abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10944235
Type behuizing Ikelite #6111.17
Geschikte camera's Sony DSC-F717
Maximale Diepte 60 meter
Prijs (in euro's) ¤ 1089,- incl. 19% BTW, invoerrechten en verzendkosten (zonder camera)

mwoah

zaterdag 7 juni 2003 @ 14:40:01 #27
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_10948712
's nachts gemaakt, dus kwalitatief iets minder .... maar even voor de test dan maar hè ....

Even voor de duidelijkheid, ik heb dat ding geleend, ik kan me voorstellen dat je de prijs er niet voor wilt betalen, maar ik heb dit topic opgestart om te laten zien wat dit is en wat je ermee kan......

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 22:39:58 #28
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_10955620

The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_11345216
Heb vrijdag in Turkije gedoken dus ik zocht nog snel ff zo ding voor me Ixus V2 maar kon hem nergens vinden..en als ik de prijzen zo zie..kan je volgens mij beter een onderwatercamera kopen....
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_11345342
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb vrijdag in Turkije gedoken dus ik zocht nog snel ff zo ding voor me Ixus V2 maar kon hem nergens vinden..en als ik de prijzen zo zie..kan je volgens mij beter een onderwatercamera kopen....
Bij de meeste winkels kun je van die wegwerp onderwater camera's kopen, die kosten haast niks (nouja iets meer dan een normale wegwerp cam).
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  dinsdag 24 juni 2003 @ 16:06:38 #31
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_11346011
Wat ik me afvraag van die onderwaterdingen, nu zijn ze ontzettend duur. Veel te duur als je het mij vraagt, maar dalik zijn een flink aantal van die dingen gedateerd, aangezien die fototoestellen niet meer gemaakt worden.
Zullen die onderwaterhoesjes dan niet in prijs kelderen?
Althans ik hoop het wel, voor een euro of 40 wil ik er wel eentje
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:20:38 #32
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11356707
Om zo'n ding nou te kopen om alleen foto's in je zwembad/vijver/zesser te maken vind ik zelf ook een beetje .
Maar als je af en toe duikt is het al gauw leuk natuurlijk. En een knappe digicam met zo'n huis maakt natuurlijk gewoon veel mooiere foto's dan die doosjes die ze voor "weinig" verkopen ...
  zondag 10 augustus 2003 @ 19:35:06 #33
51810 tudelfino
Flower the world!
pi_12340394
Whaa... ziet er echt goed uit, veel beter dan de foto's die ik ooit in Egypte heb gemaakt met een weggooi dingetje, die foto's waren zo blauw! Als je eenmaal zo'n digitale camera gewend bent wil je ook altijd direct de foto's zien als je ze gemaakt hebt, nu moest ik 2 weken wachten (eer ik terug was in NL en m'n foto's klaar waren...).
Ik twijfel er sinds kort ook over om zo'n onderwaterbehuizing te kopen, ik doe zo veel met mijn camera dat het me erg leuk lijkt om ook onderwater foto's te kunnen maken. Zeker nu ik die kwaliteit heb gezien. Alleen kom ik er net achter dat ze voor mijn type niet meer geleverd worden (ik heb een Sony DSC-P1). Ik ben ook erg bang dat er een keer wat mis gaat (m'n camera is me heel veel waard)...

Is er eigenlijk iemand waarbij het een keer is mis gegaan?

You'll learn things you never knew you never knew...
  zondag 10 augustus 2003 @ 19:38:37 #34
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_12340493
Eerlijk is eerlijk, ik vond hetheel eng om ermee te duiken bijvoorbeeld, ik bedoel dus duiken met de camera voor je uit, dus volle bak ....
Als je ziet hoe dat ding gemaakt is, dan weet je wel dat dit schitterend is gemaakt, van deze fabrikant dan ....
Ik heb hem niet zelf, maar een vriend van mij dus, maar iedereen is nog zuinigermet dat ding dan de camera zelf. Ik vind het zelf niet het geld echt waard, in die zin dat ik nu iemand ken die dat ding heeft.
Maar geloof me, je kunt als je veel duikt/zwemt of een vijver hebt zo fantastisch fotograferen, daar schrik je van !
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:15:56 #35
49472 dasto
is een dromer
pi_12731296
als je een goedkopere oplossing zoekt...

http://www.ewamarine.com/English/e-start-photo.htm

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')