Met als rechtvaardiging (hou je vast)....
Dat hun service graad is verbeterd !
ha ha ha
en het is niet eens 1 april
Klote bedrijf is het toch ook......
Als ze nou al die jaren een normale bedrijfsvoering hadden gehad, waren ze allang binnen
doe ik op dit soort praktijken. De service is tijdenlang belabberd geweest, en nu het goed is moeten we ineens meer betalen... Echt
weer, jongens
We betaalden teveel, en nu is de service (zeggen zij) weer op nivo, dus krijgen we eindelijk waar we voor betalen.
En zij zien het precies andersom
Heb je eenmaal chello/ telefoon ---> geen mens te bereiken, urenlang hangen a € 0,10 p/m
zeg je op: hangen ze GFTD 4 x per week aan de telefoon
quote:Dat bedoel ik ja.......
Op vrijdag 30 mei 2003 14:50 schreef Sjaakman het volgende:
Ze snappen het daar niet.We betaalden teveel, en nu is de service (zeggen zij) weer op nivo, dus krijgen we eindelijk waar we voor betalen.
Vage ideeen, maar ja zo werkt het als niemand je tegen kan houden..
quote:En ik heb nergens op de facturen zien staan dat we een gereduceerd "slechte service" tarief betaalden ofzo.
Op vrijdag 30 mei 2003 14:51 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat bedoel ik ja.......
Vage ideeen, maar ja zo werkt het als niemand je tegen kan houden..
Kaffers!
quote:Had het niet beter kunnen zeggen
Op vrijdag 30 mei 2003 14:50 schreef Sjaakman het volgende:
Ze snappen het daar niet.We betaalden teveel, en nu is de service (zeggen zij) weer op nivo, dus krijgen we eindelijk waar we voor betalen.
UPC moet ff lekker opzouten, die gasten hebben pas een monopoliepositie zeg, daar moet echt wat aan gedaan worden, echt te belachelijk voor woorden.
Het wordt tijd dat er ingegrepen wordt, zei het de NMA of de overheid maar dit kan echt niet.
quote:Een groot nadeel van de schotel is dat je maar 1 ontvanger hebt en dus ook maar 1 zender tegelijk kan zien, dus niet huiskamer tv op rtl en slaapkamer op v8 of zo iets.
Op zaterdag 31 mei 2003 19:41 schreef Gumtree het volgende:
kijk dat je een inflatie correctie krijgt kan ik me voorstellen maar ik ga van ¤ 11,06 naar ¤ 14,21 een verhoging van ¤ 3,15 (= F 6,96) sorry hoor maar voor dat prutspakket met die pruts kwaliteit... toch maar eens informeren naar een schotel antenne... heb ik volgens mij zo terug verdient.Het wordt tijd dat er ingegrepen wordt, zei het de NMA of de overheid maar dit kan echt niet.
En ontopic, De investeringen die goed lopen betalen dus voor al die belachelijke investeringen van upc die mislukt zijn.
Ga zo door UPC! ik ken trouwens al 2 mensen die met rechtzaken bezig zijn tegen upc, wie betaald dat weer als ze verliezen ? juist ja...wij weer.
dag dag chello
Ga maar eens kijken op het forum van Trosradar.
Al 4000 posts over dat debiele bedrijf en de nog debielerige mensen die daar werken.
quote:Bron: Nu.nl
UPC verder met tariefsverhogingenUitgegeven: 28 november 2003 15:35
AMSTERDAM - Het kabelbedrijf UPC gaat op 1 januari verder met de geleidelijke prijsverhoging voor het standaardpakket kabeltelevisie en -radio. UPC is in Nederland actief in 151 gemeenten. Eind volgend jaar betaalt iedere UPC-klant "het kostendekkende tarief" van 12,77 euro per maand, exclusief BTW. Dat heeft de onderneming vrijdag meegedeeld.
In 66 gemeenten gingen abonnees vanaf 1 juli van dit jaar al maximaal 2,50 euro per maand meer betalen. Op 1 januari 2004 komt het gemiddelde UPC-tarief in Nederland uit op 11,95 euro, exclusief BTW.
Dat er zoveel verschillende tarieven bestaan, is een erfenis uit het verleden, waarbij kleine bedrijven lokaal prijzen vaststelden. "In sommige gemeenten, zoals Nijmegen, komen meerdere tarieven voor. UPC wil naar één prijs, gebaseerd op een kostendekkende operatie. Nederland heeft een van de laagste tarieven voor kabeltelevisie en -radio in Europa. Ook na de tariefaanpassing blijft dat zo", benadrukte een woordvoerder.
UPC heeft de afgelopen jaren veelvuldig onder vuur gelegen als gevolg van zijn dienstverlening aan klanten. Dit jaar adverteerde de onderneming met haar kwaliteitsdoelen, die eind 2003 moesten zijn gerealiseerd. Volgens UPC is dat gelukt. Zo wordt 80 procent van de telefoontjes van klanten binnen 30 seconden opgenomen.
quote:80% van 2% van de bevolking die nog vertrouwen hebben in de service van UPC.
UPC heeft de afgelopen jaren veelvuldig onder vuur gelegen als gevolg van zijn dienstverlening aan klanten. Dit jaar adverteerde de onderneming met haar kwaliteitsdoelen, die eind 2003 moesten zijn gerealiseerd. Volgens UPC is dat gelukt. Zo wordt 80 procent van de telefoontjes van klanten binnen 30 seconden opgenomen.
Hoeven ze dus niet trots op te zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 08-12-2003 17:53]
WAGENINGEN - UPC hoeft zich niets aan te trekken van de eisen die gemeenten stellen aan kabeltarieven en zenderpakketten. Na de gisteren verloren bodemprocedure die de gemeente Wageningen tegen Nederlandse grootste kabelbedrijf had aangespannen, lijkt de weg vrij voor invoering van een landelijk uniform UPC - kabeltarief van ¤15,20 per maand en een uniform zenderpakket. Ook de beide andere grote kabelmaatschappijen, Essent en Casema, willen een uniform tarief invoeren.
UPC zal het vonnis niet aangrijpen om de tarieven versneld te verhogen. "Wij willen niet los van de wereld opereren", aldus de woordvoerder van UPC gistermiddag. Volgens hem schept de uitspraak van de Amsterdamse rechtbank 'helderheid'. "Gemeenten mogen zich niet meer bezighouden met tarief- en pakketvoorwaarden, dat is voortaan aan kabelbedrijven."
Wageningen verhuurde het gebruiksrecht van zijn kabel voor 25 jaar aan UPC onder de voorwaarde zeggenschap te behouden over tarief- en zenderpakket. Volgens de rechtbank is die bepaling strijdig met de Grondwet. Die bepaalt dat regulering van media, telecommunicatie en mededinging nationaal moeten geschieden. Ook Europese regelgeving vereist dat.
De branchevereniging van de kabelbedrijven, Vecai, zegt dat de uitspraak 'de deur naar een landelijk uniform tarief opent'. "Onomwonden is nu aangetoond dat toezicht op nationale leest is geschoeid", aldus directeur Rob van Esch. Een aantal gemeenten, waaronder Amsterdam, Hilversum en Haarlem, wist onlangs via de rechter te bereiken dat UPC de tarieven tot 1 april alleen met de gestegen kosten van levensonderhoud mocht verhogen.
UPC hoopt gesprekken met deze gemeenten over tariefsharmonisatie zo snel mogelijk te kunnen afronden. UPC levert kabeldiensten aan 151 gemeenten.
De Consumentenbond noemt de uitspraak van de rechtbank 'zorgwekkend', omdat de rechter 'vrijheid van meningsuiting en tariefstelling op één hoop gooit'. De bond raadt zijn leden aan, de tariefsverhoging niet te betalen. De petitieactie van de bond tegen de stijgende kabeltarieven gaat door. Eind februari wordt de petitie aan minister Brinkhorst van Economische Zaken overhandigd.
maar nu willen ze het in het vervolg per kwartaal innen (vooruit betaald) of per jaar! hun cashflow zal er daardoor wel op vooruit gaan, maar de mijne niet!
in guldens moet je dus toch zo even 100 gulden ophoesten per kwartaal om tv te kunnen kijken, lekker hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |