abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11153347
Zucht, wat heeft overgewicht.nl nou gedaan?? Ik kan niet eens zien hoeveel ik precies mag per dag Alleen wat ik gegeten heb aan cal. en vet maar niet wat mijn limit is
pi_11157415
Vandaag naar de winkel geweest voor de zomercollectie. (vaste klantendag bij mijn stamwinkel ) Was hoog nodig; ik kon enkele zomerbroeken van vorig jaar tot boven mijn navel optrekken...

Als ik me niet vergis is bijna alles in maat L, dus niet XL... Dat is een raar gevoel eigenlijk, ik ben gewend om XL te dragen. Één L shirt leek een beetje strak, maar dat beeld maak ik zelf ook natuurlijk... Ik kan me iig vertonen de komende zomer.

quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:51 schreef YPPY het volgende:
De openingspost is bijgewerkt, wie ben ik deze keer vergeten?
Bij Lurky ff een - voor de totale score zetten...
.
pi_11162140
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:37 schreef heaven7 het volgende:
Zucht, wat heeft overgewicht.nl nou gedaan?? Ik kan niet eens zien hoeveel ik precies mag per dag Alleen wat ik gegeten heb aan cal. en vet maar niet wat mijn limit is
Ik zie idd ook niks... hij geeft alleen aan dat ik minimaal 1200 cal moet eten...
Als ik het zo eens naga snap ik eigenlijk het nu van maaltijdvervangers niet... ik weet lekker en genoeg... met die vervangers krijg ik net zoveel cal binnen, maar in een kleinere hoeveelheid, dus hongerlijden...
Iemand?
pi_11162633
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 00:00 schreef Tackleberry het volgende:
Bij Lurky ff een - voor de totale score zetten...
En na die min een andere uitkomst van de som:
80 - 64,9 = 15,1
pi_11162670
Heeft niemand anders problemen met overgewicht.nl behalve wendy en ik? Hij geeft dus niet aan wat mijn limit is.. alleen hoeveel cal en vet ik gebruikt heb die maaltijd..
pi_11163047
Ik heb hem overgewicht.nl vorige week gebruikt en toen gaf ie nog een maximum aan. Ik ben er alleen de laatste tijd niet meer geweest omdat ik meer werk met een boek van het voedingscentrum.

Dus ik kan je helass niet helpen....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')