abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11492902
speel een total campaign, tegen het eind zitten mensen al aan de 1500 xp.. gewoon veel opdrachten doen en mensen killen...
  woensdag 2 juli 2003 @ 12:38:06 #152
29924 DaMousE
Chelina van Dare... :P
pi_11507266
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:20 schreef wc-eend het volgende:
speel een total campaign, tegen het eind zitten mensen al aan de 1500 xp.. gewoon veel opdrachten doen en mensen killen...
Inderdaad, en als je echt geilt op XP moet je een medic spelen, een goede med heeft altijd de hoogste XP van het team... Maar het gaat uiteraard om de teamplay he!
  woensdag 2 juli 2003 @ 14:42:36 #153
13148 Shogo
Psycho...
pi_11510570
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 12:38 schreef DaMousE het volgende:

[..]

Inderdaad, en als je echt geilt op XP moet je een medic spelen, een goede med heeft altijd de hoogste XP van het team... Maar het gaat uiteraard om de teamplay he!

Voor de goede teamplay doe ik het ok als je veel xp hebt verdiend is het leuk echt waar, maar het gaat bij mij meer om de teamplay.
  maandag 7 juli 2003 @ 01:35:06 #154
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11610969
ik had vanavond 634 XP en alle balkjes met steretjes helemaal vol en was Major in ranking, mijn record tot nu toe Was met een medic btw...
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
  maandag 7 juli 2003 @ 10:10:10 #155
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_11613308
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 12:38 schreef DaMousE het volgende:

[..]

een goede medic == goede gameplay...

medic is traditioneel gezien altijd al het ondergeschoven kindje geweest in classbased fps.. kvin dat ze het netjes hebben opgelost door die class meer xp te geven.

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  maandag 7 juli 2003 @ 13:00:11 #156
29924 DaMousE
Chelina van Dare... :P
pi_11616580
Ja vind ik ook, ik ben tegenwoordig, op drukke servers met een hoog noob gehalte, vaak Medic, dan heb je lekker veel te doen
pi_11832086
dat level in ijs met die tank en dat riviertje dat bevroren is, zit volgens mij een bug.
Want normaal moeten de allies niet over het meertje kunnen zonder een brug te bouwen, maar ergens midden in het riviertje lopen 2 delen bij mekaar en daar kan je dan omhoog.
Als je dan een covert ops meenemeent met een gestolen pakkie en een engineer kan je in de bunker in door die zwarte deur en dynamiet planten, dus zo kan je heel snel winnen

Ik ben vaak ook medic, kan je snel punten halen enzo door die pakketjes

woensdag 23 juli 2003 @ 01:49:36 #158
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11952846
Had weer een goede avond met ET. Heb het geschopt tot Colonel . Medic en engineer helemaal vol.
Een maat van me werd zelfs nog een ranking hoger(geloof dat het brigadier general was) hij had medic field ops en engineer helemaal vol.
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:56:28 #159
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_11958870
hebben jullie er ook zo'n hekel aan in dat level met die bank-job dat als ze met de tank de bankdeuren kapot geschoten hebben en je loopt uit dat gangetje richting de tank-barricade dat je wordt neergemaait door een mobile-MG42 dat doen mn bro en ik altijd, en moet zeggen je team mates zijn er heel erg blij mee en als te tegenpartij om het hoekje komt en er loopt een teammate voor knal ik m gewoon neer
pi_12005546
welke maps moet ik downloaden??
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  vrijdag 25 juli 2003 @ 12:11:53 #161
37243 Salteh
Oi! Oi! Niii!
pi_12006880
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:40 schreef jurn het volgende:
dat level in ijs met die tank en dat riviertje dat bevroren is, zit volgens mij een bug.
, maar ergens midden in het riviertje lopen 2 delen bij mekaar en daar kan je dan omhoog.
Dit is geen bug maar een "feature"
De makers lopen zelf ook daar omhoog tijdens het spelen
...
pi_12060147
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:40 schreef jurn het volgende:
Want normaal moeten de allies niet over het meertje kunnen zonder een brug te bouwen, maar ergens midden in het riviertje lopen 2 delen bij mekaar en daar kan je dan omhoog.
Als je dan een covert ops meenemeent met een gestolen pakkie en een engineer kan je in de bunker in door die zwarte deur en dynamiet planten, dus zo kan je heel snel winnen

Ik ben vaak ook medic, kan je snel punten halen enzo door die pakketjes

Je kunt inderdaad omhoog maar dan kun je nog niet naar de Fuel Depot toe
De enige manier om daar te komen is door de tank over de brug te laten gaan OF via de Tunnel Grate (wordt ook kapot geblazen door te tank, nog voordat die over de brug is) met een Covert Ops en een Engineer.
Helaas luisterden m'n teammates niet toen ik dat voorstelde... (speel normaal als Axis. Speel ik een keer als allies is het op een N00B server )
The best there is, the best there was, the best there ever will be!
pi_12175008
heb 't van de week geinstalleerd en ben al weer aardig verslaafd
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:32:19 #164
15096 kedocs.com
Nee, dat kan WEL!!
pi_12175870
Ik speel het al een week of vier en ben helemaal weg van 'Engineer'. Voor mij is dat de enige manier om Major te worden .

Alleen had ik gisteren (en nog steeds) hetzelfde probleem als hiereerder gemeld: play online levert geen server list op. Hosten lukt wel maar verder niets. Nu heb ik die link van 'AllSeeingEye geprobeerd, maar die server ligt er ook uit.

Wat is dat Gamespy? Wat doet het en waar kan ik het krijgen?

Alvast bedankt voor de helpers onder jullie.

Note: als je een gemiddelde speler bent, dan zijn de volgende servers aan te raden:

62.80.105.5 (soms met wachtwoord, dus pech)
145.94.93.5

We komen elkaar dan wel tegen.

Dus...
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 03:46:37 #165
21467 franske19
Hit the deck!
pi_12177960
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:32 schreef kedocs.com het volgende:
Alleen had ik gisteren (en nog steeds) hetzelfde probleem als hiereerder gemeld: play online levert geen server list op. Hosten lukt wel maar verder niets. Nu heb ik die link van 'AllSeeingEye geprobeerd, maar die server ligt er ook uit.

Wat is dat Gamespy? Wat doet het en waar kan ik het krijgen?

Alvast bedankt voor de helpers onder jullie.

Play online levert wel een serverlijst op, je moet alleen even goed kijken boven het servervak staat source hier kun je op klikken en dan kun je het veranderen in internet en ploep daar is je lijstje!

All seeing eye en gamespy arcade zijn in de basis gelijk programma's die servers pingen en deze weergeven op een zelfde manier als de ingame browser, all seeing eye is echter beter en zonder popup en reclame, all seeing eye geeft automatisch meldingen van patches en mods die voor de games die op jouw HD staan uitkomen en je kunt eenvoudig zien in welk land de server is! En nog veeel veel meer!

All seeing eye:
http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
Gamespy Arcade:
http://www.gamespyarcade.com/download/

[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 10:23:10 #166
15096 kedocs.com
Nee, dat kan WEL!!
pi_12179010
[quote]Op zaterdag 2 augustus 2003 03:46 schreef franske19 het volgende:

[..]

Play online levert wel een serverlijst op, je moet alleen even goed kijken boven het servervak staat source hier kun je op klikken en dan kun je het veranderen in internet en ploep daar is je lijstje!

Zo slim was ik ook nog wel om dat te proberen. Dat werkt dus ook niet :-(

Maarre, begrijp ik nu goed dat dat AllSeeingEye dit probleem verhelpt, of ben ik verkeerd voorgelicht?

Dus...
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 14:11:41 #167
21467 franske19
Hit the deck!
pi_12181730
Ja dat klopt all seeing eye en gamespy arcade lossen dit op! Hoe speelde je eerst dan altijd?

Edit:

quote:
Ik haat point whores!

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 02-08-2003 14:53]

zaterdag 2 augustus 2003 @ 15:53:37 #168
15096 kedocs.com
Nee, dat kan WEL!!
pi_12183296
Problem solved. Heb een XP systeemherstel gedaan van 3 dagen terug en alles werkt weer perfect. Geen Gamespy of wat dan ook nodig gehad.
Dus...
pi_12597913
Ik krijg steeds meldingen "Authorized CD key bla bla" Zal wel al ergens gemeld staan, maar dacht dat E.T. zonder keys enzo was.. Toen ik All Seeing Eye gebruikte ging het echter bij de eerste gelijk goed, dus misschien dat t alleen met die in game browser is. Raak trouwens ook steeds verdwaald, maar dat is een ander verhaal
Where facts are few, experts are many.
pi_12612239
quote:
Ik krijg steeds meldingen "Authorized CD key bla bla"
Dan is je punkbuster (anti-cheat programma) niet up to date, normaal update deze automatisch maar bij sommigen, waaronder ik, dus niet. Je kan PB handmatig updaten via deze site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php
pi_12614983
http://members.lycos.nl/tijnw/etet.jpg
http://members.lycos.nl/tijnw/Dunnehein.jpg

Kheb nog nooit een volle campaign gespeeld. Hoogste wat ik op 3 mappen (halve campaign) heb gehaald was 1100 XP. Kwam doordat er altijd wel 1 map erg snel word gehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door _Fonz op 21-08-2003 21:54]

This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_12622679
ik ben nog op zoek naar members die ET willen spelen in de clan TLU (the lord of undead).

heb je intresse (en kan je een beetje goed spelen) en heb je zin in wars mail dan naar ET@maxximus.nl of kijk op www.clan-TLU.tk of kijk ff op #tlu.et @ quakenet

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 03:21:02 #173
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12622687
iemand al oberste geweest? ik wel

paar keer zelfs
kom niet hoger

Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12622702
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:34 schreef Poogie het volgende:
wieeeeee!!!! 336 XP in 1 game
moet je eens op noobs server's gaan spelen.

ik heb 1 keer 1 vs 4 gespeeld en ik won ook nog had XP 732 in 3 maps.

wie heeft de extra maps al gespeeld??

die kun je allemaal downloaden via www.rtcwfiles.com ook soundpaks en dergelijke.

en voor de mensen met veel tijd der staat ook ene tooltje waarme je zelf een map kan maken

FOR THOSE WHO HAVE BEEN INVOLVED, NO EXPLANATION IS NECESSARY, FOR THOSE WHO HAVEN'T, NO EXPLANATION IS POSSIBLE. (Shaun Tordoff, City Psychos)
pi_12653478
Kzoek Serieuze spelers met een beetje goede aim die clan willen joinen.

#blitzkrieg.et @ quakenet op irc.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')