Beste k_man ik denk dat jij niet zoveel zicht hebt op hoe een hotel rendabel kan zijn. Vergeet niet:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Als dit illustratief is voor je klantvriendelijkheid zal het met dat eigen hotel zo'n vaart niet lopen.
Niet alleen komen er alleen maar meer en meer singles, maar een klant die je eens tegen de borst stuit komt nooit meer terug. Ook niet als die klant inmiddels lang en breed getrouwd is.
Dan niet maar dat zei ik dan ook.quote:Als ik met een vriend op vakantie ga, dan betalen we allebei voor onszelf.
Je kunt dat nou wel steeds als een mantra blijven herhalen, maar zonder uitleg wordt je hoe langer hoe ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan niet maar dat zei ik dan ook.
Met je partner op vakantie gaan is altijd duurder dan alleen.
Nee dat is off-topic. On-topic is jou gejank over je veel te dure vakantie omdat je alleen op vakantie moetquote:Kennelijk kan hotelperssoneel aan de neus van je gezelschap zien of dat je partner is of 'zomaar' een vriend?
Geen kwestie van moeten, maar van willen. Maar jij gaat altijd met je vriend op vakantie?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee dat is off-topic. On-topic is jou gejank over je veel te dure vakantie omdat je alleen op vakantie moet
Ik begrijp je voorbeeld niet.quote:Of zie ik het nu verkeerd?
Met 2 man op een kamer kost 360 euro de man. Met 1 man per kamer was de prijs 400. De prijs was dus wel inclusief vlucht.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begrijp je voorbeeld niet.
Wat betaalde je voor een kamer als je met 2 man kwam en wat met 1 man?
Zouden ze bij de Bijenkorf Fok lezen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:00 schreef k_man het volgende:
Miljoenen singles in Nederland, maar voor de reissector bestaan alleen veelvouden van twee.
Net weer een foldertje weggeflikkerd met 'prijzen voor eenpersoonskamer op aanvraag'. Zet dat er meteen bij, waarom moet ik er speciaal over bellen?
Op alleen de kamer? En zijn er maaltijden inclusief?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Zouden ze bij de Bijenkorf Fok lezen?![]()
Net weer een foldertje met aanbiedingen van ze gekregen en ze leren snel bij. Toeslag voor één persoon staat er gewoon bij vermeld en op die manier is het ongeveer anderhalf keer zo duur. Dat vind ik nog wel redelijk.
Het gaat om weekendjes Den Haag, dus dat speelt niet echt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:42 schreef Casey het volgende:
Op een pakketje, met maaltijden, vluchten, bus vervoer et cetera, tja dan maakt de toeslag op je kamer percentueel wat minder uit
Die 2 koppen koffie en 2 broodjes en die ene handdoek zullen het verschil niet maken. De kamer is gewoon duur. Soms betaal je 75% van de kamer als je alleen bent, maar vaak ook gewoon 100% van de 2-personenprijs. Je huurt een kamer, of er nu 1 of 2 man inzitten maakt weinig uit. ook als er gegeten wordt in het restaurant en gedronken wordt in de bar dan leveren 2 personen meer op dan 1.quote:Op woensdag 28 mei 2003 00:08 schreef k_man het volgende:
Omdat hij het begrip PER PERSOON niet begrijpt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Moet je eens met zn drieen op vakantie gaan!
Dat scheelt veel geld!
Verder ben ik ook benieuwd naar de argumenten van Diego waarom met zn tweeen op vakantie gaan duurder is dan alleen.
Dat komt omdat het laagseizoen is en het halve hotel toch leeg staat. Dan is die 40¤ pp toch meegenomen. Het is gewoon een win-win situatie. Jullie blij dat je voor 40¤ een eigen kamer hebt en de eigenaar blij dat jullie wat ectra betalen en het hem weinig extra kost.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met 2 man op een kamer kost 360 euro de man. Met 1 man per kamer was de prijs 400. De prijs was dus wel inclusief vlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |