Band is flink veranderd in tien jaar. Man, dat was Gang's all Here! Had je al wel All Barr.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik zag ze nog in het voorprogramma van Agnostic Front tien jaar geleden.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef Sethje het volgende:
Even een kickje!
Zondag de HMH afbreken, wie is nog meer bij?
ik ook, was dat niet in Doornroosje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik zag ze nog in het voorprogramma van Agnostic Front tien jaar geleden.
En nu in 2010 staan ze in de HMH. Wat verandert de tijd... Ik ben er wel bij trouwens.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ik ook, was dat niet in Doornroosje?
Ik zag ze in de Willem 2. Ik ging voor Agnostic Front. Had nog nooit van de Dropkick Murphy's gehoord.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:05 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ik ook, was dat niet in Doornroosje?
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook wel even toen ik zag dat ze de HMH aan gingen doen. Heb ze een aantal keer in de 013 gezien, dat was 1 groot feest, maar de HMH is toch wel echt een stuk groter. Ben benieuwd of ze dezelfde kenmerkende sfeer teweeg kunnen brengen.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En nu in 2010 staan ze in de HMH. Wat verandert de tijd... Ik ben er wel bij trouwens.
Op Lowlands lukte het ze welquote:Op maandag 25 januari 2010 09:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook wel even toen ik zag dat ze de HMH aan gingen doen. Heb ze een aantal keer in de 013 gezien, dat was 1 groot feest, maar de HMH is toch wel echt een stuk groter. Ben benieuwd of ze dezelfde kenmerkende sfeer teweeg kunnen brengen.
Even een kickje!
Sick of it All in de HMH vind ik ook aparte gewaarwording, lol.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik fronste mijn wenkbrauwen ook wel even toen ik zag dat ze de HMH aan gingen doen. Heb ze een aantal keer in de 013 gezien, dat was 1 groot feest, maar de HMH is toch wel echt een stuk groter. Ben benieuwd of ze dezelfde kenmerkende sfeer teweeg kunnen brengen.
Ook al in de Willem 2 gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Sick of it All in de HMH vind ik ook aparte gewaarwording, lol.
Even een kickje!
Heb woensdag nog kaarten kunnen kopen.quote:
Ik had oordopjes bij me, perfectquote:Op maandag 1 februari 2010 00:46 schreef Joesse het volgende:
Heb me prima vermaakt! Maar lag het aan mij of stond het geluid echt veeeels te hard? Kan nooit goed zijn voor je gehoor, zit daar geen limiet aan ofzo?
/opa-modus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |