abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:13:02 #1
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_10723577
Hier maar weer verder.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:17:05 #2
18413 Summoner
pi_10723657
quote:
Zou Enterprise verder dan 3 seizoenen komen denken jullie?
ENT gaat wel 7 seizoenen doen hoor...
quote:
Ideaal zou aan het eind van de serie nog de oorlog tegen de Romulans in beeld worden gebracht.
Als het goed is in seizoen 6 of 7.
quote:
Over Romulans gesproken....in "Expanse" was het wel weer heel duidelijk, zeg.
Wat was duidelijk in "The Expanse" over de Romulans?
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:23:55 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_10723774
Tja. Er valt alleen niet veel meer te SPOILEN.... Seizoen 2 is net over. Pas in September kunnen we weer iets verwachten wanneer seizoen 3 van start gaat.

Maar we kunnen dit topic uiteraard nog gewoon vollullen met alles uit de vorige afleveringen en andere startrek discussies

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:26:45 #4
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_10723817
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:23 schreef maartena het volgende:
Maar we kunnen dit topic uiteraard nog gewoon vollullen met alles uit de vorige afleveringen en andere startrek discussies
Ok.
In een vorig topic vroeg geloof ik iemand of iemand wist wat die Klingon tegen Archer zei bij Broken Bow 2...
Weet iemand dat misschien?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_10723818
Hebben jullie het nou over The Next Generation??Die gaat een zachte dood sterven volgens mij!Ik heb al een andere enterprise captain gezien op een huurvideo!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:28:35 #6
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_10723851
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:26 schreef LowJoe het volgende:
Hebben jullie het nou over The Next Generation??Die gaat een zachte dood sterven volgens mij!Ik heb al een andere enterprise captain gezien op een huurvideo!
Daar hebben we het ook over

De serie "Enterprise" is in 2001 in premiere gegaan. De eerste twee seizoenen zijn ten einde.

Ik woon in de VS dus heb het geluk dat ik ze kan kijken op TV

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:29:59 #7
18413 Summoner
pi_10723870
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:26 schreef DaMayan het volgende:
Ok.
In een vorig topic vroeg geloof ik iemand of iemand wist wat die Klingon tegen Archer zei bij Broken Bow 2...
Weet iemand dat misschien?
Daarvoor zul je iemand moeten vinden die de taal echt spreekt. Het was iig iets met een gemengd negatieve en positieve betekenis.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:31:04 #8
18413 Summoner
pi_10723895
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:26 schreef LowJoe het volgende:
De serie "The Next Generation" eindigde al in 1994.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:32:33 #9
18413 Summoner
pi_10723914
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:28 schreef maartena het volgende:
Afleveringen als "Future Tense", "Regeneration" en "The Expanse" zagen er op TV zeker wel zeer gaaf uit, of niet? Ik kan niet wachten totdat ze op DVD verschijnen...
pi_10724098
Waar hebben jullie die dan gezien??Op tv dan he?En dat die next generation al lang geeindigt is kan je gewoon zien aan de serie zelf!Zie er gewoon heel gedateerd uit!Maar ik dacht dat Deep Space Nine en die andere serie met die vrouwelijke kaptein de opvolgers waren...
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:42:24 #11
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_10724127
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:17 schreef Summoner het volgende:
Wat was duidelijk in "The Expanse" over de Romulans?
Heb je goed naar het silhouette gekeken van die leider van de Suliban ? Dat lijkt erg op een Vulcan of een Romulan. Ik denk haast een Romulan. Ik heb er nooit eerder zo op gelet, of het was gewoon niet te zien. Vond hem iig anders dan die we eerder gezien hebben.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:45:38 #12
18413 Summoner
pi_10724184
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:41 schreef LowJoe het volgende:
Waar hebben jullie die dan gezien??Op tv dan he?
TNG heb ik op video en DVD gezien.
quote:
En dat die next generation al lang geeindigt is kan je gewoon zien aan de serie zelf!Zie er gewoon heel gedateerd uit!
Pffff, dat valt hardstikke mee. Dan heb je TOS nog niet gezien...
quote:
Maar ik dacht dat Deep Space Nine en die andere serie met die vrouwelijke kaptein de opvolgers waren...
Ja, DS9 en Voyager zijn spinoffs van TNG. Enterprise, de nieuwe serie, is een TOS prequel.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:47:47 #13
18413 Summoner
pi_10724224
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:42 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je goed naar het silhouette gekeken van die leider van de Suliban ? Dat lijkt erg op een Vulcan of een Romulan. Ik denk haast een Romulan. Ik heb er nooit eerder zo op gelet, of het was gewoon niet te zien. Vond hem iig anders dan die we eerder gezien hebben.
Nee, dat viel me al op in de pilot, "Broken Bow". Ik heb altijd gedacht dat het een Romulan of Vulcan was, maar ik ga er niet al te zwaar aan trekken, want het kan nog wel eens heel anders uitvallen.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:50:17 #14
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_10724271
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:47 schreef Summoner het volgende:

[..]

Nee, dat viel me al op in de pilot, "Broken Bow". Ik heb altijd gedacht dat het een Romulan of Vulcan was, maar ik ga er niet al te zwaar aan trekken, want het kan nog wel eens heel anders uitvallen.

Idd. Nu ik er zo over nadenk herinner ik me ook dat ik toen dacht dat het een Vulcan was, dacht aan een van de ambassadeurs hehe.
Maar je hebt gelijk, kan vanalles zijn.

Toch hoop ik dat ze met de serie naar een punt toe gaan werken dat de Romulans echt de grootste "foreign power" worden. Dat je hebt de Aarde, tegenover de Romulans met Future Guy die tussendoor aan het rotzooien is. Zou niet gek zijn.

There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:53:51 #15
22955 skizmo
#undef BUSH
pi_10724338
quote:
ik woon in nederland . .. en ik heb kabelinternet
Religion : Mankind's Worst Invention!
  woensdag 28 mei 2003 @ 00:58:19 #16
18413 Summoner
pi_10724396
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:50 schreef Witchfynder het volgende:
Toch hoop ik dat ze met de serie naar een punt toe gaan werken dat de Romulans echt de grootste "foreign power" worden. Dat je hebt de Aarde, tegenover de Romulans met Future Guy die tussendoor aan het rotzooien is. Zou niet gek zijn.
In een recent interview zij Brannon Braga dat ze voorlopig geen plannen met de Romulans hebben. Dat kan natuurlijk veranderen, er zullen iig wat fundamenten voor de Earth-Romulan War moeten worden gelegd in de latere seizoenen.
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:49:02 #17
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_10727089
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:58 schreef Summoner het volgende:

[..]

In een recent interview zij Brannon Braga dat ze voorlopig geen plannen met de Romulans hebben. Dat kan natuurlijk veranderen, er zullen iig wat fundamenten voor de Earth-Romulan War moeten worden gelegd in de latere seizoenen.

Yep

Trouwens...er waren ooit plannen om TOS' SFX op te poetsen naar moderne standaard en deze vernieuwde eps uit te brengen. Is dat ooit nog door gegaan? Ik hoorde 2 jaar geleden iets over opgepoetste eps die op Sci-Fi kwamen, maar dat kunnen ook de "digitally remastered" zijn die op DVD zijn verschenen ("wauw, nu kunnen we zien dat het knopje écht blauw was!").

donderdag 29 mei 2003 @ 00:43:50 #18
18413 Summoner
pi_10747874
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
Trouwens...er waren ooit plannen om TOS' SFX op te poetsen naar moderne standaard en deze vernieuwde eps uit te brengen. Is dat ooit nog door gegaan? Ik hoorde 2 jaar geleden iets over opgepoetste eps die op Sci-Fi kwamen, maar dat kunnen ook de "digitally remastered" zijn die op DVD zijn verschenen ("wauw, nu kunnen we zien dat het knopje écht blauw was!").
Naar mijn weten zijn er nooit concrete plannen geweest om zulke special editions van TOS afleveringen uit te brengen. Ik weet wel van een of andere gast in de VS, die "The Doomsday Machine" van CGI FX heeft voorzien, maar dat zag er werkelijk niet uit.

Dat Paramount de TOS DVD's niet in regio 2 uitbrengt, is natuurlijk wel verdacht, en je zou het kunnen beschouwen als teken dat ze toch plannen hebben om 'special CGI edition' boxen van TOS uit gaan brengen... Ik zou er zeer blij mee zijn.

donderdag 29 mei 2003 @ 00:52:50 #19
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10748076
ik vond future guy wel verdacht uitzien
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  donderdag 29 mei 2003 @ 08:36:03 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_10751417
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 00:43 schreef Summoner het volgende:

[..]

Naar mijn weten zijn er nooit concrete plannen geweest om zulke special editions van TOS afleveringen uit te brengen. Ik weet wel van een of andere gast in de VS, die "The Doomsday Machine" van CGI FX heeft voorzien, maar dat zag er werkelijk niet uit.

Dat Paramount de TOS DVD's niet in regio 2 uitbrengt, is natuurlijk wel verdacht, en je zou het kunnen beschouwen als teken dat ze toch plannen hebben om 'special CGI edition' boxen van TOS uit gaan brengen... Ik zou er zeer blij mee zijn.

Ja, zeker weten. Idd, daar las ik eens over, van ene gast van Dream..iets. Volgens de fans leek het op Babylon 5 hehe.
pi_10751995
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 08:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, zeker weten. Idd, daar las ik eens over, van ene gast van Dream..iets. Volgens de fans leek het op Babylon 5 hehe.
Dreamworks?
De babylon 5 CGI zijn trouwens met mijn geliefde 3d programma Lightwave gemaakt
Ik ben op dit moment bezig de whitestar na te maken in 3d
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:29:15 #22
18413 Summoner
pi_10762912
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:18 schreef Pietjuh het volgende:
De babylon 5 CGI zijn trouwens met mijn geliefde 3d programma Lightwave gemaakt
Nou, die effecten waren KUT.
pi_10763314
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:29 schreef Summoner het volgende:
Nou, die effecten waren KUT.

Komt omdat de versie die ze toen gebruikte nog niet zo goed was als die er nu uit is, want sinds versie 6 hebben ze een compleet nieuwe renderengine enzo
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:52:19 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_10763319
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 10:18 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Dreamworks?

Nee
En ook geen Dreamweaver.
pi_10763690
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
Nee
En ook geen Dreamweaver.
haha, dan weet ik het ook niet meer
Wandelen in Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')