quote:Gelukkig maar
Op maandag 16 juni 2003 11:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ok ok ik meen het niet kwaad hoor
Jarno: hoe lang ben je: je zit net op de grens van gezond/niet gezond denk ik.
quote:Ga jij maar eens die boterhammen en je avondeten invoeren op overgewicht. Waarschijnlijk moet je dan juist nog meer eten. Je moet jezelf niet uit gaan hongeren, da's helemaal ongezond.
Op maandag 16 juni 2003 12:40 schreef heaven7 het volgende:
Oke, ik eet helemaal niks meer tot vanavond, avondeten, alleen wat fruit (ga zometeen naar de super een heeeeeeeeeeeeele grote watermeloen halen) dan is het nog te overzien toch?
quote:Dat is waar ja
Op maandag 16 juni 2003 12:42 schreef YPPY het volgende:[..]
Ga jij maar eens die boterhammen en je avondeten invoeren op overgewicht. Waarschijnlijk moet je dan juist nog meer eten. Je moet jezelf niet uit gaan hongeren, da's helemaal ongezond.
Maar ik zou zo graag nog die 5 kilo kwijtraken voor we op vakantie gaan (is over 40 dagen) is het haalbaar denken jullie? Om op een gezonde manier 5 kilo kwijt te raken dan he..
quote:Dat haal je waarschijnlijk niet. Dat is een kilo per week en dat is erg veel. Maar al haal je er nog maar 2? Dat is toch beter dan niks? En je weet dan dat je wél gezond bent bezig geweest.
Op maandag 16 juni 2003 13:03 schreef heaven7 het volgende:[..]
Dat is waar ja
Maar ik zou zo graag nog die 5 kilo kwijtraken voor we op vakantie gaan (is over 40 dagen) is het haalbaar denken jullie? Om op een gezonde manier 5 kilo kwijt te raken dan he..
quote:Toen dat Bigdiet I was, heb ik een keer opgevraagd wat een goed dieet was. Toen kwam er uit dat je drie boterhammen sochtends kon eten en 3 smiddags. Misschien dat ik dat lijstje nog ergens electronisch heb opgeslagen (anders wordt het overtiepen), maar als ik het vind (zit nu op mijn werk), kan ik het eventueel in het dieet topic zetten...
Ga jij maar eens die boterhammen en je avondeten invoeren op overgewicht. Waarschijnlijk moet je dan juist nog meer eten. Je moet jezelf niet uit gaan hongeren, da's helemaal ongezond.
quote:In principe kan het haalbaar zijn. Normaal afvallen is ongeveer 0.5 tot 1 kilo per week. Doe je best met veel intensief te sporten !
quote:Je woont toch aan de Rijn? Is daar geen strandje dan? Of zit je net naast een enge fabriek? Ik zwem gewoon in het IJ of de rivier de Amstel ofzo. Bij een hittegolf springt men hier zelfs nog altijd in de gracht.
Op maandag 16 juni 2003 11:33 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ja, ik ga zo mijn kranten doen.. zwemmen zal moeilijk gaan vrees ik, ik woon in zo'n klein gehucht dat we hier wel een zwembad hebben maar die is alleen op woensdagmiddag open voor vrij zwemmen geloof ik.
quote:We hebben wel een strandje met water maar dat rijnwater is zo ongelooflijk goor, daar wil ik niet in zwemmen hoor, ik heb het vroeger wel gedaan maar van de laatste keer ging mijn hele gezicht kapot, de vellen hingen erbij, echt niet normaal.
Op maandag 16 juni 2003 13:58 schreef Lurky het volgende:[..]
Je woont toch aan de Rijn? Is daar geen strandje dan? Of zit je net naast een enge fabriek? Ik zwem gewoon in het IJ of de rivier de Amstel ofzo. Bij een hittegolf springt men hier zelfs nog altijd in de gracht.
Sindsdien zwem ik daar niet meer ![]()
Bovendien is alleen niet leuk
quote:Nou je hebt het wel eens over hoe 'slecht' je jezelf voelt maar dit lijkt me pas echt wat je noemt slecht. Daar is de een of andere goorlap echt slecht bezig geweest.
Op maandag 16 juni 2003 14:02 schreef heaven7 het volgende:[..]de laatste keer ging mijn hele gezicht kapot, de vellen hingen erbij, echt niet normaal.
Heeft jullie zwembad naast 'vrij zwemmen' waarbij iedereen volstrekt anarchistisch tegen elkaar in zwemt ook uren die "banen zwemmen" heten en "duurtraining" en "dameszwemmen" enzo? Ik doe al die verschillende zwemuren als ik wil zwemmen. Ik heb zelfs wel eens de rheuma-uurtjes genomen en het "zwangerschapszwemmen" geen mens die het mij verbood. Alleen als er "zwemles" is of "jeugdzwemmen", babyzwemmen of "aquajoggen" kom ik niet in aanmerking. Jij kan dat "jeugdzwemmen" er vast nog bijpikken.
Het ligt er dan aan wie daar de badmeester loopt uit te hangen en/of deze zin heeft om die lijnen in het bad te leggen. Op dinsdag is het vrij geordend maar ben wel eens op woensdag geweest (ging met een collega mee, maatje graat, maar die wil niet meer omdat ik hem te vaak inhaal, naja zeg!
) maar dan zijn twee banen aangegeven en de rest ziet maar wat die doet. In die twee banen zwemmen dan ook de supersnelle jongens die ik maar 6 baantjes kan bijhouden en daarna ben ik dood. Dus geef mij maar een geordend bad, daar zwem ik het beste in
quote:Ik draag altijd klassieke jeans. recht model dus. Die riem, dat is meer voor de sier. Dat voelt gewoon lekker en benadrukt mn taille.
Op maandag 16 juni 2003 11:23 schreef YPPY het volgende:
Ik draag erg weinig riemen, dat zit zo vreemd bij m'n taille. Daar is een broek altijd te groot.Heb jij ook dat je broek dan zo 'vreemd' gaat zitten bij je heupen? Het ziet er zo raar uit vind ik als m'n broek iets te groot is en ik doe dan de riem strak.

Toen mn buik door de vetophopingen mn dikste deel was kon ik helaas geen riem meer om: dat stond nl beetje maf om daar de aandacht heen te trekken.
Ik heb op de tuin nog wel een broek van dunne stof maat 44 die ik nu dus aanrimpel met mn riem: dat staat heel stoer. Met bokkige stof zou dat inderdaad raar zijn. Met steekzakken lijkt t me ook niet je-dat. Steekzakken maken overigens ook dat je dikker lijkt, en 3/4 broeken met ruimvallende pijpjes, en leggings... allemaal te mijden voor het slank-effect: gewoon rechte broekspijpen tot op de wreef en geen onnodige sierzakjes of franjes werkt het slankst op het oog. En overbodig te melden aan ons allemaal dat dessins ook niet bevorderlijk zijn voor een slank effect: tenzij je erg dik bent dan is een verticaal, lengte-streepje soms wel leuk bijeffect.
Gek maar hierover hadden we het nog niet: hoe kleed je je slanker.
Wat me opvalt is dat al die jonge meiden met hun heupbroeken en hun nylon naveltruitjes... dat naussluitende gedoe met woeste printjes of schulprandjes juist onnodig dik overkomen terwijl ze maar maatje 36-38 hebben: nylon stof kleed altijd 'molliger' en strak doet altijd alsof je er al uit barst. Zelfs met de ergste anorexia zie je vaak de bhband er nog onder snijden waardoor het lijkt of er iets 'puilt'. De miniemste vetrol is dan meteen gruwelijk om te zien. Terwijl enigszins wijd en soepel vallend juist benadrukt dat er 'minder onder zit'.
Even over de broekkeuze: ik ben van mening dat broeken die rond de dijen wat strakker zitten en naar beneden toe iets wijder uitlopen (het zg. "bell-bottom" model) het meest optisch "verdunnend" werken.
Belangrijk is dat de pijpen tot bijna op de grond vallen, dus niet te kort zijn.
Ik vind juist die rechte modellen dikker maken dan noodzakelijk.
De openingspost is bijgewerkt, wie ben ik deze keer vergeten?
Groetjes, Wendy
Is er iemand die op je let om te voorkomen dat de boulimia niet terugkomt? Het lijkt me dat zoiets je hele leven 'in je zit' en dat je daar steeds tegen moet vechten.
Ik heb dus ook m'n Biceps en borstomvang gemeten en die zijn dus groter geworden
Ps de laatste weken train ik met voorvermoei techniek om extra spiermassa te krijgen.
Even ter verduidelijking, als je veel afvalt dan wordt je een beetje een iel persoontje en dat wil ik dus niet vandaar dat ik dus m'n training aangepast heb om een atletisch postuur* te verkrijgen ![]()
* Dit vinden de Fok dames toch niet erg ?
Groetjes, wendy
quote:waar ik me gisteren over verbaasde... ik was op een festival, en er was een meisje, die wat steviger was, die haar shirt tot onder haar bh had gerold. Eerst vond ik dat geen gezicht, tot ik er over nadacht dat we mannen die een dikke buik hebben, helemaal niet raar aankijken als ze in hun bote pens rondlopen!8)7
...
Toen mn buik door de vetophopingen mn dikste deel was kon ik helaas geen riem meer om: dat stond nl beetje maf om daar de aandacht heen te trekken.
Ik heb op de tuin nog wel een broek van dunne stof maat 44 die ik nu dus aanrimpel met mn riem: dat staat heel stoer. Met bokkige stof zou dat inderdaad raar zijn. Met steekzakken lijkt t me ook niet je-dat. Steekzakken maken overigens ook dat je dikker lijkt, en 3/4 broeken met ruimvallende pijpjes, en leggings... allemaal te mijden voor het slank-effect: gewoon rechte broekspijpen tot op de wreef en geen onnodige sierzakjes of franjes werkt het slankst op het oog. En overbodig te melden aan ons allemaal dat dessins ook niet bevorderlijk zijn voor een slank effect: tenzij je erg dik bent dan is een verticaal, lengte-streepje soms wel leuk bijeffect.
Gek maar hierover hadden we het nog niet: hoe kleed je je slanker.Wat me opvalt is dat al die jonge meiden met hun heupbroeken en hun nylon naveltruitjes... dat naussluitende gedoe met woeste printjes of schulprandjes juist onnodig dik overkomen terwijl ze maar maatje 36-38 hebben: nylon stof kleed altijd 'molliger' en strak doet altijd alsof je er al uit barst. Zelfs met de ergste anorexia zie je vaak de bhband er nog onder snijden waardoor het lijkt of er iets 'puilt'. De miniemste vetrol is dan meteen gruwelijk om te zien. Terwijl enigszins wijd en soepel vallend juist benadrukt dat er 'minder onder zit'.
Groetjes, Wendy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |