quote:Ja, ik heb de smaak te pakken - het kunstje heb ik heden van u geleerd, weet u nog?
Op woensdag 28 mei 2003 16:48 schreef Parabola het volgende:
U is waarlijk op dreef heer pyl. Had u plaatjes opgespaard?Leeft meneer nog?
En neen, meneer is niet meer onder ons.
quote:Zeer spontaan heer, zaterdag. En wie weet een waardevolle bijdrage?
Op woensdag 28 mei 2003 16:50 schreef satRday het volgende:
Das die uitvinder......euh.......
Zelf zocht ik meer in de richting van een Italiaans componist. Een zichzelf respecterend uitvinder zou zich immers niet onder deze hoelk laten fotograferen, denkt u wel?
Zo werkt dit inderdaad: de antwoorden op onze vragen geven hints voor verder vragen. Uiteindelijk komen wij door helder deduceren (en dankzij goegel ) tot een correcte inschatting van de gezochte persoon.
quote:Italiaan zou nog wel eens kunnen kloppen, ik heb vandaag al heel wat Italianen voorbij zien komen toen ik naar een zekere statisticus op zoek was
Op woensdag 28 mei 2003 16:53 schreef Parabola het volgende:[..]
Zeer spontaan heer, zaterdag. En wie weet een waardevolle bijdrage?
Zelf zocht ik meer in de richting van een Italiaans componist. Een zichzelf respecterend uitvinder zou zich immers niet onder deze hoelk laten fotograferen, denkt u wel?
Een wetenschapper dus?
quote:Neen, geen wetenschapper en, gelukkig voor u, ook geen Italiaan. Wel een componist, zoals parabola meende te zien.
Op woensdag 28 mei 2003 16:55 schreef du_ke het volgende:[..]
Italiaan zou nog wel eens kunnen kloppen, ik heb vandaag al heel wat Italianen voorbij zien komen toen ik naar een zekere statisticus op zoek was
. en daar heeft deze knakkerwel wat van weg.
Een wetenschapper dus?
quote:Is het dan een Rus, ook dat volk heeft in het verleden bewezen heel aardig te kunnen componeren.
Op woensdag 28 mei 2003 16:59 schreef pyl het volgende:[..]
Neen, geen wetenschapper en, gelukkig voor u, ook geen Italiaan. Wel een componist, zoals parabola meende te zien.
quote:Natuurlijk, meneer straalt het uit. Klassiek of modern?
Op woensdag 28 mei 2003 16:59 schreef pyl het volgende:[..]
Neen, geen wetenschapper en, gelukkig voor u, ook geen Italiaan. Wel een componist, zoals parabola meende te zien.
Het is De Heer C. E. I...
En ja, dat laatste aantal puntjes komt overeen met het aantal karakters.
quote:tsssk, heer Gump: zeggen dat het makkelijk is en vervolgens de vrije kans niet zelf inkoppen
Op woensdag 28 mei 2003 17:05 schreef Gump het volgende:
Ach... met die opmerking over de componist werd deze opgave wel heel makkelijk!Het is De Heer C. E. I...
Tadaaaaa
quote:Inderdaad: Charles Edward Ives. Waarom geeft U het antwoord niet volledig, heer Gump?
Op woensdag 28 mei 2003 17:05 schreef Gump het volgende:
Ach... met die opmerking over de componist werd deze opgave wel heel makkelijk!Het is De Heer C. E. I...
quote:Geen punt hoor, maar nu word ik wel benieuwd naar de link, dat begrijpt u.
Op woensdag 28 mei 2003 17:10 schreef Gump het volgende:
Welnu, het antwoord heb ik niet volledig gegeven omdat ik dit wilde doen zodra ik in de gelegenheid was de link naar een biografie te plaatsen waar ik nog mee bezig was... (de link)
Excuses voor deze actie, heer TS
en naar het volgende plaatje
En verder met een (te) makkelijke ?
Kijken wie er snel is
[Dit bericht is gewijzigd door Gump op 28-05-2003 17:26]
quote:Zoals ik al zei: Multatuli
Op woensdag 28 mei 2003 17:15 schreef Gump het volgende:
OK, eerst hier de link naar een stukje informatie over Dhr. Ives.En verder met een (te) makkelijke ? [afbeelding]
Kijken wie er snel is
quote:lol.
Op woensdag 28 mei 2003 17:30 schreef Parabola het volgende:
Dus daar komt het woord 'pylsnel' vandaan
quote:Die is nog niet zo heel lang geleden al langsgeweest, was het niet Tphon Mary oid? Ik stel voor dat we verder gaan met de stenen meneer van heer pyl.
Op woensdag 28 mei 2003 17:35 schreef NoSigar het volgende:
[afbeelding]
Romein?
quote:Als Heer Sigaar akkoord is: ja, Romein, zelfs met een bijzondere betekenis voor onze contreien.
Op woensdag 28 mei 2003 17:37 schreef Parabola het volgende:[..]
Die is nog niet zo heel lang geleden al langsgeweest, was het niet Tphon Mary oid? Ik stel voor dat we verder gaan met de stenen meneer van heer pyl.
Romein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |