abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:52:15 #76
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_44155961
Er zijn mij nog geen support acts bekend helaas. Nog even afwachten i guess
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:21:43 #77
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_44167677
Ik ga waarschijnlijk ook naar 't concert in 013.
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:20:19 #78
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_44171269
26 januari ben ik ook van de partij met wat mensen!
Vanmiddag waren er dus nog gewoon kaarten, is dus nog niet uitverkocht
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:38:09 #79
111328 cryotek
zie signature
pi_44171868
Ik ga waarschijnlijk naar het concert in Amsterdam, heb er nu al zin in
zie ondertitel
pi_44172808
Ik verlang terug naar de tijd dat de Murphys zelf supportact waren, ze nog gewoon met z'n vieren op het podium stonden en Mike McColgan nog de woordjes mocht zingen. Do Or Die was echt een meesterlijk album, Boys On The Docks zelfs nog beter. Do Or Die en de eerste Singles Collection zijn geweldig, vanaf dat Al Barr de vocalen overnam werd het helaas steeds minder, met als dieptepunt Blackout. The Warriors Code is gelukkig weer wat beter.

Gelukkig hebben we Street Dogs nog
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_44208075
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef vingerplant het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat de Murphys zelf supportact waren, ze nog gewoon met z'n vieren op het podium stonden en Mike McColgan nog de woordjes mocht zingen. Do Or Die was echt een meesterlijk album, Boys On The Docks zelfs nog beter. Do Or Die en de eerste Singles Collection zijn geweldig, vanaf dat Al Barr de vocalen overnam werd het helaas steeds minder, met als dieptepunt Blackout. The Warriors Code is gelukkig weer wat beter.

True, true.

Desalniettemin ben ik weer van de partij. Weet alleen nog niet welke dag!
pi_44208271
quote:

Helemaal mee eens.

Ikzelf heb trouwens sterk de neiging om vooraan te gaan staan, en ze te dwingen om een oude punk-cover als toegift uit de kast te trekken. Liefst 'Watch your back', of iets van The Business.
Maar dat is omdat ik een zwak heb voor hun kant die niet vergezeld gaat met een overdaad aan doedelzakken en fluiten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 7 december 2006 @ 08:57:12 #83
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44214853
In de early days was het idd wat meer ruwe punk...gewoon hard..vette herrie... Wat mij betreft spelen ze ook wat meer van Sing Loud Sing Proud en 1st Singles Collection..echt alleeen maar meesterlijke nummers.

Maar uiteindelijk ga ik ook weer gewoon want ik vind het gewoon vet.

Kaarten voor 013 zijn binnen! Ze spelen op mijn verjaardag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 13 december 2006 @ 01:46:35 #84
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_44380276
afgelopen zondag kaartjes besteld
dus de 26e zie ik 013 weer

en gister zijn de kaartjes binnengekomen

[ Bericht 25% gewijzigd door kievit19 op 14-12-2006 02:34:57 ]
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_44500352
Support-acts:
Big D and the Kids Table
Runnin' Riot

Combinatie van hyperblije skapunk en streetpunk dus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44587162
Joepie ik heb er steeds meer zin in !!!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_44589350
D.M.
pi_44614705
quote:
Ik verlang terug naar de tijd dat de Murphys zelf supportact waren, ze nog gewoon met z'n vieren op het podium stonden en Mike McColgan nog de woordjes mocht zingen.
Ben jij bij het enige concert van ze in die samenstelling geweest? Samen met de Mighty Mighty Bosstones? (was n. ook het enige concert als supportact...)
ik kan mezelf nog steeds schieten dat ik dat gemist heb.....
  donderdag 21 december 2006 @ 08:38:03 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44619425
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:52 schreef Nosh het volgende:
Support-acts:
Big D and the Kids Table
Runnin' Riot

Combinatie van hyperblije skapunk en streetpunk dus.
Was het eerst in 013 ook niet dat er eerst een superfout australisch blij punkbandje speelde maar daarna Roger Miret & The Disasters dat was echt vet !

The Street dogs heb ik ook nog een keer in een voorprogramma gezien van Flogging Molly dacht ik, die waren ook zeer vet. En uiteraard weet ik dat dat de band is van Mike McColgan. Vette shit!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_44619498
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2001 18:57 schreef Noodles het volgende:
Argh gvd _*^@*(^!@#($ vergeten op te nemen [afbeelding]
Kan je m niet ergens downloaden?
  donderdag 21 december 2006 @ 08:44:57 #91
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_44619508
Ligt misschien aan mij hoor,.. maar wat is de appeal van deze band want als ik het tegenover Blood & Whiskey, The Real McKenzies, Ska-P en Floggin' Molly zet dan vind ik DM maar een beetje verwaterd..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 21 december 2006 @ 08:49:44 #92
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44619569
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Ligt misschien aan mij hoor,.. maar wat is de appeal van deze band want als ik het tegenover Blood & Whiskey, The Real McKenzies, Ska-P en Floggin' Molly zet dan vind ik DM maar een beetje verwaterd..
Begrijp je vraagstelling niet echt?

B&W en RealMcK is in elk geval een stuk kleinschaliger. McKenzies zag ik vorig jaar in de Effenaar, wel vette show, maar het publiek ging toch minder uit zijn dak als ik meemaak bij een FM of DKM concert. Het was ook kleine zaal btw, ze kregen het niet eens uitverkocht.

FM is muzikaal sterk dan DKM denk ik
Mijn party reviews
pi_44619602
quote:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat muziek van bovenstaande bands veel eerder 'verveeld'. DKM is veel beter in staat om goede songs te schrijven en daardoor ook beter te behappen voor de meeste mensen.

En nee, DKM is niet te commercieel vergeleken met die andere bands.
pi_44619620
Voor de goede orde: ik heb B&W 1 keer live gezien en dat was echt triest. Nog nooit van mijn leven zo'n ongeinspireerde band op zien treden.

En dat terwijl het best vrolijk en inspirerende nummers van ze zijn...
  donderdag 21 december 2006 @ 08:58:51 #95
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_44619686
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat muziek van bovenstaande bands veel eerder 'verveeld'. DKM is veel beter in staat om goede songs te schrijven en daardoor ook beter te behappen voor de meeste mensen.

En nee, DKM is niet te commercieel vergeleken met die andere bands.
Mij treed de verveling al in als ik de naam van de band hoor.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_44620854
TVP
Ik wil ook naar paradiso...
Nu nog iemand vinden die meegaat
pi_44622007
quote:
Naar mijn mening doen de Murphys muzikaal onder voor wat jij noemt, maar ik ga er heen omdat je gewoon verzekerd bent van een verdomd goede show.

Dat ze dan aan alle kanten voorbij gestreefd zijn qua folkpunk maakt mij weinig uit, ik ga voor de sfeer, het hoge meezing-gehalte, en het feestje dat gebouwd wordt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 29 januari 2007 @ 14:18:31 #98
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_45789300
Ben vrijdag naar de 013 geweest en heb genoten van ze, maar ik geniet al snel. Voorproggama was
niet echt heel veel soeps naar mijn mening, maar Dropkick Murphy's speelde erg goed!
meerdere mensen hierheen geweest?
pi_45790370
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef nogal het volgende:
Ben vrijdag naar de 013 geweest en heb genoten van ze, maar ik geniet al snel. Voorproggama was
niet echt heel veel soeps naar mijn mening, maar Dropkick Murphy's speelde erg goed!
meerdere mensen hierheen geweest?
Dropkick Murphys - 26 januari, 013
Kijk in dit topic eens.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45794620
Vanavooooooond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: