quote:ow ik ben blijkbaar niet de enige hoor ik net...dusjah dan maar afwachten totdat de servers het weer doen...
Op maandag 23 juni 2003 16:19 schreef Poogie het volgende:
mensuh wie kan me helpen, ik zie ineens helemaal geen servers meerheb verder niks veranderd bij de opties ofso, normaal doe ik "play online" en dan krijg ik een hele lijst met servers, maar nu nie
het enige wat ik wel per ongeluk had gedaan was op host server geklikt, maar toen heb ik meteen back gedaan...
heb pc trouwens al een keer opnieuw gestart...
-edit-
heb nou ook het spel al opnieuw geinstalleerd, nog steeds geen servers
beetje raar aangezien ik hem gister gedownl. heb en daarna geinstaleerd, toen deed ie het goed.
De officiele website doet het ook niet echt vlotjes:
Return to Castle Wolfenstein
(ik kom niet verder dan die waarschuwing voor de duitsers)
quote:gebruik the allseeing eye
Op maandag 23 juni 2003 16:19 schreef Poogie het volgende:
mensuh wie kan me helpen, ik zie ineens helemaal geen servers meerheb verder niks veranderd bij de opties ofso, normaal doe ik "play online" en dan krijg ik een hele lijst met servers, maar nu nie
het enige wat ik wel per ongeluk had gedaan was op host server geklikt, maar toen heb ik meteen back gedaan...
heb pc trouwens al een keer opnieuw gestart...
-edit-
heb nou ook het spel al opnieuw geinstalleerd, nog steeds geen servers
quote:ik heb da ding geinstalleerd, maar hoe werkt da eigenlijk?
Op maandag 23 juni 2003 23:32 schreef CasB het volgende:[..]
gebruik the allseeing eye
edit-
ben er al achter, en het werkt idd
voor de mensen die nog steeds niet kunnen gamen, the allseeing eye is hier te downloaden: http://www.enemy-territory.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=3
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 24-06-2003 00:28]
quote:\
Op woensdag 25 juni 2003 13:08 schreef jazza het volgende:
ik heb een heel raar probleem, bij RTCW ET gaat de intro van het spel, je weet wel met de logo's van de makers etc extreem schokkerig. ikn heb al de nieuwe directx gedowned, nieuwe detonators, maar het helpt geen fuck! wie kan me helpen
quote:Ik had ze int begin meteen allemaal dood.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:38 schreef Grunnie het volgende:
Speel dit spel nu sinds 2 dagen.
In het begin werd ik alleen maar dood geschotenHet gaat nu steeds beter (veel oefenen), ik moet dan ook zeggen dat ik het een
spel vind
quote:das weinig man. ik altijd als medic heb in een game wel eens
Op maandag 30 juni 2003 17:04 schreef Poogie het volgende:
wat is jullie hoogstbehaalde aantal XP in 1 game? Net had ik 143
dan hoor je de heletijd dat geluidje van ppppprrrr. youve been promoted to enzo
quote:woei das wel veel jah
Op maandag 30 juni 2003 17:10 schreef Skelator het volgende:[..]
das weinig man. ik altijd als medic heb in een game wel eens
200+ gehad. toen was ik steeds met een groepje van nog 5 anderen en die werden steeds overhoop geschoten, en ik hun steeds beter makendan hoor je de heletijd dat geluidje van ppppprrrr. youve been promoted to enzo
Ik was trouwens Engineer..
als ik nu op een server probeer te komen, eerst awaiting challenge 1,2,3
dan komt er:
Valid Cdkey is not Reachin GuitAuth Server
weet iemand wat dat betekent en wat dat is?
quote:Ook weleens gehad, wat het inhield? Geen idee maar na een tijdje doet hij het weer.
Op maandag 30 juni 2003 19:00 schreef Skelator het volgende:
ik heb net nog rtcw et gespeeld, ff gaan eten, daarna weer spel opgestart.als ik nu op een server probeer te komen, eerst awaiting challenge 1,2,3
dan komt er:
Valid Cdkey is not Reachin GuitAuth Serverweet iemand wat dat betekent en wat dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |