Login + wachtwoord = Fokker (Fok! kon niet)
inschrijven kan op www.f1manager.com.
Wel 2 duitsers achter het stuur nu, dat gaat denk ik nog wel veranderd worden.
De puntentelling is wel uitgebreid man! Pfff, effe goed nadenken nog.
heb de site nog niet bekeken (kreeg wel gister al het mailtje van sportdreams met de melding dat de F1 manager er weer was) maar ik schrijf me zeker op tijd in voor dit.
quote:Dat gaan we toch niet krijgen, hè? Niet dat hoogwaardige gelul van "Je hebt toch geen verstand er van"
Op 08 februari 2001 16:28 schreef XataX het volgende:
Zow ik heb me ook maar es ingeschreven.. zo te zien hebben een paar mensen weinig kaas gegeten van F1 dus dat wordt lachen
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 08-02-2001 16:35]
quote:Naja als ik teams zie die bijna volledig uit williams bestaan, heb je er of geen verstand van of je probeert met een afwijkend team punten te pakken
Op 08 februari 2001 16:34 schreef MrBig het volgende:
Dat gaan we toch niet krijgen, hè? Niet dat hoogwaardige gelul van "Je hebt toch geen verstand er van"
(En ja, ik won en de Euro 2000 voorspel competitie als de F1 manager vorig jaar, dus ik mag het zeggen )
quote:Tssssss....Leipo
Op 08 februari 2001 16:38 schreef DIGGER het volgende:
MrBig: Je bent ajakkus fan, je werkt bij UPC. Pretendeer dus svp niet verstand te hebben(En ja, ik won en de Euro 2000 voorspel competitie als de F1 manager vorig jaar, dus ik mag het zeggen
)
quote:That's me, en ik heb maar wat ingevuld aangezien het seizoen nog lang niet begonnen is, en je nou eenmaal niet genoeg geld hebt om een ferrari-auto/schumi/hakkinnen te nemen...
Op 08 februari 2001 16:38 schreef XataX het volgende:
Naja als ik teams zie die bijna volledig uit williams bestaan, heb je er of geen verstand van of je probeert met een afwijkend team punten te pakken
We zullen aan het eind van het seizoen zien wie er het beste is....
quote:Dat laatste alleen omdat mijn team in Melbourne niet meedeed
Op 08 februari 2001 16:38 schreef DIGGER het volgende:
MrBig: Je bent ajakkus fan, je werkt bij UPC. Pretendeer dus svp niet verstand te hebben(En ja, ik won en de Euro 2000 voorspel competitie als de F1 manager vorig jaar, dus ik mag het zeggen
)
Ik won met zo'n voorsprong dat het geen donder uitmaakte dat je je pas na de 1e GP had ingeschreven...
Ik denk ook wel dat ik weet hoe dat komt: Ik weiger namelijk alles wat van Ferrari is op te nemen in mijn team.
quote:Neej jij trekt volle zalen
Op 08 februari 2001 16:38 schreef XataX het volgende:
Naja als ik teams zie die bijna volledig uit williams bestaan, heb je er of geen verstand van of je probeert met een afwijkend team punten te pakken
Anyway, ik heb me ook ff ingeschreven en we zullen wel zien wie de beste is heh
quote:
Op 08 februari 2001 16:38 schreef DIGGER het volgende:(En ja, ik won de voorspel competitie
)
maar eh, ik heb weer een aardig team bij elkaar geraapt, en ik doe vanaf race 1 mee, dus........
Trouwens, leuk dat er ook rekening wordt gehouden met vrouwen die meedoen.
WAT MOET IK MET 'N PITSPOES??
Ik wil 'n kater....
quote:Ja inderdaad! en als het moet een heel voetbalstadion ook
Op 08 februari 2001 22:06 schreef KroJo het volgende:
Neej jij trekt volle zalen![]()
![]()
quote:Meer drinken
Op 08 februari 2001 22:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:Ik wil 'n kater....
Maaruh, leuk dat ik dit jaar zo te zien veel meer concurrentie heb, zal dus lastig worden m'n 'kroon' te behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |