Deel 1 [RTCW] Enemy Territory
Download het spel hier
Screenshots (zelfgemaakt)
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 30-05-2003 10:14]
Vind er verder weinig vernieuwends aan... Misschien toch nog maar eens langer dan 5 minuten spelen, en overtuigende reacties afwachten.
uit de manual:
First Aid Level 1: Medic Ammo
Medics receive an extra ammunition clip and grenade with their basic weapon load-out.
First Aid Level 2: Improved Resources
2 syringes extra max ammo, 2 extra on spawn plus Medic pack only takes 15% Power Bar instead of 25%
First Aid Level 3: Full Revive
Syringes now return fallen team-mates to full health.
First Aid Level 4: Adrenalin Self
To equip the adrenalin shot press the Special Weapon 1 key (5 by default) twice and then press the primary fire key to inject the Adrenaline syringe. Doing so will impart a temporary bonus in Health and Stamina. For 10 seconds you will only suffer half damage from any attack but your Stamina Bar will not decrease at all even if you are sprinting. This will give you the ability to rush into and out of strongly defended areas which may prove of critical tactical importance.
-edit- Nevermind, staat netjes in de manual uitgelegd.
Is op zich wel een keer leuk als je niks te doen hebt (wat meestal niet het geval is)
Jammer van de vele bugs, maja het is gratis dus daar moet je dan niet naar kijken
quote:Bullshit, die ging niet dicht door mij, iedereen was over die downloadsnelheid bezig, en als Strolie75 dan zo'n post neerzet van die wat nu nog blabla dan vraag je erom
Op vrijdag 30 mei 2003 09:52 schreef Chen het volgende:
De eerste is dicht gegaan door Voss
Maar hier weer verder en niet teveel over de download hebben want dan gooit Strolie hem weer dicht.
[ontopic]
Anyway, ik vind het een baggerspel
=edit=
Lees mijn sig nog eens goed
quote:[offtopic]
Op vrijdag 30 mei 2003 13:29 schreef vosss het volgende:[..]
Bullshit, die ging niet dicht door mij, iedereen was over die downloadsnelheid bezig, en als Strolie75 dan zo'n post neerzet van die wat nu nog blabla dan vraag je erom
![]()
[ontopic]
Anyway, ik vind het een baggerspel=edit=
Lees mijn sig nog eens goed
Nou ik heb hem 1 keer gespeelt en vond hem best wel wat hebben.
en dat voor niks
Wat klagen jullie toch
Is het te koop is het weer te duur
Is het gratis dan is het een bagger spel
quote:Hey hallo, iemand anders begint te zeiken, mij zal het jeuken of die (met deze erbij) ook wordt dichtgeflikkerd
Op vrijdag 30 mei 2003 14:13 schreef gasemans het volgende:[..]
[offtopic]
Wat zitten jullie nu te zeuren over door wie en waarom de vorige dicht is gegooit.
Dicht is dicht [/offtopic]
quote:[offtopic] ja zo gaat hij in iedergeval wel dicht [/offtopic]
Op vrijdag 30 mei 2003 14:19 schreef vosss het volgende:[..]
Hey hallo, iemand anders begint te zeiken, mij zal het jeuken of die (met deze erbij) ook wordt dichtgeflikkerd
Vraagje
Hoe werkt die mortier werpen??
Ik heb hem in de handen maar kan gewoon niet schieten
quote:Eerst Rechtermuisknop ingedrukt houden
Op vrijdag 30 mei 2003 14:45 schreef gasemans het volgende:[..]
[offtopic] ja zo gaat hij in iedergeval wel dicht [/offtopic]
Vraagje
Hoe werkt die mortier werpen??
Ik heb hem in de handen maar kan gewoon niet schieten
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 30-05-2003 15:04]
quote:Reageer dan niet!
Op vrijdag 30 mei 2003 13:29 schreef vosss het volgende:
[ontopic]
quote:Ja klopt. kwamen ook al mensen vandaan (als dat die level tenminste is die ik had)
Op vrijdag 30 mei 2003 14:55 schreef Chen het volgende:
In het level Oasis volgens mij of in een afrikaans level zit een geheime doorgang bij de water tunnel
[afbeelding]
Best vet
op de rand er boven staan en Flamethrower er op
Klaar
Precies Strolie75
Ben ik hellemaal met je eens
alleen een beetje jammer dat je niet zo veel gas hebt
[Dit bericht is gewijzigd door gasemans op 30-05-2003 16:13]
quote:En dan willen we natuurlijk wel ondersteunende argumenten
Op vrijdag 30 mei 2003 13:29 schreef vosss het volgende:[..]
[ontopic]
quote:Ik wordt steeds neergeschoten
Op vrijdag 30 mei 2003 16:12 schreef gieling.com het volgende:[..]
En dan willen we natuurlijk wel ondersteunende argumenten
quote:daar heb je gelijk in, ik ben erg goed met RTCW, maar in deze game word ik echt achter elkaar neer gemaait, zonder dat je ziet waarvandaan, maar ik vind RTCW nog steeds leuker (de demo dan, op de 1 of andere manier kan ik met mn LEGALE versie geen games joinen), maar het ziet er wel erg mooi uit.
Op vrijdag 30 mei 2003 16:14 schreef vosss het volgende:[..]
Ik wordt steeds neergeschoten
quote:Zo hoort dat ook
Op vrijdag 30 mei 2003 17:09 schreef Pompiedom het volgende:[..]
daar heb je gelijk in, ik ben erg goed met RTCW, maar in deze game word ik echt achter elkaar neer gemaait, zonder dat je ziet waarvandaan, maar ik vind RTCW nog steeds leuker (de demo dan, op de 1 of andere manier kan ik met mn LEGALE versie geen games joinen), maar het ziet er wel erg mooi uit.
Gewoon goed opletten
ik heb bijna geen wolfenstein geprobeerd en toch ben ik in dit spel snel eerste tweede of derde
Dus zo moeilijk is het niet
Ik vind de deom iig al heel erg gaaf, speel het regelmatig, vooral als covert ops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |