quote:Ja dat staat nog.
Op 08 februari 2001 10:47 schreef Vork het volgende:
Kay maargoed die spullen dumpen dus ergens rond half5/5uur?
Ik probeer ut nog efkes, en anders zal ik daluk zelf zo veel mogelijk wat ik weet hier neermikken.
Plaatst: Amsterdam (Voor deze ene keer zo geschreven omdat sommigen 'IJdorp' niet schijnen te bevatten)
Tijdstip: Amsterdam CS meeting point 18.00 uur
Dan naar (eet)cafe: nog een vraagteken, ik ken A'dam niet.
Mensen die komen (correct me if I'm wrong):
Party-pooper
Barb
Sjak
Ulx
Oxazepam
Schanulleke
MrBig
Zanderrr
DIGGER
Vork
Mark
Beelzebub
Badgirl
Juan Zueco
Armageddon
Bolletje
Sunchaser
SANCTAsimplisimus
Otaku-San
Guus Muisarm
Misschien zou komen:
JustMe
Kozzmic
Kamagurka?
VipFok?
Duneheerscht?
Gellarboy wou geloof ik niet meer komen.
Ik geloof dat ik het lijstje zo wel ongeveer kloppend heb, maar mocht ik het mis hebben, gil maar.
Maar goed: a.s. zaterdag, 18.00 Meetingpoint A'dam CS.
Nu mijn vraag (omdat ik Schanul nog niet heb kunnen bereiken): Waar gaan we heen? Wat is een leuk (eet)cafe in de buurt van CS, een beetje makkelijk te vinden etc.
Ben nog nooit eerder op een meeting in A'dam geweest, dus heb ook geen idee van waar men de vorige keer geweest is. heeft iemand een goed plan, gooi het hier maar neer.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 09-02-2001 13:30]
quote:Bavaria
Op 08 februari 2001 21:01 schreef beelzebub het volgende:De beste van Den Haag, van Eindhoven, van Europa en de wereld!!!
quote:Ja, ik is er.
Op 08 februari 2001 20:44 schreef Vork het volgende:
Ik stem qua zuipen iig vor n ierse pub of iets soortgelijks... En die heb je dr wel zat..
Enne is dat nummer hetzelfde als pakweg 1 jaar geleden? (met 28 op het einde)
quote:Toch niet weer BonTon he?
Op 09 februari 2001 00:15 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, ik is er.
Er zijn twee ierse pubs op loopafstand van het CS, die behoren zeker tot de mogelijkheden. Ik zat oorspronkelijk te denken aan dat cafe van de eerste meeting, maar ik ben de naam daarvan kwijt. Het zit op de Nieuwezijds Kolk, tegenover het internetcafe.
Ik zal er in ieder geval ron 18:00 zijn op het CS. Mensen die mijn mobiele nummer willen hebben moeten maar even mailen op Schanulleke@worldfora.com
quote:Oh sorry, nog niet op gereageerd, maar doet het wel. Zal morgen nog aardig doen en een mailtje terugsturen?
Op 09 februari 2001 00:21 schreef beelzebub het volgende:
Aaah doet uw andere email het niet meerEnne is dat nummer hetzelfde als pakweg 1 jaar geleden? (met 28 op het einde)
quote:Zucht.. weer bonton.. nahjah... kunnen we vooral weer gaan eten bij die Italiaan verderop, voor 20 man reserveren en met 80 aan komme zetten ofzo!
Op 09 februari 2001 00:38 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, ik hoor net, het heet Bon-Ton.
Hun website is: www.bonton.demon.nl/
Daar kun je ook een routebeschrijving vinden. Het heeft een keuken, er is ruimte, niet te druk bezocht, en dicht bij het station.
Dusse, tot zaterdag dan maar
quote:Sjah, een cafe dat ruimte heeft voor grote groepen en in die buurt ligt is niet gauw gevonden.
Op 09 februari 2001 00:46 schreef Vork het volgende:
Zucht.. weer bonton.. nahjah... kunnen we vooral weer gaan eten bij die Italiaan verderop, voor 20 man reserveren en met 80 aan komme zetten ofzo!
quote:De F-side is op de hoogte gebracht
Op 09 februari 2001 00:44 schreef beelzebub het volgende:
Hmm, das mooi, zijn ze berekend op 'onverwacht tuig'? (het begint met D en eindigt op IGGER)
quote:Kunnen we niet met ze BBQ'en, ze hebben nog 2 koeien over...
Op 09 februari 2001 00:51 schreef Schanulleke het volgende:
De F-side is op de hoogte gebracht
quote:
7-2-2001 Martha 5 op mysterieuze wijze overleden
Martha 5, een van de twee actiekoeien, is vannacht dood aangetroffen in de stal. De hevig ontdane eigenaar boer L. schakelde onmiddelijk veearts J. Creutzfeldt in, die binnen een kwartier ter plaatse was en provisorisch een kadaverschouwing uitvoerde. De arts kwam tot de schokkende conclusie dat de onfortuinlijke koe het slachtoffer is geworden van de consumptie van Arena-gras. In de lebmaag trof de arts een groot aantal niet verteerde vlijmscherpe en uiterst giftige graspollen aan. Onduidelijk is of hiermee de doodsoorzaak is vastgesteld, aangezien ook in de andere magen verdachte voorwerpen zijn aangetroffen. Zo werden in de boekmaag drie afgebroken roestige noppen, een deel van een scheenbeschermer en enkele gebitselementen aangetroffen. Het uitlepelen van de netmaag leverde een halve tegel kunstgras, een rode kaart en een half vergaan pak Siberisch graszaad op, waardoor ogenblikkelijk de vraag opkomt welke rol Mokumman in het geheel speelt.
Martha 5 is vier jaar geworden, heeft 5 hectoliter biologische melk geproduceerd en is inmiddels door de McDonald's consumptierijp gemaakt.
Wat er met de spoorloos verdwenen koeienvlaai is gebeurt is vooralsnog een raadsel, wel raden wij supporters veiligheidshalve aan om alle dipsauzen in de Arena voorlopig te mijden.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 09-02-2001 01:39]
quote:DIGGER gaat naar Amsterdam? Geeft maar aan dat-ie voor bier echt įl z'n principes opzij schuift.
Op 08 februari 2001 17:02 schreef DIGGER het volgende:
Plaatst: Amsterdam (Voor deze ene keer zo geschreven omdat sommigen 'IJdorp' niet schijnen te bevatten)Tijdstip: Amsterdam CS meeting point 18.00 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |