mei 2003 13:56 schreef Berewaus het volgende:
He studentNeem jij de één, neem ik de ander
Allebei blij en jij heb als student toch al nie zoveel uit te geven
quote:Die zal wel aan 't terrashangen zijn.
Op zaterdag 31 mei 2003 14:01 schreef Berewaus het volgende:
Grrrr......Fijn dat Henkie zelf ook nog ff reageert
Maar je gaat nu voor de 6510 zie ik net?
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 17:23 schreef dethoom het volgende:
telkens als er een nieuwe matrix-film uitkomt wordt dat ding weer hip he
Dat ding in de Matrix is een 8110, heel kort en heel plaatselijk leverbaar geweest... Nee, dan hebben ze de deal met Samsung nu beter uitgemolken.
http://www.nokia.se/phones/8110/
Edit: even lachen met de specs:
quote:
The Nokia 8110 weighs only 152 grams with the standard Lithium-Ion battery. However, the operating times are excellent: talk time is up to five hours and standby time up to 150 hours (six days).
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 31-05-2003 14:35]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |