abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10761633
Hoi,

Plaatst hier je ervaringen met geld verdienen met internet, getpaid programma's waarvan je al betaald hebt gekregen etc.
Zelf heb ik meerdere programma's getest, euroclix, nitroclicks, moneymiljonair, spedia, en nog een aantal, maar ik vind het nog niet echt goed verdienen, wellicht zijn er mensen met slimme tips of betere programma's?

Ik ben iig ondertussen heel wat aan het testen, ik test nu ook het MLM gebeuren, wat volgens vrienden wel schijnt te werken ( enkele vrienden van me zitten letterlijk op honderden/duizenden euro's )
Ik doe er nu pas sinds net aan mee, pas 20euro mee verdiend, maar iig me investering eruit
Om reply's met vragen waar je info kunt vinden te voorkomen, op WerkThuis.TK kun je meer informatie vinden over mlm

Groet,

Siroy

pi_10761641
GC >>>>>> W&G
pi_10761816
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 21:12 schreef siroyp het volgende:
Om reply's met vragen waar je info kunt vinden te voorkomen, op WerkThuis.TK kun je meer informatie vinden over mlm
SP@M!
pi_10761827
Als je nou 5 jaar geleden een GSM site had geopend, verdiende je op het hoogtepunt van de gsm-hype een paar duizend euro/maand. Achteraf is altijd alles makkelijk.
pi_10761866
ff gecheckt trouwens,

klinkt als...
lekkere pyramide spelletjes, met je handjes vanaf blijven dus

quote:
Van de 500.000 miljonairs in de Verenigde Staten is 1 op de 5 dat geworden dankzij dit systeem. Sterker nog, elke dag komen er dankzij MLM 45 miljonairs bij.
Sure
pi_10765088
beroep: internetondernemer

Verkapte spam...

vrijdag 30 mei 2003 @ 03:05:21 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 09:18:52 #8
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_10767485
Ruikt meer naar spam als naar een nuttige post als je het mij vraagt
pi_10767600
Ik heb US$ 500,- verdiend (echt ontvangen) met Alladvantage, Spedia en GetPaid4.
Maar dat was in 2000. Nu zal dat niet meer lukken denk ik.

-- edit: Alladvantage en GetPaid4 zijn inmiddels failliet, hetgeen mij niks verbaast

pi_10767702
Toen het net starte kon je wel een redelijk centje verdienen, maar nu moet je er gewoon niet meer mee beginnen!!
pi_10768029
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 09:44 schreef cdgrit het volgende:
Toen het net starte kon je wel een redelijk centje verdienen, maar nu moet je er gewoon niet meer mee beginnen!!
Onzin. MLM kan nog altijd werken. Als er één ding is waar we hier op deze aardbol geen gebrek aan hebben, zijn het wel domme mensen. En die zijn heel makkelijk te overtuigen in dit soort van verhaaltjes. Mensen genoeg die alles willen doen om rijk te worden. Om nog maar niet te spreken van alle 12 tot 16-jarigen die denken hét gevonden te hebben en snel rijk zullen worden.

MLM is nog steeds Big Business (helaas). Als "ondernemer" op dit vlak moet je echter wel 2 dingen beseffen: Er is zeker en vast een morele grens tot hoever je kan gaan, en als je deze niet overschrijdt, zal je nooit rijk worden met MLM. En je moet ook erkennen dat het een overduidelijk pyramidespel is, met enkele nuances om de wetten op pyramidespelen te ontlopen. Mede door deze 2 redenen wens ik ook nooit geassocieerd te worden met een MLM'er.

Verder waren er inderdaad die banners zoals Alladvantage die zich steeds laadden op je bureaublad. Vreselijk irritant en je kon er amper iets mee verdienen. Het geld lag hier voornamelijk in de referrers : zoveel mogelijk vrienden overtuigen om dat ook te doen en daar kreeg je dan 5% op ofzo. Er werd door menig puber wel een redelijke som zakgeld (¤ 100 per maand) mee verdiend, maar dit kon niet blijven duren. Advertisers kregen door dat dit absoluut niet rendeerde en zo verdween Alladvantage en zijn naäpers.

De echte dotcom-hype is dus over, wat onder andere betekent dat er geen waanzinnige bedragen meer worden betaald voor banners. Zo is de tijd dus ook gedaan dat je zonder enige inspanning geld kon verdienen met het internet. Maar velen denken nu dat het absoluut onmogelijk is om je kost te verdienen door achter je computer in je vrije tijd wat in elkaar te steken. Er zijn echter genoeg genres van websites die nog steeds sloten met geld kunnen leveren als je er maar wat moeite voor doet

pi_10768971
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:13 schreef Webdevel het volgende:

[..]

Onzin. MLM kan nog altijd werken. Als er één ding is waar we hier op deze aardbol geen gebrek aan hebben, zijn het wel domme mensen. En die zijn heel makkelijk te overtuigen in dit soort van verhaaltjes. Mensen genoeg die alles willen doen om rijk te worden. Om nog maar niet te spreken van alle 12 tot 16-jarigen die denken hét gevonden te hebben en snel rijk zullen worden.

MLM is nog steeds Big Business (helaas). Als "ondernemer" op dit vlak moet je echter wel 2 dingen beseffen: Er is zeker en vast een morele grens tot hoever je kan gaan, en als je deze niet overschrijdt, zal je nooit rijk worden met MLM. En je moet ook erkennen dat het een overduidelijk pyramidespel is, met enkele nuances om de wetten op pyramidespelen te ontlopen. Mede door deze 2 redenen wens ik ook nooit geassocieerd te worden met een MLM'er.

Verder waren er inderdaad die banners zoals Alladvantage die zich steeds laadden op je bureaublad. Vreselijk irritant en je kon er amper iets mee verdienen. Het geld lag hier voornamelijk in de referrers : zoveel mogelijk vrienden overtuigen om dat ook te doen en daar kreeg je dan 5% op ofzo. Er werd door menig puber wel een redelijke som zakgeld (¤ 100 per maand) mee verdiend, maar dit kon niet blijven duren. Advertisers kregen door dat dit absoluut niet rendeerde en zo verdween Alladvantage en zijn naäpers.

De echte dotcom-hype is dus over, wat onder andere betekent dat er geen waanzinnige bedragen meer worden betaald voor banners. Zo is de tijd dus ook gedaan dat je zonder enige inspanning geld kon verdienen met het internet. Maar velen denken nu dat het absoluut onmogelijk is om je kost te verdienen door achter je computer in je vrije tijd wat in elkaar te steken. Er zijn echter genoeg genres van websites die nog steeds sloten met geld kunnen leveren als je er maar wat moeite voor doet

Hmmm, je stelt dat alleen 'domme' mensen hieraan meedoen, het spijt me, maar ik ben toch echt niet 'dom' zoals jij het stelt, nee... het bewijst genoeg dat zelfs grote bestuurders en ondernemers meedoen aan mlm.
Geloof me, MLM werkt... pyramidespel? Nee, dat is het uiteraard niet ! Het probleem is dat veel mensen dit wel gelijk denken, dit is het dus NIET, lees het maar eens rustig door...
Ik zou overigens in geen enkel geval geaccosieerd willen worden met een pyramidespel, dus waarom zou ik hier uberhaubt aan meedoen?
Spam? Nee, ja... idd ik heb de info zelf online gezet, maar het is gewoon een link naar info voor mensen die er meer over willen weten, als fok het hier niet mee eens is, haal de url maar weg
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:18:18 #13
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_10769100
ik heb www.euroclix.nl werkt wel goed, alleen duurt wel lang voordat je 1000 punten hebt (1000 punten = 10 euro)
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:30:14 #14
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10769322
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:11 schreef siroyp het volgende:

[..]
...
Geloof me, MLM werkt... pyramidespel? Nee, dat is het uiteraard niet ! Het probleem is dat veel mensen dit wel gelijk denken, dit is het dus NIET, lees het maar eens rustig door...
...

MLM=Multi Level Marketing = netwerkmarketing = geen marketing maar een vermomd piramidespel = een mooi verhaal waar nog steeds een hoop mensen intrappen

van de genoemde site:

quote:
Het is een erkend schoolvak op de Amerikaanse Harvard Business School. Stanford Research en The Wall Street Journal hebben diepgaand onderzoek verricht naar MLM. Het resultaat?
Van de 500.000 miljonairs in de Verenigde Staten is 1 op de 5 dat geworden dankzij dit systeem. Sterker nog, elke dag komen er dankzij MLM 45 miljonairs bij.
Mooi verhaal:
- Stanford en The Wall Street Journal hebben onderzoek gedaan naar MLM. Maar nou ben ik ook benieuwd wat ze er van vonden.
- Het zou een erkend vak zijn op de Harvard Business School? Lijkt me sterk, zeker in deze context, en direct verifieerbaar.
- Van de 500.000 miljonairs in de V.S. zijn er 100.000 dat geworden door MLM ??? Mwah, dat zal toch niet? Laten we even rekenen: Volgens de site verlies je hoogstens 20 dollar. Dat gaat 50.000 keer in een miljoen. Dus bij 50.000 deelnemers is er voldoende geld om 1 persoon miljonair te maken. Er blijft echter in iedere laag van het model wat geld achter, dus heb je in werkelijkheid veel meer deelnemers nodig. Maar laten we voor het gemak daar even geen rekening mee houden.
Er is niet 1 persoon miljonair geworden, maar wel 100.000. Daar heb je dus minimaal 100.000 x 50.000 mensen voor nodig die allemaal 20 dollar lappen om mee te doen. Dat zijn dus 5 miljard mensen. HET HELE VERHAAL IS DUS LULKOEK. (En dan heb ik er nog niet eens rekening mee gehouden dat er in iedere laag van het model geld achterblijft).

Trap er toch niet elke keer in !

O en wat ook op die site staat, dat deze manier van geld verdienen in Nederland volkomen legaal zou zijn, is dus NIET waar.

/edit:
Lees euro's waar dollars staat. Voor de rekensom maakt het geen ene moer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 30-05-2003 12:49]

vrijdag 30 mei 2003 @ 12:49:09 #15
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10770699
Nog even om te laten zien dat het wel een piramide schema is het plaatje dat op de genoemde site bij de uitleg vertoond wordt:

Is dat een piramide of niet soms?

Te vinden op deze pagina

vrijdag 30 mei 2003 @ 12:59:26 #16
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10770833
Een piramidespel kan je herkennen aan het feit dat het altijd van zichzelf zegt dat het GEEN piramidespel is.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 13:03:37 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10770885
Zie daarvoor overigens ook Dit is GEEN Pyramide-spel..
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 13:07:50 #18
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10770947
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een piramidespel kan je herkennen aan het feit dat het altijd van zichzelf zegt dat het GEEN piramidespel is.
Oh en wel grappig dat in het plaatje bij de bovenste laag "U" staat in plaats van "Ik". Dat is namelijk de enige die daar kan staan. "U" zit als U zo stom is om mee te doen altijd lager in de piramide.
Waarschijnlijk zit "U" niet hoger dan laag 4, en zeer waarschijnlijk nog lager. Moet je eens zien met hoeveel mensen in die laag je de buit moet delen. Dat schiet dus niet op.
pi_10771000
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:11 schreef siroyp het volgende:

[..]

Hmmm, je stelt dat alleen 'domme' mensen hieraan meedoen, het spijt me, maar ik ben toch echt niet 'dom' zoals jij het stelt, nee... het bewijst genoeg dat zelfs grote bestuurders en ondernemers meedoen aan mlm.
Ik zou overigens in geen enkel geval geaccosieerd willen worden met een pyramidespel, dus waarom zou ik hier uberhaubt aan meedoen?
Spam? Nee, ja... idd ik heb de info zelf online gezet, maar het is gewoon een link naar info voor mensen die er meer over willen weten, als fok het hier niet mee eens is, haal de url maar weg

Big dick.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 13:15:26 #20
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_10771077
Best gek, hier bijna precies t zelfde

http://members.lycos.nl/shelby1969/newpage3.html

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2003 @ 13:19:39 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_10771157
Je moet sowieso niet aan iets beginnen waar je eerst zelf geld in moet stoppen.

Ik doe mee aan enquetes van Nipo, Intomart en nog een paar van die dingen. Bij sommige krijg je waardebonnen die je kunt besteden bij bepaalde winkels, bij andere cadeaubonnen en bij weer andere krijg je punten waarvoor je cadeaus uit kunt kiezen. Okee, het gaat niet echt hard, maar je krijgt het toch maar en ik doe het niet voor het geld

En ik vind het leuk om te doen. Ik doe mee aan het Kijk- en Luisteronderzoek, het KPN-consumentenpanel en zo. Is best leuk om af en toe te lezen over onderzoeken waar je zelf aan meegewerkt hebt

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_10771458
Dit soort sites maakt mij boos, heel boos ..

Het ontbreken van instanties in Nederland die dit soort zaken hardhandig aanpakken doet me bijna zelf even persoonlijk contact opnemen met Meneer Twisk, de maker van werkthuis.tk, wiens naam/adres gewoon op die site staat...

Pleur toch op met je verkapt pyramidespel.

pi_10772739
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:30 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

MLM=Multi Level Marketing = netwerkmarketing = geen marketing maar een vermomd piramidespel = een mooi verhaal waar nog steeds een hoop mensen intrappen

van de genoemde site:
[..]

Mooi verhaal:
- Stanford en The Wall Street Journal hebben onderzoek gedaan naar MLM. Maar nou ben ik ook benieuwd wat ze er van vonden.
- Het zou een erkend vak zijn op de Harvard Business School? Lijkt me sterk, zeker in deze context, en direct verifieerbaar.
- Van de 500.000 miljonairs in de V.S. zijn er 100.000 dat geworden door MLM ??? Mwah, dat zal toch niet? Laten we even rekenen: Volgens de site verlies je hoogstens 20 dollar. Dat gaat 50.000 keer in een miljoen. Dus bij 50.000 deelnemers is er voldoende geld om 1 persoon miljonair te maken. Er blijft echter in iedere laag van het model wat geld achter, dus heb je in werkelijkheid veel meer deelnemers nodig. Maar laten we voor het gemak daar even geen rekening mee houden.
Er is niet 1 persoon miljonair geworden, maar wel 100.000. Daar heb je dus minimaal 100.000 x 50.000 mensen voor nodig die allemaal 20 dollar lappen om mee te doen. Dat zijn dus 5 miljard mensen. HET HELE VERHAAL IS DUS LULKOEK. (En dan heb ik er nog niet eens rekening mee gehouden dat er in iedere laag van het model geld achterblijft).

Trap er toch niet elke keer in !

O en wat ook op die site staat, dat deze manier van geld verdienen in Nederland volkomen legaal zou zijn, is dus NIET waar.

/edit:
Lees euro's waar dollars staat. Voor de rekensom maakt het geen ene moer uit.

Sorry, maar mensen als jou zijn dom... HEEL DOM ! Het is wel duidelijk dat je totaal niet weet wat het begrip multi level marketing inhoudt.
Het betreft hier NIET alleen dit spel, TUURLIJK NIET ! Maar marketing waar meerdere mensen aan meewerken, dit is heel breed. Ik zou zeggen, zoek eens op inet.... en je komt er vanzelf achter hoe dit zit..
  vrijdag 30 mei 2003 @ 15:13:55 #24
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10773099
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 14:50 schreef siroyp het volgende:

[..]

Sorry, maar mensen als jou zijn dom... HEEL DOM ! Het is wel duidelijk dat je totaal niet weet wat het begrip multi level marketing inhoudt.
Het betreft hier NIET alleen dit spel, TUURLIJK NIET ! Maar marketing waar meerdere mensen aan meewerken, dit is heel breed. Ik zou zeggen, zoek eens op inet.... en je komt er vanzelf achter hoe dit zit..

Ik heb de uitleg bestudeerd. Ik heb de uitleg nog een keer bestudeerd. Ik heb de uitleg voor de zoveelste keer bestudeerd. De conclusie is een simpel rekensommetje: Er zijn 50.000 mensen nodig om 1 persoon miljonair te maken. Die 50.000 mensen hebben dan allemaal 20 euro betaald, en niets ontvangen. Slechts 1 persoon ontvangt het miljoen.

Als je naar het schema van de piramide kijkt zie je hoe dat komt: Alleen de mensen bovenin vangen wat, en daar is maar plek voor weinig mensen.

Overigens is hier jurisprudentie over. Ik hoop voor je dat je niet de persoon uit T. bent die de eigenaar van die site is, want dan loop je een serieus risico om vervolgd te worden.

pi_10773166
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 14:50 schreef siroyp het volgende:
Waarom ontken jij, gezien bovenstaand geschreven stukje tekst waar de intelligentie vanaf straalt, dat dit een verkapt pyramidespel is?

Het enige verschil wat ik kan bespeuren ten opzichte van een heus pyramidespel, is dat je hier 4 flutdocumentjes voor terugkrijgt. Je betaalt dus voor een of ander onnozel niets kostend goedje en je verwacht dat mensen hetzelfde voor jou doen waardoor het ineens WEL 'legaal' is? Laat me niet lachen.

Hoeveel draag je eigenlijk af aan de belasting van de gedelfde inkomsten? Of doet een 'multi level marketer' daar niet aan?

Het is dat branden in de hel niet echt realistisch is, anders had ik het jou en de maker cq oplichter van die site graag toegewenst... Want moraal, dat ken jij niet, oplichter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')