quote:Inderdaad, en als je echt geilt op XP moet je een medic spelen, een goede med heeft altijd de hoogste XP van het team... Maar het gaat uiteraard om de teamplay he!
Op dinsdag 1 juli 2003 19:20 schreef wc-eend het volgende:
speel een total campaign, tegen het eind zitten mensen al aan de 1500 xp.. gewoon veel opdrachten doen en mensen killen...
quote:Voor de goede teamplay doe ik het ok als je veel xp hebt verdiend is het leuk echt waar, maar het gaat bij mij meer om de teamplay.
Op woensdag 2 juli 2003 12:38 schreef DaMousE het volgende:[..]
Inderdaad, en als je echt geilt op XP moet je een medic spelen, een goede med heeft altijd de hoogste XP van het team... Maar het gaat uiteraard om de teamplay he!
quote:een goede medic == goede gameplay...
Op woensdag 2 juli 2003 12:38 schreef DaMousE het volgende:[..]
Inderdaad, en als je echt geilt op XP moet je een medic spelen, een goede med heeft altijd de hoogste XP van het team... Maar het gaat uiteraard om de teamplay he!
medic is traditioneel gezien altijd al het ondergeschoven kindje geweest in classbased fps.. kvin dat ze het netjes hebben opgelost door die class meer xp te geven.
Ik ben vaak ook medic, kan je snel punten halen enzo door die pakketjes
quote:Dit is geen bug maar een "feature"
Op donderdag 17 juli 2003 12:40 schreef jurn het volgende:
dat level in ijs met die tank en dat riviertje dat bevroren is, zit volgens mij een bug.
, maar ergens midden in het riviertje lopen 2 delen bij mekaar en daar kan je dan omhoog.
quote:Je kunt inderdaad omhoog maar dan kun je nog niet naar de Fuel Depot toe
Op donderdag 17 juli 2003 12:40 schreef jurn het volgende:
dat level in ijs met die tank en dat riviertje dat bevroren is, zit volgens mij een bug.
Want normaal moeten de allies niet over het meertje kunnen zonder een brug te bouwen, maar ergens midden in het riviertje lopen 2 delen bij mekaar en daar kan je dan omhoog.
Als je dan een covert ops meenemeent met een gestolen pakkie en een engineer kan je in de bunker in door die zwarte deur en dynamiet planten, dus zo kan je heel snel winnenIk ben vaak ook medic, kan je snel punten halen enzo door die pakketjes
Alleen had ik gisteren (en nog steeds) hetzelfde probleem als hiereerder gemeld: play online levert geen server list op. Hosten lukt wel maar verder niets. Nu heb ik die link van 'AllSeeingEye geprobeerd, maar die server ligt er ook uit.
Wat is dat Gamespy? Wat doet het en waar kan ik het krijgen?
Alvast bedankt voor de helpers onder jullie.
Note: als je een gemiddelde speler bent, dan zijn de volgende servers aan te raden:
62.80.105.5 (soms met wachtwoord, dus pech)
145.94.93.5
We komen elkaar dan wel tegen.
quote:Play online levert wel een serverlijst op, je moet alleen even goed kijken boven het servervak staat source hier kun je op klikken en dan kun je het veranderen in internet en ploep daar is je lijstje!
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:32 schreef kedocs.com het volgende:
Alleen had ik gisteren (en nog steeds) hetzelfde probleem als hiereerder gemeld: play online levert geen server list op. Hosten lukt wel maar verder niets. Nu heb ik die link van 'AllSeeingEye geprobeerd, maar die server ligt er ook uit.Wat is dat Gamespy? Wat doet het en waar kan ik het krijgen?
Alvast bedankt voor de helpers onder jullie.
All seeing eye en gamespy arcade zijn in de basis gelijk programma's die servers pingen en deze weergeven op een zelfde manier als de ingame browser, all seeing eye is echter beter en zonder popup en reclame, all seeing eye geeft automatisch meldingen van patches en mods die voor de games die op jouw HD staan uitkomen en je kunt eenvoudig zien in welk land de server is! En nog veeel veel meer!
All seeing eye:
http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
Gamespy Arcade:
http://www.gamespyarcade.com/download/
[..]
Play online levert wel een serverlijst op, je moet alleen even goed kijken boven het servervak staat source hier kun je op klikken en dan kun je het veranderen in internet en ploep daar is je lijstje!
Zo slim was ik ook nog wel om dat te proberen. Dat werkt dus ook niet :-(
Maarre, begrijp ik nu goed dat dat AllSeeingEye dit probleem verhelpt, of ben ik verkeerd voorgelicht?
Edit:
quote:Ik haat point whores!
speel een total campaign, tegen het eind zitten mensen al aan de 1500 xp.. gewoon veel opdrachten doen en mensen killen...
[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 02-08-2003 14:53]
quote:Dan is je punkbuster (anti-cheat programma) niet up to date, normaal update deze automatisch maar bij sommigen, waaronder ik, dus niet. Je kan PB handmatig updaten via deze site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php
Ik krijg steeds meldingen "Authorized CD key bla bla"
Kheb nog nooit een volle campaign gespeeld. Hoogste wat ik op 3 mappen (halve campaign) heb gehaald was 1100 XP. Kwam doordat er altijd wel 1 map erg snel word gehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door _Fonz op 21-08-2003 21:54]
heb je intresse (en kan je een beetje goed spelen) en heb je zin in wars mail dan naar ET@maxximus.nl of kijk op www.clan-TLU.tk of kijk ff op #tlu.et @ quakenet
paar keer zelfs
kom niet hoger
quote:moet je eens op noobs server's gaan spelen.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:34 schreef Poogie het volgende:
wieeeeee!!!! 336 XP in 1 game
ik heb 1 keer 1 vs 4 gespeeld en ik won ook nog had XP 732 in 3 maps.
wie heeft de extra maps al gespeeld??
die kun je allemaal downloaden via www.rtcwfiles.com ook soundpaks en dergelijke.
en voor de mensen met veel tijd der staat ook ene tooltje waarme je zelf een map kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |