quote:Waarschijnlijk zit die argumentatie er wel achter ja......en dan kan je wel gaan vertellen dat het errug fijn kan zijn, maar ja....als je het niks lijkt, moet je het vooral niet doen...
Op woensdag 28 mei 2003 14:03 schreef gewoon_een_mens het volgende:
ik denk dat mannen het wel willen maar er een heleboel nee zeggen bang dat ze voor homo uitgemaakt gaan worden.
Lijkt me een simpel gegeven.
quote:En dit is het enige goede antwoord als je het nog nooit geprobeerd hebt. Een vinger erin hoeft van mij niet, maar er een beetje overheen gaan met de vingertop is erg lekker!
Op woensdag 28 mei 2003 14:01 schreef ThE_ED het volgende:
geen id...
quote:duh
Op woensdag 28 mei 2003 14:12 schreef cppjs het volgende:[..]
En dit is het enige goede antwoord als je het nog nooit geprobeerd hebt.
Ach, misschien is het echt wel lekker? wat de boer niet kent..
(maar dan alléén een vrouwelijke vinger!
)
over de algemene man zul je hier niets horen. Die bestaat niet en zal dus hier ook niet posten. Probeer het gewoon bij je partner. Ram die vinger naar binnen.
Of gebruik de gemakkelijke manier: Vraag het hem.
....
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:34 schreef BakkerJan het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar Marietje, je mag best een keer komen testen tijdens het pijpen hoor
quote:same here
Op woensdag 28 mei 2003 15:57 schreef EdSchouten het volgende:
Het lijkt me wel een heel aparte ervaring
Maar ik doe het wel eens bij mijn mannetje...het moet dan niet al te hardhandig gebeuren enzo en ook maar met 1 vinger, maar verder vind ie het heel lekker. En dat betekent toch echt niet meteen dat je homo bent hoor, als je dat lekker vind...
quote:Tis misschien niet iets waar je ditrect aan denkt, maar ik heb zoiets van "Why not". Toch?
flauwe reacties inderdaad van de meeste mannen....wat een boer niet kent....Maar ik doe het wel eens bij mijn mannetje...het moet dan niet al te hardhandig gebeuren enzo en ook maar met 1 vinger, maar verder vind ie het heel lekker. En dat betekent toch echt niet meteen dat je homo bent hoor, als je dat lekker vind...
Aanmeldingen via het fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |