quote:ENT gaat wel 7 seizoenen doen hoor...
Zou Enterprise verder dan 3 seizoenen komen denken jullie?
quote:Als het goed is in seizoen 6 of 7.
Ideaal zou aan het eind van de serie nog de oorlog tegen de Romulans in beeld worden gebracht.
quote:Wat was duidelijk in "The Expanse" over de Romulans?
Over Romulans gesproken....in "Expanse" was het wel weer heel duidelijk, zeg.
Maar we kunnen dit topic uiteraard nog gewoon vollullen met alles uit de vorige afleveringen en andere startrek discussies
quote:Ok.
Op woensdag 28 mei 2003 00:23 schreef maartena het volgende:
Maar we kunnen dit topic uiteraard nog gewoon vollullen met alles uit de vorige afleveringen en andere startrek discussies
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:26 schreef LowJoe het volgende:
Hebben jullie het nou over The Next Generation??Die gaat een zachte dood sterven volgens mij!Ik heb al een andere enterprise captain gezien op een huurvideo!
De serie "Enterprise" is in 2001 in premiere gegaan. De eerste twee seizoenen zijn ten einde.
Ik woon in de VS dus heb het geluk dat ik ze kan kijken op TV
quote:Daarvoor zul je iemand moeten vinden die de taal echt spreekt. Het was iig iets met een gemengd negatieve en positieve betekenis.
Op woensdag 28 mei 2003 00:26 schreef DaMayan het volgende:
Ok.
In een vorig topic vroeg geloof ik iemand of iemand wist wat die Klingon tegen Archer zei bij Broken Bow 2...
Weet iemand dat misschien?
quote:De serie "The Next Generation" eindigde al in 1994.
Op woensdag 28 mei 2003 00:26 schreef LowJoe het volgende:
Hebben jullie het nou over The Next Generation??Die gaat een zachte dood sterven volgens mij!Ik heb al een andere enterprise captain gezien op een huurvideo!
quote:Afleveringen als "Future Tense", "Regeneration" en "The Expanse" zagen er op TV zeker wel zeer gaaf uit, of niet? Ik kan niet wachten totdat ze op DVD verschijnen...
Op woensdag 28 mei 2003 00:28 schreef maartena het volgende:
quote:Heb je goed naar het silhouette gekeken van die leider van de Suliban ? Dat lijkt erg op een Vulcan of een Romulan. Ik denk haast een Romulan. Ik heb er nooit eerder zo op gelet, of het was gewoon niet te zien. Vond hem iig anders dan die we eerder gezien hebben.
Op woensdag 28 mei 2003 00:17 schreef Summoner het volgende:
Wat was duidelijk in "The Expanse" over de Romulans?
quote:TNG heb ik op video en DVD gezien.
Op woensdag 28 mei 2003 00:41 schreef LowJoe het volgende:
Waar hebben jullie die dan gezien??Op tv dan he?
quote:Pffff, dat valt hardstikke mee. Dan heb je TOS nog niet gezien...
En dat die next generation al lang geeindigt is kan je gewoon zien aan de serie zelf!Zie er gewoon heel gedateerd uit!
quote:Ja, DS9 en Voyager zijn spinoffs van TNG. Enterprise, de nieuwe serie, is een TOS prequel.
Maar ik dacht dat Deep Space Nine en die andere serie met die vrouwelijke kaptein de opvolgers waren...
quote:Nee, dat viel me al op in de pilot, "Broken Bow". Ik heb altijd gedacht dat het een Romulan of Vulcan was, maar ik ga er niet al te zwaar aan trekken, want het kan nog wel eens heel anders uitvallen.
Op woensdag 28 mei 2003 00:42 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je goed naar het silhouette gekeken van die leider van de Suliban ? Dat lijkt erg op een Vulcan of een Romulan. Ik denk haast een Romulan. Ik heb er nooit eerder zo op gelet, of het was gewoon niet te zien. Vond hem iig anders dan die we eerder gezien hebben.
quote:Idd. Nu ik er zo over nadenk herinner ik me ook dat ik toen dacht dat het een Vulcan was, dacht aan een van de ambassadeurs hehe.
Op woensdag 28 mei 2003 00:47 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, dat viel me al op in de pilot, "Broken Bow". Ik heb altijd gedacht dat het een Romulan of Vulcan was, maar ik ga er niet al te zwaar aan trekken, want het kan nog wel eens heel anders uitvallen.
Toch hoop ik dat ze met de serie naar een punt toe gaan werken dat de Romulans echt de grootste "foreign power" worden. Dat je hebt de Aarde, tegenover de Romulans met Future Guy die tussendoor aan het rotzooien is. Zou niet gek zijn.
quote:ik woon in nederland . .. en ik heb kabelinternet
quote:In een recent interview zij Brannon Braga dat ze voorlopig geen plannen met de Romulans hebben. Dat kan natuurlijk veranderen, er zullen iig wat fundamenten voor de Earth-Romulan War moeten worden gelegd in de latere seizoenen.
Op woensdag 28 mei 2003 00:50 schreef Witchfynder het volgende:
Toch hoop ik dat ze met de serie naar een punt toe gaan werken dat de Romulans echt de grootste "foreign power" worden. Dat je hebt de Aarde, tegenover de Romulans met Future Guy die tussendoor aan het rotzooien is. Zou niet gek zijn.
quote:Yep
Op woensdag 28 mei 2003 00:58 schreef Summoner het volgende:[..]
In een recent interview zij Brannon Braga dat ze voorlopig geen plannen met de Romulans hebben. Dat kan natuurlijk veranderen, er zullen iig wat fundamenten voor de Earth-Romulan War moeten worden gelegd in de latere seizoenen.
Trouwens...er waren ooit plannen om TOS' SFX op te poetsen naar moderne standaard en deze vernieuwde eps uit te brengen. Is dat ooit nog door gegaan? Ik hoorde 2 jaar geleden iets over opgepoetste eps die op Sci-Fi kwamen, maar dat kunnen ook de "digitally remastered" zijn die op DVD zijn verschenen ("wauw, nu kunnen we zien dat het knopje écht blauw was!").
quote:Naar mijn weten zijn er nooit concrete plannen geweest om zulke special editions van TOS afleveringen uit te brengen. Ik weet wel van een of andere gast in de VS, die "The Doomsday Machine" van CGI FX heeft voorzien, maar dat zag er werkelijk niet uit.
Op woensdag 28 mei 2003 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
Trouwens...er waren ooit plannen om TOS' SFX op te poetsen naar moderne standaard en deze vernieuwde eps uit te brengen. Is dat ooit nog door gegaan? Ik hoorde 2 jaar geleden iets over opgepoetste eps die op Sci-Fi kwamen, maar dat kunnen ook de "digitally remastered" zijn die op DVD zijn verschenen ("wauw, nu kunnen we zien dat het knopje écht blauw was!").
Dat Paramount de TOS DVD's niet in regio 2 uitbrengt, is natuurlijk wel verdacht, en je zou het kunnen beschouwen als teken dat ze toch plannen hebben om 'special CGI edition' boxen van TOS uit gaan brengen... Ik zou er zeer blij mee zijn.
quote:Ja, zeker weten. Idd, daar las ik eens over, van ene gast van Dream..iets. Volgens de fans leek het op Babylon 5 hehe.
Op donderdag 29 mei 2003 00:43 schreef Summoner het volgende:[..]
Naar mijn weten zijn er nooit concrete plannen geweest om zulke special editions van TOS afleveringen uit te brengen. Ik weet wel van een of andere gast in de VS, die "The Doomsday Machine" van CGI FX heeft voorzien, maar dat zag er werkelijk niet uit.
Dat Paramount de TOS DVD's niet in regio 2 uitbrengt, is natuurlijk wel verdacht, en je zou het kunnen beschouwen als teken dat ze toch plannen hebben om 'special CGI edition' boxen van TOS uit gaan brengen... Ik zou er zeer blij mee zijn.
quote:Dreamworks?
Op donderdag 29 mei 2003 08:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, zeker weten. Idd, daar las ik eens over, van ene gast van Dream..iets. Volgens de fans leek het op Babylon 5 hehe.
quote:Nou, die effecten waren KUT.
Op donderdag 29 mei 2003 10:18 schreef Pietjuh het volgende:
De babylon 5 CGI zijn trouwens met mijn geliefde 3d programma Lightwave gemaakt
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 22:29 schreef Summoner het volgende:
Nou, die effecten waren KUT.
quote:Nee
Op donderdag 29 mei 2003 10:18 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Dreamworks?
quote:haha, dan weet ik het ook niet meer
Op donderdag 29 mei 2003 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
Nee