True, true.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef vingerplant het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat de Murphys zelf supportact waren, ze nog gewoon met z'n vieren op het podium stonden en Mike McColgan nog de woordjes mocht zingen. Do Or Die was echt een meesterlijk album, Boys On The Docks zelfs nog beter. Do Or Die en de eerste Singles Collection zijn geweldig, vanaf dat Al Barr de vocalen overnam werd het helaas steeds minder, met als dieptepunt Blackout. The Warriors Code is gelukkig weer wat beter.
Gelukkig hebben we Street Dogs nog
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef vingerplant het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat de Murphys zelf supportact waren, ze nog gewoon met z'n vieren op het podium stonden en Mike McColgan nog de woordjes mocht zingen. Do Or Die was echt een meesterlijk album, Boys On The Docks zelfs nog beter. Do Or Die en de eerste Singles Collection zijn geweldig, vanaf dat Al Barr de vocalen overnam werd het helaas steeds minder, met als dieptepunt Blackout. The Warriors Code is gelukkig weer wat beter.
Gelukkig hebben we Street Dogs nog
Ben jij bij het enige concert van ze in die samenstelling geweest? Samen met de Mighty Mighty Bosstones? (was n. ook het enige concert als supportact...)quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef vingerplant het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat de Murphys zelf supportact waren, ze nog gewoon met z'n vieren op het podium stonden en Mike McColgan nog de woordjes mocht zingen.
Was het eerst in 013 ook niet dat er eerst een superfout australisch blij punkbandje speelde maar daarna Roger Miret & The Disasters dat was echt vet !quote:Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef Nosh het volgende:
Support-acts:
Big D and the Kids Table
Runnin' Riot
Combinatie van hyperblije skapunk en streetpunk dus.
Kan je m niet ergens downloaden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2001 18:57 schreef Noodles het volgende:
Argh gvd _*^@*(^!@#($ vergeten op te nemen [afbeelding]
Begrijp je vraagstelling niet echt?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Ligt misschien aan mij hoor,.. maar wat is de appeal van deze band want als ik het tegenover Blood & Whiskey, The Real McKenzies, Ska-P en Floggin' Molly zet dan vind ik DM maar een beetje verwaterd..
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat muziek van bovenstaande bands veel eerder 'verveeld'. DKM is veel beter in staat om goede songs te schrijven en daardoor ook beter te behappen voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Ligt misschien aan mij hoor,.. maar wat is de appeal van deze band want als ik het tegenover Blood & Whiskey, The Real McKenzies, Ska-P en Floggin' Molly zet dan vind ik DM maar een beetje verwaterd..
Mij treed de verveling al in als ik de naam van de band hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat muziek van bovenstaande bands veel eerder 'verveeld'. DKM is veel beter in staat om goede songs te schrijven en daardoor ook beter te behappen voor de meeste mensen.
En nee, DKM is niet te commercieel vergeleken met die andere bands.
Naar mijn mening doen de Murphys muzikaal onder voor wat jij noemt, maar ik ga er heen omdat je gewoon verzekerd bent van een verdomd goede show.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Dropkick Murphys - 26 januari, 013quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef nogal het volgende:
Ben vrijdag naar de 013 geweest en heb genoten van ze, maar ik geniet al snel. Voorproggama was
niet echt heel veel soeps naar mijn mening, maar Dropkick Murphy's speelde erg goed!
meerdere mensen hierheen geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |