Ontopic: 40 Kilo Dr Fonk Fantastisch
Lieve Marjoow, wat is er nou weer? Als iemand je naar aanleiding van je posts buiten dit forum om op icq,mns ofzo lastig valt meldt dat dan even aan een moderator. Het is de bedoeling dat iedereen hier leuk mee kan doen. Dus kom op, niet zo onzeker, kop op!
Het is toch gezellig om hier samen te praten over lekkere slanke dingetjes?
Yvonnetje, courgettes zijn rauw niet lekker maar je kan ze idd vetloos grillen, bbqen, stoven in een groentenschotel of in sliertjes raspen, heel kort koken (blancheren) en af laten koelen om ze te verwerken als salade. eet smakelijk.
succes allemaal..
quote:Dieetproducten zijn korte-termijnwerk. Je verandert je eet- en bewegingspatroon er niet (blijvend) mee en het resultaat is jojo-en. Waardoor je vaak nog dikker eindigt dan toen je begon.
Op woensdag 4 juni 2003 11:38 schreef RipCurl het volgende:
ff een vraagje aan jullie allemaal die aan het dieeten zijn enzo...hoe doen jullie dit? puur door minder te eten / te letten op wat je eet? of gebruiken jullie ook bepaalde afslankproducten?
Ik ben namelijk van plan om binnenkort een e-commerce site op te zetten die zich richt op de verkoop van natuurlijke afslank en gezondheidsproducten (beetje het slimfast id, maar dan een veel beter product waarmee ik het wil gaan doen!!)
quote:Ik herken het heel erg!! Ik heb een paar jaar op kamers gewoond en ben ik die tijd een paar kilo aangekomen, om precies de reden die jij zegt. Mijn moeder heeft eigenlijk nooit veel chips ed. in huis. Toen ik op kamers woonde kon ik in de winkel geen weerstand bieden aan al die lekkere dingen (chips zijn echt mijn grote zwakheid...). En ook kookte ik minder gezond, niet per se ongezond maar toch meer uit pakjes, sausjes, gebakken dingen etc. Nu woon ik dus weer thuis en gaat het weer een stuk beter, omdat die slechte dingen gewoon niet in huis zijn. Ik heb dus eigenlijk maar 1 tip voor je: weer thuis gaan wonen
Op woensdag 4 juni 2003 12:20 schreef Bolletje... het volgende:Ik eet absoluut niet veel, maar wel te veel tussendoortjes..omdat ik die nu zelf koop als de verleiding te groot is.
Wie herkent dit?
quote:Chips is ook mijn grote zwakke punt
Op woensdag 4 juni 2003 12:26 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Ik herken het heel erg!! Ik heb een paar jaar op kamers gewoond en ben ik die tijd een paar kilo aangekomen, om precies de reden die jij zegt. Mijn moeder heeft eigenlijk nooit veel chips ed. in huis. Toen ik op kamers woonde kon ik in de winkel geen weerstand bieden aan al die lekkere dingen (chips zijn echt mijn grote zwakheid...). En ook kookte ik minder gezond, niet per se ongezond maar toch meer uit pakjes, sausjes, gebakken dingen etc. Nu woon ik dus weer thuis en gaat het weer een stuk beter, omdat die slechte dingen gewoon niet in huis zijn. Ik heb dus eigenlijk maar 1 tip voor je: weer thuis gaan wonen
quote:Lurky, dankje voor je nuttige bijdrage....
Op woensdag 4 juni 2003 12:11 schreef Lurky het volgende:
RipCurl we laten ons niks aansmeren, doen het vooral zonder producten en zijn in elk geval niet jouw onderzoeksvee. Dit topic en Fok zijn niet bestemd voor commercieele doeleinden. STFU
luna, jij in ieder geval bedankt voor je reply op mijn vraag. ik was namelijk in de veronderstelling dat jullie misschien ook bepaalde producten gebruikte om slank de zomer in te kunnen.
quote:Hoe noem je de voorbereidende werkzaamheden voor je activiteiten dan? Een geheel belangeloze nuttige bijdrage aan dit topic?
Op woensdag 4 juni 2003 12:31 schreef RipCurl het volgende:[..]
Lurky, dankje voor je nuttige bijdrage....
jammer dat het niet mogelijk is om een inhoudelijke vraag te stellen. als mijn post commercieel bedoelt was, had ik er dan niet een url of naam van en bepaald product bij genoemd?
quote:Je bent van plan mensen die een gezondheidsprobleem hebben voor je eigen gewin geld uit de zak te gaan kloppen. Of dat nou product X, Y of jouw nog betere Z is doet niet ter zake.
Ik ben namelijk van plan om binnenkort een e-commerce site op te zetten die zich richt op de verkoop van natuurlijke afslank en gezondheidsproducten (beetje het slimfast id, maar dan een veel beter product waarmee ik het wil gaan doen!!)
Kortom ik beweer dan je van plan bent te gaan profiteren van of via Fok notabene zonder dat je daar toestemming voor hebt gevraagd van de crew.
quote:Nou wat wel goed werkt zij de zogenaamde Isotone Sportdranken zoals Extran, AA Drink, Dextro energy etc.
Op dinsdag 3 juni 2003 11:42 schreef Lurky het volgende:
Waarschijnlijk heeft je lichaam net als het mijne even behoefte aan echte suiker Heaven. Dat probeert het je te vertellen.
Ziek voelen zal door dat zweten komen: zouten en suikers aanvullen en veel drinken!
Iemand een tip, wetenschappelijk onderbouwende bijdragen of linkjes?
Die zijn dus zo samengesteld dat je lichaam snel weer voldoende vocht vasthoudt, er zitten stoffen in als;
Kalium, Dextrose, Fructose, Natrium, Citroenzuur, Betacaroteen etc * is wel afhankelijk van het merk drank er zitten verschillen in al zijn deze niet zo groot.
quote:Ik ben het met Lurky eens dat ik dit best spammerig vindt. Vooral als het om een commerciele site gaat. Als je de dieettopics doorleest, zie je hoe iedereen het aanpakt. Dan mag je wat moeite doen voor je informatie.
ff een vraagje aan jullie allemaal die aan het dieeten zijn enzo...hoe doen jullie dit? puur door minder te eten / te letten op wat je eet? of gebruiken jullie ook bepaalde afslankproducten?
quote:je zou dit kunnen zien als voorbereidende werkzaamheden ja. maar je kan het ook zien als gewoon onschuldig vragen hoe "men" probeert af te slanken. ik ben namelijk helemaal nieuw in deze markt, en heb geen id hoe dat allemaal gaat, dat afslank gebeuren enzo.
Op woensdag 4 juni 2003 12:49 schreef Lurky het volgende:Hoe noem je de voorbereidende werkzaamheden voor je activiteiten dan? Een geheel belangeloze nuttige bijdrage aan dit topic?
maar blijkbaar mag je dus niet zomaar iets vragen hier.
quote:oftewel commercieel denken is gelijk iets "fouts"? de wereld draait om geld verdienen, dus wat is er mis mee? de een verdient zijn geld in een reform winkel, en de ander start er een op internet, en de ander werkt weer bij AH.
Je bent van plan mensen die een gezondheidsprobleem hebben voor je eigen gewin geld uit de zak te gaan kloppen. Of dat nou product X, Y of jouw nog betere Z is doet niet ter zake.
en gezondheidsprobleem? ik wil van mensen die zichzelf te dik (of te dun) vinden niet zeggen dat ze een gezondheidsprobleem hebben hoor!
quote:als je niet weet om welk en wat voor product het gaat, dan kan je hier ten eerste al niet over oordelen. ik snap best dat je sceptisch bent, dat ben ik namelijk ook nogal over die amerikaanse reclamespotjes die je tijdens calltv (of hoe heet dat tegenwoordig) ziet.
Je wilt mensen wijs gaan maken dat ze beter worden door jou ding aan te schaffen terwijl ze er beter aan doen al die middeltjes, dus ook het jouwe, achterwege te laten en gewicht te verliezen door verantwoord te eten en meer te bewegen.
maar niet elk product is bullshit natuurlijk!
quote:als iemand het helemaal zelfstandig oplost zal het zeker beter zijn voor zijn of haar zelfvertrouwen, maar of je nou wel of niet bepaalde producten gebruikt tijdens het afvallen, je zal er altijd zelf nog hard voor moeten werken! het is volgens mij nooit zo dat je lekker kan vreten wat je wilt als je pilletje X of sapje Y neemt.
Het is ook beter voor het zelfvertrouwen van mensen als ze het zelf kunnen oplossen. Dat sterkt ze om ook andere problemen aan te pakken zonder zich daarvoor iets te moeten laten aansmeren.
quote:als ik zou willen profiteren van fok, dan wist ik bij voorbaat al dat dat onmogelijk is, aangezien elke commerciele post hier direct verwijderd wordt.
Kortom ik beweer dan je van plan bent te gaan profiteren van of via Fok notabene zonder dat je daar toestemming voor hebt gevraagd van de crew.
maar als je voor een schoolopdracht info vraagt, dan wordt je dus wel direct geholpen, maar als je een vraag stelt, die mij kan helpen in mijn toekomstige werk, dan wordt dat niet geaccepteerd.
als jij doelt op financieel profiteren van fok, dan kan je dat beweren wat je wilt, schreeuw het van de daken, maar dan wil ik wel graag zien waar en hoe ik dat doe! ik noem namelijk geen namen, ik zet nergens een url neer (zelfs niet in mijn profile want daar staat een url die heel ergens anders mee te maken heeft). ik vraag ook niet of de mensen die het nog niet gebruiken, of ze het in de toekomst wel zouden willen gebruiken, dus graag niet zo gefrustreerd reageren!
blijkbaar wilt het jou nog niet zo erg lukken met het afvallen, anders zou je namelijk misschien niet zo prikkelbaar hierover gereageerd hebben! zou zeggen neem een voorbeeld aan luna!
anyway, voor mij einde discussie (tenzij er weer min of meer een aanval komt, dan zou ik me misschien nog kunnen bedenken!) en verder succes met de jaarlijkse afvalrace!!
quote:Je mag best wat vragen en je uitleg is helder. Toch denk ik dat het handiger is als je gewoon een tijdje meeleest. Dan lees je vanzelf over degenen die afslankproducten proberen. Om die dingen te promoten, (wat je nu bewust of onbewust toch doet) dat zie ik zelf niet echt zitten als ik eerlijk ben. Ze zijn pas een laatste redmiddel en zorgen vaak voor teleurstelling door het jojo'en en omdat iemand leefstijl niet veranderd wordt.
Op woensdag 4 juni 2003 14:41 schreef RipCurl het volgende:
Ik zal hier een laatste post op schrijven, om een paar dingen recht te zetten, en dan krijgen jullie rust van mij!!
Maar als je het wondermiddel vindt, dan zien we je wel op het journaal he?
Ik vind dat je mensen zelf de keuze moet laten en ga je niet opdringen door jezelf hier aan te kondigen "met je geweldige proctuct".
Als mensen behoefte hebben aan een hulpmiddel komen ze wel naar je toe.
Meer mensen die dit dieet gevolgt hebben? En zo ja met succes???
(beb zelf pas 3 dagen bezig )
quote:Hmmm nou ben ik toch nieuwsgierig...over welk fantastisch werkend hulpmiddel heb je het?
Op woensdag 4 juni 2003 14:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik gebruik ook een hulpmiddel maar ga dat zeker niet promoten, hoewel het fantastisch werkt.
Je staat (nog) niet in de openingspost Tjana omdat ik dat alleen doe als iemand dat duidelijk aangeeft. Dit om te voorkomen dat er mensen in staat die dat niet willen. Welkom!
Kermis is leuk Emmy! En ik herken het wel dat het dan moeilijk is om gezond te doen. Maar je hebt wel light op en spa blauw. Dat is al een stuk beter dan de hele avond boswandeling, ook als is dat erg lekker.
Jammer dat je toch niet in de openingspost wilt Marjoow. Kunnen wij iets doen om te zorgen dat je er wel in wilt? Als je je nog bedenkt, moet je het gewoon zeggen, dan kom je er als nog in.
Heel verstandig om maar eens per week te wegen PiperMaru. Vaak schommelt het wat. Bij het wegen per week heb je dan een beter overzicht. Probeer ook steeds op hetzelfde moment te wegen. Altijd voor het ontbijt bijvoorbeeld. s Avonds ben je namelijk zwaarder dan s ochtends. Altijd s avonds wegen kan natuurlijk ook.
40 kilo DrFonk! Wow! Wat een boel! Dat is de helft van mijn gewicht. Petje af. We krijgen toch wel tips van je? Wil je ook in de openingspost? Wat wil je dan als begingewicht?
Leuk dat je mee gaat doen Bolletje! Je wilt toch wel in de openingspost van het dieettopic? Ik verwacht tenminste dat jij nog niet bij de zomer groep hoort.
En de openingspost hoefde niet aangepast te worden.
quote:Omdat ik niet als een boze boeman wil overkomen
Op woensdag 4 juni 2003 14:59 schreef YPPY het volgende:
heaven7, waarom verwijder je je posts? Dat is toch niet nodig. Ik vind het erg jammer tenminste. Er stond niets verkeerds in, dus je had ze gewoon kunnen laten staan.
Maar goed, ik wil dus niet degene zijn die mensen verbiedt hier te komen ofzo.. vandaar
quote:Stacker 4 Maar ik raad het niemand aan hoor.. als je het kunt zonder hulpmiddel dan ben ik daar echt heel erg voor! Het is namelijk niet echt gezond ofzo
Op woensdag 4 juni 2003 15:01 schreef Elanor het volgende:
Ik hoef niet op het lijstje want de weegschaal en ik hebben een haat relatie (geen idee dus ook hoeveel ik weeg), maar ben ook druk bezig om slank de zomer in te gaan middels het 5 dagen dieet, en de superswing (of heet het abswing) voor de nodige buikspieren.
Meer mensen die dit dieet gevolgt hebben? En zo ja met succes???
(beb zelf pas 3 dagen bezig)
[..]Hmmm nou ben ik toch nieuwsgierig...over welk fantastisch werkend hulpmiddel heb je het?
(zolang je het niet zelf verkoopt zal het wel geen promoten zijn denk ik)
Daarom zeg ik het nog maar eens
Ik heb onwijs veel respect voor iedereen die het helemaal zelf klaart!
quote:Je bent dan niet meteen de boeman, je geeft jouw mening. En gelukkig zijn niet altijd alle meningen altijd hetzelfde.
Op woensdag 4 juni 2003 15:15 schreef heaven7 het volgende:[..]
Omdat ik niet als een boze boeman wil overkomen
Tuurlijk mag iedereen posten hier maar naar mijn mening gaat het echt om het afvallen! Ik zie het nut er dan ook niet van in om bv elke dag te melden wat je hebt gegeten ofzo.. al mogen er natuurlijk gewoon tips gegeven worden.
Maar goed, ik wil dus niet degene zijn die mensen verbiedt hier te komen ofzo.. vandaar
quote:Bedankt voor het snelle antwoord...heb helaas alleen al schildklierproblemen zonder stackers dus voor mij helaas niet echt geschikt ben ik bang.
Op woensdag 4 juni 2003 15:17 schreef heaven7 het volgende:[..]
Stacker 4 Maar ik raad het niemand aan hoor.. als je het kunt zonder hulpmiddel dan ben ik daar echt heel erg voor! Het is namelijk niet echt gezond ofzo
Maar ik ben te slap om het op eigen houtje te doen.
Daarom zeg ik het nog maar eens
Ik heb onwijs veel respect voor iedereen die het helemaal zelf klaart!
Ga je na je dieet van nu wel zelf verder? Dat blijft toch het gezondste. Als je namelijk stopt met een dieet moet je zelf verder gaan met afvallen of slank blijven en dat is ontzettend moeilijk als je geen andere eetgewoontes hebt geleerd dan voor je dieet. Dan zit het er heel snel weer aan.
quote:Heel verstandig
Op woensdag 4 juni 2003 15:21 schreef Elanor het volgende:[..]
Bedankt voor het snelle antwoord...heb helaas alleen al schildklierproblemen zonder stackers dus voor mij helaas niet echt geschikt ben ik bang.
quote:Hmm ok mijn verkorte lijngeschiedenis dan is het misschien ff wat duidelijker:
Op woensdag 4 juni 2003 15:23 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat je meepost Elanor!Ga je na je dieet van nu wel zelf verder? Dat blijft toch het gezondste. Als je namelijk stopt met een dieet moet je zelf verder gaan met afvallen of slank blijven en dat is ontzettend moeilijk als je geen andere eetgewoontes hebt geleerd dan voor je dieet. Dan zit het er heel snel weer aan.
2 jaar geleden iets van 3 maanden "oude" weightwatchers gedaan icm fitness; niet eens 1 kilo eraf.
Daarna dus tijd op gegeven, dit jaar januari t/m maart crashdieet gedaan (rijstwafels appels en zeeeeer weinig verder eten) echt meer dan 10 kilo verloren, toen nog maandje nieuwe weight watchers vrijwel zonder effect, en bijna al het gewicht zat er in mei (toen ik weer gewoon maar wel gezond deed) weer veel te snel aan (terwijl ik dus echt gezond deed en extra fietste enzo, ok er zijn wel een paar "netto" kilo's af, maar besloot toch maar weegschaal uit de deur te gooien). Nu toch maar weer met 5 dagen dieet begonnen; m'n nieuwe kleren beginnen weer strakker te zitten en ohwja dat extra fietsen en lopen hou ik vol
kort samengevat: ik weet wel ongeveer wat gezond eten is na 2 x weight watchers, alleen het werkt bij mij op de een of andere manier niet, en dan heb ik geen zin meer om er moeite voor te doen. (en nee, ben geen smokkelaarster)
Pffff wat een verhaal....zijn er trouwens meer mensen die net als ik genoeg hebben van hun weegschaal?
[Dit bericht is gewijzigd door Elanor op 04-06-2003 15:34]
Ripley heeft ook een tijdje meegedaan zonder weegschaal. Zij rekende in broekmaken. En ze is veel kwijtgeraakt.
kom je mee doen nikky?
quote:Dank je wel. Ja hoor, als het mag wil ik wel in de openingspost. als begingewicht zou er dan 125kg moeten staan.
Op woensdag 4 juni 2003 15:02 schreef YPPY het volgende:40 kilo DrFonk! Wow! Wat een boel! Dat is de helft van mijn gewicht. Petje af. We krijgen toch wel tips van je? Wil je ook in de openingspost? Wat wil je dan als begingewicht?
En tja, tips... Ik ben in November 2001 begonnen met het veranderen van mijn eetpatroon. Dus 's-ochtends, 's-middags en 's-avonds eten. Geen snackies tussendoor (als ik echt iets 'moet' eten neem ik fruit) en een liter of 2½ - 3 water per dag. 1 keer in de week snack ik nog hardcore en verder sport ik 3 keer in de week.
Het gaat niet snel, maar het werkt en ik denk dat het effect een stuk langer aanhoudt dan met crash dieeten. Ik eet nu ruim 1½ jaar op deze manier en ik moet zeggen dat het me zo goed als geen moeite kost
Succes iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |