gewoon een dogfight aangaan, als je half dood bent snel ff een hoekie om, wat healen en terug en je schiet die andere gast zo voor zijn flikker
(uiteraard gooi ik ook wel wat medi kits naar anderen)
Wel zwaar tof die dubbele guns
quote:Je kan als medic ook teamgenoten reviven dmv een serenge, dat spuitje wat je hebt, je kan op je map/kompas zien waar je "gevallen" teamgenoten liggen. Deze kun je met je spuitje weer tot leven brengen!
Op maandag 25 augustus 2003 14:05 schreef Vision het volgende:
ik speel 't spel denk ik compleet verkeerd. Ik speel altijd medic zodat ik mezelf kan healengewoon een dogfight aangaan, als je half dood bent snel ff een hoekie om, wat healen en terug en je schiet die andere gast zo voor zijn flikker
(uiteraard gooi ik ook wel wat medi kits naar anderen)
quote:ik ken 't spel wel en weet wel hoe 't gespeeld moet worden, haal af en toe wel eens best medic en weet wel wat de bedoeling is
Op maandag 25 augustus 2003 14:33 schreef franske19 het volgende:
Je kan als medic ook teamgenoten reviven dmv een serenge, dat spuitje wat je hebt, je kan op je map/kompas zien waar je "gevallen" teamgenoten liggen. Deze kun je met je spuitje weer tot leven brengen!
PS. kijk wel eerst of er geen vijanden in de buurt zijn want er zijn er veel waaronder ik die nog weleens bij zo'n figuur ff wachten om de medic, die weerloos is als ie z'n spuitje vast heeft, af te knallen.
quote:Nou wow....
Op woensdag 27 augustus 2003 02:35 schreef _Fonz het volgende:
http://members.lycos.nl/tijnw/152.jpg
quote:Ja, XP gaat per campagne, dus 3 maps of 6 maps! Na het einde van een campagne raak je je XP kwijt en begint het spelletje opnieuw!
Op woensdag 27 augustus 2003 21:01 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik heb de game net, maar
1. Als ik bijv. 500 XP haal en ik stop met de game, ben ik dan alles weer kwijt?
2. Tis wel rommelig, heeft iemand nog goede tactiek
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 27-08-2003 21:41]
quote:www.rtcwfiles.com
Op donderdag 28 augustus 2003 19:15 schreef Alter_Ego het volgende:
Weet iemand waar je snel levels kan downloaden?
ikspeel onde rde naam TLU][Maxximus
inde kleuren blauw TLU[][ en Maxximus rood wit
ben CL van TLU section ETdus vndaar maar ben nog op zoek naar goede ET players die willen joinen mail dan naar et@maxximus.nl of join #tlu.et op quakenet (irc)
quote:Eerst de verrekijker gebruiken neem ik aan? Ah ok, maar moet ik in de verrekijker dan wel per se een tegenstander zien of kan ik gewoon willekeurig klikken?
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:43 schreef BLADEZZ het volgende:
gewoon klikkenedit: dat metertje rechts in je scherm moet wel vol zijn
quote:Volgens mij gewoon met html codes.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:11 schreef Alter_Ego het volgende:
hoe kan ik kleurtjes in mijn naam doen?
quote:Iets mis mee?
Op woensdag 27 augustus 2003 21:07 schreef wc-eend het volgende:[..]
Nou wow....
Is iemand al aan de slag gegaan met de editor?
quote:Nee maar ik snap nooit wrom mensen altijd moeten laten zien dat ze zo goed zijn, het gaat toch dat je het leuk hebt, winnen is leuk, maar om dat nou aan iedereen te laten merken...
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:44 schreef _Fonz het volgende:[..]
Iets mis mee?
quote:Idd, het welbekende patsgedrag! Het gaat er altijd nog om of je de ronde wint! Ik haat vooral die medics die je half doodschieten en dan je gaan healen om experience te krijgen, of mensen die je dynamiet disarmen en dan hen eigen dynamiet plaatsen, dat is zielig en totaal niet de bedoeling van het spel!
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:47 schreef wc-eend het volgende:[..]
Nee maar ik snap nooit wrom mensen altijd moeten laten zien dat ze zo goed zijn, het gaat toch dat je het leuk hebt, winnen is leuk, maar om dat nou aan iedereen te laten merken...
quote:Nou na een week of 2 spelen was ik de standaard maps wel beu, heb het gister nog ff gespeeld, maar ik was bepaalde controls al weer vergeten. Maar ik speel dan ook veel BF 1942 en de mods die daarbij horen, daar is iets meer afwisseling!
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:58 schreef Rollufie het volgende:
Het enige woord wat ik na tig keer spelen onlnie nog steeds over heb is:
VERSLAVEND!
Blijft een koel spel , had dees ook helemaal over het hoofd gezien tot een paar dagen terug.. het is bijna non-stop ET-en
quote:Da's idd zoooo sneu, ik ben altijd engineer, lekker obectives doen
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:53 schreef franske19 het volgende:[..]
Idd, het welbekende patsgedrag! Het gaat er altijd nog om of je de ronde wint! Ik haat vooral die medics die je half doodschieten en dan je gaan healen om experience te krijgen, of mensen die je dynamiet disarmen en dan hen eigen dynamiet plaatsen, dat is zielig en totaal niet de bedoeling van het spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |