quote:Nee hoor, niks mis mee. Aardige score vooral je killratio ziet er indrukwekkend uit (hoe heb je dat voor elkaar gekregen, maar 9 keer gekilled worden), maar de andere scorelijst lijkt me van meer belang. Zoals highest accuracy enz. Ik heb vaak (eigenlijk bijna altijd) ook the highest battlesense. Ik vraag me af hoe dat gemeten wordt? Oh en hoe heb je die screen gemaakt? Ik kan wel een ingame screen maken, da's toevallig dezelfde command voor ET als voor RTCW, maar bij de eindscore werkt ie niet. Wie o wie kan me die bind / command geven?
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:44 schreef _Fonz het volgende:[..]
Iets mis mee?
quote:neej, battle sense is gewoon of je goed mee doet, en dus niet ergens stilstaat en nix doet
Op dinsdag 2 september 2003 17:50 schreef Vision het volgende:
volgens mij wordt highest battle sense gemeten door te tellen hoe vaak je geraakt wordt zonder te sterven ofzo.
Het hoogste daarban krijg gewoon die medaille. (op alt kun je kijken hoeveel je hebt van alles )
Players gain ZERO points for each 30 seconds survived while 'Cold' i.e. not actively engaged in combat. You'll earn 2XP per 30 seconds while 'Warm' (you inflicted damage), 5XP per 30 seconds while 'Hot' (dealing AND receiving damage) and 8XP if 'Super-Hot' (killing and receiving damage).
Battle Sense Level 1: Issued Binoculars
Battle Sense Level 1 gives you a pair of Binoculars which can be used to reconnoiter enemy positions. Only Covert Ops can use Binoculars to spot Land Mines for their team-mates.
Battle Sense Level 2: Improved Physical Fitness
The powerful aerobic benefits of prolonged combat activity enable your Stamina bar to recharge at 160% of the normal rate.
Battle Sense Level 3: Improved Health
As a wily battle-hardened veteran, your combat expertise effectively increases your maximum Health by 15 points.
Battle Sense Level 4: Trap Awareness
Even if you're not a Covert Ops, you'll be able to sense enemy Land Mines without the aid of Binoculars. Any mines within a certain range will appear as translucent outlines in your field of vision. Unless you're a Covert Ops, you won't be able to spot them for your team-mates.
quote:bijna altijd medic. de mp40 (ik speel meestal duitser
Op woensdag 3 september 2003 07:57 schreef Alter_Ego het volgende:
welke klasse zijn jullie nou altijd en eeuwig?
In sommige levels wil ik nog wel eens Engineer (met die grenade rifle) spelen of Covert Ops als ik zin heb om te snipen (en heel soms met die sten gun). Maar meestal toch echt een medic
Behalve soldier, omdat ik van mening ben dat die vrijwel nooit echt nodig zijn.
quote:als je een nvidia kaart heb gewoond e nieuwste drivers downloadne van www.nvidia.com
Op maandag 1 september 2003 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
Nog steeds op zoek is naar de Gl open drivers, waar kan ik dit vinden voor dit spel.
quote:Heal je ook andere mensen als medic, en bouw je ook andere dingen met engineer???
Op woensdag 3 september 2003 13:00 schreef Vision het volgende:[..]
bijna altijd medic. de mp40 (ik speel meestal duitser
) is gewoon een relaxed wapen waar ik redelijk wat kills mee kan maken. Ik vind 't verdomd handig om mezelf ff te healen en haal zo meer kills met deze class dan met andere classes
In sommige levels wil ik nog wel eens Engineer (met die grenade rifle) spelen of Covert Ops als ik zin heb om te snipen (en heel soms met die sten gun). Maar meestal toch echt een medic
Want tis echt klote als mensen een class nemen en dan er niks mee doen... Ga dan gewoon soldier spelen ofzo... of iets waar je geen classes nodig hebt...
quote:mijn idee achter het spelen met medic is dat ik in een dogfight ff snel de hoek om kan rennen, mezelf healen, reloaden en terug de hoek om spring om die knakker voor zijn raap te schieten. (aangezien ik dan weer veel meer health heb win ik dat vrij vaak).
Op woensdag 3 september 2003 15:52 schreef wc-eend het volgende:
Heal je ook andere mensen als medic, en bouw je ook andere dingen met engineer???Want tis echt klote als mensen een class nemen en dan er niks mee doen... Ga dan gewoon soldier spelen ofzo... of iets waar je geen classes nodig hebt...
Ik ben dus geen medic die op een strategisch punt gaat staan en alleen maar mensen gaat healen/reviven. Als ik echter iemand zie liggen dan revive ik 'm natuurlijk wel ja. En strooi uiteraard ook wat health rond als ik zie dat 't nodig is. Zou stom zijn als je dat niet doet, 't blijft immers een teamgame.
Dit soort mensen schiet ik direct overhoop .. en het leuke is .. gaan ZIJ ook nog es een complaint fillen tegen je
Voor de rest wordt ik ook nog es moe van die Soldiers die NIET kunnen schieten met de Panzerfaust en daardoor de halve eigen team afslachten.
Maarreeeh het blijft een leuk spel hoor
quote:is idd razend irritant. Wat overigens ook irritant is (en waar ik teamgenoten ook gewoon kapot voor schiet) is van die gasten die ammo kunnen geven amar 't niet doen. Ik schiet ze meestal 1x om aandacht te krijgen, geef ze een medi kit, en vraag om ammo. Als ze 't niet doen schiet ik ze meestal kapot
Op zaterdag 6 september 2003 10:56 schreef Rollufie het volgende:
Nou waar ik wel flink de schijt van krijg is die Medics die je eerst half aan gort schieten , om zo hun xp te kunnen verhogen.
Stelletje klootzakken zijn het dan , bedoel zorg gewoon dat je nuttig bent als medic en dat er staat als je er moet zijn.
[quote]
Dit soort mensen schiet ik direct overhoop .. en het leuke is .. gaan ZIJ ook nog es een complaint fillen tegen je
Voor de rest wordt ik ook nog es moe van die Soldiers die NIET kunnen schieten met de Panzerfaust en daardoor de halve eigen team afsluiten.
Maarreeeh het blijft een leuk spel hoor
[/quote
panzers en mortieren n00bs zijn idd echt zwaar vervelend
Enig idee?
Hij staat ingesteld op internet en alle gametypes zonder filters.
quote:Ik krijg helemaal geen servers meer, lijst blijft leeg en ET Pathfinder kan ook al niet connecten
Op donderdag 18 september 2003 17:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn serverlijst update niet meerEnig idee?
Hij staat ingesteld op internet en alle gametypes zonder filters.
Ik denk dat de list server plat ligt ofzo.
Er is trouwens een patch uit (1.02) kun je downloaden vanaf www.castlewolfenstein.com
quote:Ja je kunt nog wel die servers op, maar alleen zie je ze niet, wel minder, hopelijk snel opgelost.... Die patch had ik al, nou jah we zien wel....
Op donderdag 18 september 2003 18:25 schreef Vision het volgende:
ik heb 't zelfde probleem. Helemaal geen servers. Maten van me hebben 't ook alleen kunnen zij wel nog hun favorite servers krijgen.Ik denk dat de list server plat ligt ofzo.
Er is trouwens een patch uit (1.02) kun je downloaden vanaf www.castlewolfenstein.com
quote:kutzooi, ik wou dat ik niet te lam was geweest om favorite servers te marken
Op donderdag 18 september 2003 18:30 schreef Mboy het volgende:Ja je kunt nog wel die servers op, maar alleen zie je ze niet, wel minder, hopelijk snel opgelost.... Die patch had ik al, nou jah we zien wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |