abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11198584
he hallo ik heb hem ook gedownload maar als hij binnen is is hij maar 35 mb en dat kan niet kloppen
ik heb hem al van verschillende locatie's
maar de een is 35 mb de ander 65 mb en dan word er ook nog gezegt dat het bestand al bestaat wie o wie kan me ff helpen
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:59:26 #102
13148 Shogo
Psycho...
pi_11198877
Gebruik je soms een download accelerator?
pi_11199050
nee want daar hem ik al is meer problemen mee gehad ik snap er echt niets van ik ben hem nu aan het downen bij dc
kijken wat i daar doet
  woensdag 18 juni 2003 @ 19:24:06 #104
29924 DaMousE
Chelina van Dare... :P
pi_11200584
http://games.activision.com/games/wolfenstein/ Klik daar op enemy territory en links heb je allemaal download locaties! hij is volgens mij zo'n 250 mb.
quote:
k heb het net voor het eerst gespeeld, maar voor mij zijn de missies nog niet helemaal duidelijk.. Ik ben al een paar keer een truck tegengekomen met knipperende rode kisten achterop.. Nu waren dat 1 keer iig kisten met goud? Wie moet daar wat mee doen? Ik loop erbij in de buurt en er gebeurt iig niks..
In het limbo menu (toets L of als je dood bent) kan je uitleg krijgen over wat de objectives zijn. In de map waar jij het over hebt bijv (Goldrush) moet je als je Axis bent het goud op het einde bewaken, zodat de Allies het niet stelen en naar de truck brengen.
pi_11204810
Vin het maar een gaar spel... Wel coole wapens en zo, maar het is veel te moeilijk om iemand af te maken...

En dan ben je fijn covert ops, word je afgeragt door je eigen team...

woensdag 18 juni 2003 @ 22:15:11 #106
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11205484
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 19:24 schreef DaMousE het volgende:
http://games.activision.com/games/wolfenstein/ Klik daar op enemy territory en links heb je allemaal download locaties! hij is volgens mij zo'n 250 mb.
Klopt, ik heb em gedownload via sunet.se (450 Kb/sec), gewoon even zoeken naar "wolfet.exe" op filemirrors.com
  woensdag 18 juni 2003 @ 22:16:23 #107
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11205526
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:58 schreef DutchBlood het volgende:
Vin het maar een gaar spel... Wel coole wapens en zo, maar het is veel te moeilijk om iemand af te maken...

En dan ben je fijn covert ops, word je afgeragt door je eigen team...

1) Het is niet moelijk om iemand af te maken, tenzij jij gewend bent om op stilstaande doelen te schieten
2) Zoek een server waar Friendly Fire uitstaat, daar kun je op filteren
  donderdag 19 juni 2003 @ 11:05:30 #108
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_11231139
het maakt niet uit welke ik download alles is maar 35 mb ofzo en als ik het uit pak geeft winrar een fout d:programfiles\downloads\wolfet.zip:either multipart or corrupt zip archive wie o wie weet de oplossing alvast bedankt
pi_11237136
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 21:46 schreef martinensonja het volgende:
het maakt niet uit welke ik download alles is maar 35 mb ofzo en als ik het uit pak geeft winrar een fout d:programfiles\downloads\wolfet.zip:either multipart or corrupt zip archive wie o wie weet de oplossing alvast bedankt
Sonja niet meer laten dl'en.
StraightOuttaGrunn
  vrijdag 20 juni 2003 @ 01:41:52 #111
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11237147
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 21:46 schreef martinensonja het volgende:
Er gaat inderdaad iets fout bij het downloaden, waardoor je niet de complete ZIP hebt. Gebruik een downloadmanager en neem deze link, SUNet is een prima downloadlocatie:

ftp://ftp.sunet.se/pub/pc/games/pcgameworld/demos/WolfET.exe

pi_11246798
mooi spelleke maar alleen verdommes lastig om te zien wie bij je team hoort en wie nie
pi_11248216
Geinig spelletje. Er zitten veel nederlanders op (omdat het gratis is??), maar het hele team-element komt er nog niet uit. Ieder voor zich zoveel mogelijk schieten en als je geluk hebt, loopt er een goede medic rond. Maar we mogen niet klagen toch? Redelijk uitgebreide levels, meerdere objectives, grafisch niet slecht.
En je tegenstanders van je vriendjes onderscheiden, dat leer je volgens mij vanzelf.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_11248256
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:38 schreef Suijk het volgende:
Geinig spelletje. Er zitten veel nederlanders op (omdat het gratis is??), maar het hele team-element komt er nog niet uit. Ieder voor zich zoveel mogelijk schieten en als je geluk hebt, loopt er een goede medic rond. Maar we mogen niet klagen toch? Redelijk uitgebreide levels, meerdere objectives, grafisch niet slecht.
En je tegenstanders van je vriendjes onderscheiden, dat leer je volgens mij vanzelf.
Er zitten veel nederlanders op omdat Nederland een land is met een van de meeste Gamers en omdat er heel veel Nederlandse Mirrors zijn
[14.gif]
pi_11249879
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:39 schreef Chen het volgende:
Er zitten veel nederlanders op omdat Nederland een land is met een van de meeste Gamers en omdat er heel veel Nederlandse Mirrors zijn
Ja? Zijn er echt zoveel Nederlandse gamers? Wel cool is dat. Zou wel eens cijfers willen zien hoeveel gamers/land er dan zijn.
Klik dan als je durft
  vrijdag 20 juni 2003 @ 16:44:55 #116
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11250209
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:38 schreef Suijk het volgende:
Er zitten niet perse veel Nederlanders 'op', het stikt ook van de Duitsers, bovendien zijn de servers waarop jij een goede ping krijgt ook vrijwel altijd geografisch bij je in de buurt. Het is dus logisch dat op servers met een goede ping je Nederlanders en/of Duitsers tegen zult komen.

Het team-element komt er wel degelijk uit, alleen zul je dat op public servers veel minder merken omdat je daar eenvoudigweg met mensen speelt die je niet kent. Gezamenlijke taktieken heb je dus niet, zo werkt het met vrijwel alle team-based multiplayer games. Als jij dus zegt "Ieder voor zich zoveel mogelijk schieten en als je geluk hebt, loopt er een goede medic rond." dan denk ik dat je het nog niet helemaal hebt begrepen.

pi_11250615
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 16:44 schreef TripleM het volgende:

Het team-element komt er wel degelijk uit, alleen zul je dat op public servers veel minder merken omdat je daar eenvoudigweg met mensen speelt die je niet kent. Gezamenlijke taktieken heb je dus niet, zo werkt het met vrijwel alle team-based multiplayer games. Als jij dus zegt "Ieder voor zich zoveel mogelijk schieten en als je geluk hebt, loopt er een goede medic rond." dan denk ik dat je het nog niet helemaal hebt begrepen.

Dus eerst komt het team-element er wel degelijk uit, maar daarna weer niet (zoals ik ook al zei) en dan heb ik het niet begrepen. Ik heb het 2 uurtjes aangekeken en het was dus wel zoveel mogelijk schieten.
Ik merk dat bij een ander gratis team-based multiplayer spel dat het team-element wel degelijk naar voren komt, ook met onbekenden. Mensen met een rol als squad leader instrueren en geven orders en daar wordt (meestal) ook rekening mee gehouden.
Klik dan als je durft
pi_11259104
Hey is er een bepaalde server waar alle fok!kers op spelen?
pi_11259150
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:27 schreef Poogie het volgende:
Hey is er een bepaalde server waar alle fok!kers op spelen?
nee.
Eigelijk niet we wouden dat eerst doen met BF1942 dat we een vaste server kregen maar zover ik weet hebben we dat nog niet bij ET
[14.gif]
pi_11259796
das jammerrrr
  zondag 22 juni 2003 @ 10:52:02 #121
29924 DaMousE
pi_11286461
Ik ga he maar weer eens spelen... wat zijn jullie favo maps eigelijk? Die van mij Oasis.
pi_11286897
quote:
Op zondag 22 juni 2003 10:52 schreef DaMousE het volgende:
Ik ga he maar weer eens spelen... wat zijn jullie favo maps eigelijk? Die van mij Oasis.
ik weet ff niet hoe die map heet, maar het is in ieder geval in zo'n stad, met een tank en een jeep
pi_11291137
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:32 schreef Poogie het volgende:

[..]

ik weet ff niet hoe die map heet, maar het is in ieder geval in zo'n stad, met een tank en een jeep

die is erg leuk ja
[14.gif]
  zondag 22 juni 2003 @ 18:58:22 #124
29924 DaMousE
pi_11296151
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:32 schreef Poogie het volgende:

[..]

Goldrush! Is ook erg cool inderdaad.
pi_11318610
mensuh wie kan me helpen, ik zie ineens helemaal geen servers meer

heb verder niks veranderd bij de opties ofso, normaal doe ik "play online" en dan krijg ik een hele lijst met servers, maar nu nie

het enige wat ik wel per ongeluk had gedaan was op host server geklikt, maar toen heb ik meteen back gedaan...

heb pc trouwens al een keer opnieuw gestart...

-edit-
heb nou ook het spel al opnieuw geinstalleerd, nog steeds geen servers

[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 23-06-2003 16:39]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')