Jij hebt een lelijke-dikke-boerentrienen-fetish ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Heb je heel toevallig al die chicks op het podium ook gefilmt? dat zou masterlijk zijn
Nee man!!! Weet niet waar jij stond, maar tijdens Spicy stonden een tweetal blonde chicks op wulpse wijze mee te zingen. Diehard vrouwelijke fans die er goed uitzagen. Niets mis mee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt een lelijke-dikke-boerentrienen-fetish ? [afbeelding]
Die 2 blonde dames waren zeker wel te doen ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee man!!! Weet niet waar jij stond, maar tijdens Spicy stonden een tweetal blonde chicks op wulpse wijze mee te zingen. Diehard vrouwelijke fans die er goed uitzagen. Niets mis mee!
*ookt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:02 schreef Dom_Konijn het volgende:
03/28 Tilburg, The Netherlands 013
04/12 Amsterdam, The Netherlands Melkweg
http://www.dropkickmurphys.com/tour.html
*is der weer bij
Ik dacht hetzelfde....heb ze nog nooit gezien, maar dat live-album van Sint Patricksday komt hier vaak uit de kast....maar HMH vind ik wel groot voor deze mannen.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
HMH...dan ben ik bang dat ik voor het laatst DKM gezien heb. De HMH is veel te groot voor de DKM....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |