[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 27-08-2001 17:50]
Ik heb me op LL prima vermaakt dit jaar.
quote:Tong's oren piepen nog. ( serieus )
Op maandag 27 augustus 2001 10:38 schreef Vork het volgende:
[me=Vork]was uiteraard voorin te vinden bij de Dropkick Murphy's.
Zat met m'n linker oor in de boxen ( dom dom dom )
quote:lekker dan als die doedelzak opkomt en veelste hard en schel staat
Op maandag 27 augustus 2001 17:47 schreef tong80 het volgende:
Tong's oren piepen nog. ( serieus )Zat met m'n linker oor in de boxen ( dom dom dom )
(k denk ik kick dit topic maar even omhoog anders ist ook zo zielig voor tong
)
quote:%%&*^*^%$##&*(
Op woensdag 10 juli 2002 13:49 schreef iroQuai het volgende:
jaaaaaa en morgen DKM in de melkweg(k denk ik kick dit topic maar even omhoog anders ist ook zo zielig voor tong
)
Ik moet die concertagenda's toch eens beter in de gaten gaan houden.
quote:Ha! ga je ook morgen?...koel ik ook,ik kom jou de laatste tijd echt bij elk optreden tegen :
Op woensdag 10 juli 2002 13:49 schreef iroQuai het volgende:
jaaaaaa en morgen DKM in de melkweg(k denk ik kick dit topic maar even omhoog anders ist ook zo zielig voor tong
)
quote:ja heb eindelijk geld en tijd
Op woensdag 10 juli 2002 16:49 schreef Raincurtain het volgende:[..]
Ha! ga je ook morgen?...koel ik ook,ik kom jou de laatste tijd echt bij elk optreden tegen :
maar jij was niet bij LTJ gister toch?
quote:Nee,na dat laatste optreden in de melkweg had ik niet meer zo zin...ik vond het een van de mindere optredens ever
Op woensdag 10 juli 2002 19:22 schreef iroQuai het volgende:[..]
ja heb eindelijk geld en tijd
![]()
en daar maak ik vollop gebruik van
maar jij was niet bij LTJ gister toch?
quote:Check
Op donderdag 11 juli 2002 00:25 schreef Vork het volgende:
en anders Dynamo, zondag.
quote:Dubbelcheck
Op donderdag 11 juli 2002 01:04 schreef -Wepeel2- het volgende:
Check
Alleen ben ik dan niet bij de Dropkick Murphy's want die spelen voor 'n deel tegelijk met Opeth! (ha jammer voor hun, maar ik heb ze al eens gezien).
quote:Hmm :S waarom?
Op donderdag 11 juli 2002 00:12 schreef Raincurtain het volgende:[..]
Nee,na dat laatste optreden in de melkweg had ik niet meer zo zin...ik vond het een van de mindere optredens ever
ik heb het echt goed naar mn zin gehad
maja ennieweej iedereen die naar DKM gaat zometeen, tot zo!
quote:hmmm ik tel er toch 7, en dan nog zonder de splits/singles meegerekend
Hun 3de album
(overigs was het wel een aardig concert om van bovenaf te bekijken)
quote:das altijd domoor. En ik weet toevallig dat Joel het geluid deed en die weet echt wel wat hij doet.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:15 schreef weerdo het volgende:
De gast die het geluid van de DKM gisteravond regelde moet wel zo doof als een kwartel zijn. Op het moment dat ik oordopjes in deed klonk het allemaal een stuk beter...(overigs was het wel een aardig concert om van bovenaf te bekijken)
quote:stagedivers horen er nou eenmaal bij. Als je daar niet tegen kan, moet je niet naar een punk/hc show gaan.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:13 schreef Raincurtain het volgende:
*is doodmoe*
Ik vond het wel koel gisteravond,ik heb niet het hele optreden meegekregen omdat ik in elkaar gemept ben door een paar skins en flauwviel en daarna maar weg ben gegaan..maar het was vet,alleen die stagedivers begonnen op een bepaald moment echt te irirteren.
Dat in elkaar gemept, is dat serieus zo? Bewust enzo? Of kreeg je gewoon een harde klap in de pit? Als het wel bewust zo was, dan hoop ik dat anderen je te hulp geschoten zijn. Dat soort shit haat ik namelijk (wie niet, op die paar vechtersbazen na dan).
morgen en overmorgen north sea jazz festival
is weer heel wat anders
quote:Ow maar stagedivers maken me niet zoveel uit,doe het zelf ook zo vaak dus kan het andere mensen niet verbieden.
Op vrijdag 12 juli 2002 16:59 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
stagedivers horen er nou eenmaal bij. Als je daar niet tegen kan, moet je niet naar een punk/hc show gaan.
Dat in elkaar gemept, is dat serieus zo? Bewust enzo? Of kreeg je gewoon een harde klap in de pit? Als het wel bewust zo was, dan hoop ik dat anderen je te hulp geschoten zijn. Dat soort shit haat ik namelijk (wie niet, op die paar vechtersbazen na dan).
quote:dat soort huppelkutjes zijn idd irritant. Stagediven doe je snel. Hup podium op (evt. naar de andere kant rennen) en er meteen full speed weer af!
Op zaterdag 13 juli 2002 00:29 schreef Raincurtain het volgende:[..]
Ow maar stagedivers maken me niet zoveel uit,doe het zelf ook zo vaak dus kan het andere mensen niet verbieden.
Maar ik irriteerde me een beetje aan een paar meisjes die eerst uitbundig gingen staan springen en kletsen op het podium en daarna een uur voor mn neus gingen staan en dan voorzichtig zich lieten vallen int publiek.
En dat in elkaar gemept was bewust,kreeg heel hard een klap in mn ribben en klapte dubbel en toen hebben andere mensen wel geholpen
En vechtpartijen zuigen!!
(maar goed, what else is new?)
quote:idd heel wat anders maar wel supervet!!
Op vrijdag 12 juli 2002 18:46 schreef iroQuai het volgende:
morgen en overmorgen north sea jazz festivalis weer heel wat anders
Dude, de dives bij slapshot in a'dam en antwerpen, DAT waren dives, koprollen van Tuur en Ruud enzo, super!
Ow wacht, daar was je niet bij he? ehehehehe
*MOSH*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |