quote:Zal ik dan eens lief wezen en hem downloadable maken voor jullie??
Op woensdag 4 juni 2003 11:24 schreef Salteh het volgende:[..]
Kan je moeilijk in kijken als je op je werk zit
[..]
Nou voor deze keer
zal morgen een linkje plaatsen
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 13:55 schreef gasemans het volgende:[..]
Zal ik dan eens lief wezen en hem downloadable maken voor jullie??
Nou voor deze keer
zal morgen een linkje plaatsen
dan kan ik pas mee praten
quote:Je bent niet de enige. Op gamer.nl plaatste ik dat ook al en kreeg ik meerdere meldingen van dat probleem. Hij loopt bij mij zeer snel vast en blijft dan ook flink vast. Ik moet m'n pc vervolgens weer rebooten.
Op woensdag 4 juni 2003 16:46 schreef greatgonzo het volgende:
bij mij loopt tie om de haverklap vast
Ik ben ALTIJD heavyweapons guy met machinegeweer.
Heb alleen een hekel aan n00bs die contineu door m'n line of fire rennen terwijl ik net een goede positie heb ingenomen. Want zodra iemand door m'n line of fire rent is er voor de vijand de kans om door te breken... en dat gebeurt vaak genoeg
Op welke server zitten jullie?
Lijkt me wel eens leuk om jullie af te slachten.
Ik wil net de link maken voor de helpfile lukt het gewoon niet om hem downloadable te maken
Nou ja
Kijk morgen wel effe
quote:jaaah!
Op woensdag 4 juni 2003 19:20 schreef bartjeuh het volgende:
weet er iemand clans zijn voor dit spel ???
quote:Als ik speel, zit ik in ieder geval ALTIJD
Op welke server zitten jullie?
Iedereen van mn clan is daar wel te vinden, dus t is altijd fun
[Dit bericht is gewijzigd door Salteh op 05-06-2003 10:13]
quote:machinegun is geweldig
Op woensdag 4 juni 2003 18:42 schreef Refragmental het volgende:
Vet spel, alleen jammer van die vastlopers.Ik ben ALTIJD heavyweapons guy met machinegeweer.
Heb alleen een hekel aan n00bs die contineu door m'n line of fire rennen terwijl ik net een goede positie heb ingenomen. Want zodra iemand door m'n line of fire rent is er voor de vijand de kans om door te breken... en dat gebeurt vaak genoegOp welke server zitten jullie?
Lijkt me wel eens leuk om jullie af te slachten.
Alleen jammer dat er geen field op was die met me samenwerkte.
Field op kan namelijk artilary strikes oproepen... als mortar speler krijg je dan de coordinaten en richtpunten zodat je lekker kunt schieten vanachter bergen enzo.
Beste is dus een fieldop die continue doelen blijft aangeven terwijl de mortar blijft schieten op de aangegeven coordinaten... line of sight is niet nodig aangezien de fieldop als het ware voor jou kijkt.
quote:Nou ik heb hem geprobeerd maar het is me niet 1 keer gelukt om daar een kill me te maken.
Op donderdag 5 juni 2003 13:01 schreef Refragmental het volgende:
Wie speelt er hier wel eens met de Mortar?
Gisteren voor het eerst serieus gebruikt. Toch aardig wat kills gemaakt op afstand.Alleen jammer dat er geen field op was die met me samenwerkte.
Field op kan namelijk artilary strikes oproepen... als mortar speler krijg je dan de coordinaten en richtpunten zodat je lekker kunt schieten vanachter bergen enzo.
Beste is dus een fieldop die continue doelen blijft aangeven terwijl de mortar blijft schieten op de aangegeven coordinaten... line of sight is niet nodig aangezien de fieldop als het ware voor jou kijkt.
Toen heb ik mn pistooltje maar gepakt en als nog 3 kills gemaakt.
Gaat stukken beter
Die machine geweren zijn f*cking goed, maar de rest van de wapens vind ik nogal kut (terwijl ik normale best redelijk kan snipen en zo)
quote:Meerdere mortars in combinatie met 2-3 fieldops kunnen extreem dodelijk zijn.
Op donderdag 5 juni 2003 16:53 schreef gasemans het volgende:[..]
Nou ik heb hem geprobeerd maar het is me niet 1 keer gelukt om daar een kill me te maken.
Toen heb ik mn pistooltje maar gepakt en als nog 3 kills gemaakt.Gaat stukken beter
Die machine geweren zijn f*cking goed, maar de rest van de wapens vind ik nogal kut (terwijl ik normale best redelijk kan snipen en zo)
Heel handig in levels waarin die tanks naar voren moet worden gebracht.
Je laat een field op de tank targeten en de mortars slopen de tank en alles wat eromheen staat. De field op waarschuwt gewoon wanneer er weer nieuwe mensen aankomen om de tank te repareren. En de gehele tijd zitten de mortars veilig achter een heuvel of muurtje.
quote:Zoek er een in het spel zelf en vraag of je een tryout mag doen ofso
Op woensdag 4 juni 2003 19:20 schreef bartjeuh het volgende:
weet er iemand clans zijn voor dit spel ???
quote:Ja maar dan moeten mensen wel mee willen werken
Op donderdag 5 juni 2003 17:46 schreef Refragmental het volgende:[..]
Meerdere mortars in combinatie met 2-3 fieldops kunnen extreem dodelijk zijn.
1 field op blijft achter om de mortars van ammo te voorzien. En de andere 2 rennen vooruit om targets te spotten. Zodra een target is gespot regent er een zooi van mortieren op z'n hoofdHeel handig in levels waarin die tanks naar voren moet worden gebracht.
Je laat een field op de tank targeten en de mortars slopen de tank en alles wat eromheen staat. De field op waarschuwt gewoon wanneer er weer nieuwe mensen aankomen om de tank te repareren. En de gehele tijd zitten de mortars veilig achter een heuvel of muurtje.
quote:jij blij
Op zaterdag 7 juni 2003 16:11 schreef Salteh het volgende:
Jaaaaaaaaaah! ik heb um!
[afbeelding]
mijn sexy Enemy Territory T-shirt
quote:Ik vond het maar niks. Ben snel weer teruggegaan naar Marketgarden Rtcw.
Op zondag 8 juni 2003 21:04 schreef Chen het volgende:[..]
jij blij
quote:Is die ook te downloaden?
Op donderdag 12 juni 2003 14:01 schreef Krankjorem het volgende:[..]
Ik vond het maar niks. Ben snel weer teruggegaan naar Marketgarden Rtcw.
quote:Uhm ja. Het is een multiplayer map voor de 'normale' Rtcw.
Op donderdag 12 juni 2003 17:21 schreef Chen het volgende:[..]
Is die ook te downloaden?
Voor de afwisseling ben ik af en toe Covert ops, blijft grappig om met zo'n Satchel Charge iemand op te blazen die niets doorheeft.
Dat idee van die Fok!-clan lijkt me erg leuk, maar waarschijnlijk niet haalbaar. Misschien kunnen we is een dag, IP en tijd afspreken?
Mzzl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |