abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_727859
Geef eens een virtuele handdruk aan de medefokkertjes.....

Motivatie erbij mag!!

Ik wil graag alle FOK!kers waarmee ik heb kennis gemaakt een stevige hand geven. Het is me tot nu toe zéér aangenaam

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_727873
geen skenner
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  woensdag 7 februari 2001 @ 19:47:22 #3
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_727876
Volgens mij is dit onderwerp al een keer geweest.
Maar nu heb ik wel een scanner, alleen geen tijd
The Internets, I needs it..
pi_727891
ik hoop dat dit topic er niet toe uitlokt dat mensen andere lichaamsdelen gaan scannen

ik zal strax eens even kijken of ik een mooie handscan kan maken

woensdag 7 februari 2001 @ 19:56:46 #5
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_727911
Is al 'n topic van geweest... Zal 'm ff zoeken.
Down[br]Under
  woensdag 7 februari 2001 @ 19:58:05 #6
8471 J_da_man
there's no place like sch
pi_727919
Sjonge jonge, doe'k niet hoor. Allemaal vetvlekken op me raampie in me scanner.
MKZ My Killin' Zelf
  woensdag 7 februari 2001 @ 20:01:20 #7
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_727931
Hier is 't topic.
Down[br]Under
pi_727947
quote:
Op 07 februari 2001 20:01 schreef MacBeth het volgende:
Hier is 't topic.
Nou, sorry, wist ik niet. Is ook ergens uit juni 2000 ofzo. Ik vond het wel lollig, maar gooi hier dan maar een slotje op hoor, dan haal ik eventueel die andere wel omhoog....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!fossiel woensdag 7 februari 2001 @ 20:33:34 #9
1455 Keroppi
kool kikker
pi_728019
vraag even of een admin de 2 topics kan samenvoegen
Chick on a mission
  woensdag 7 februari 2001 @ 21:59:00 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_728290
In twijvel in welk topic ik het zal proppen.. Nahjah toch maar voor deze gekozen dan..

M'n scanner staat links, dus ik me linkerklauw dronder gegooid. Maar omdat ik niet met rechts kan muizen ne ik tegelijkertijd nog bezig was, danmaar met muis en al dronder

pi_728329
Wat heb je voor wazig bandje om je pols? Wat staat erop? En heeft je muis ook een wieltje? Misschien iets voor wedden dat!'ik kan alle muizen herkennen aan de onderkant!'

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 07-02-2001 22:11]

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 februari 2001 @ 22:11:44 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_728337
dat is een lowlands-bandje, dat je dat niet herkent zeg
Ik heb soms het gevoel dat half nederland zo'n bandje draagt
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_728354
quote:
Op 07 februari 2001 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat is een lowlands-bandje, dat je dat niet herkent zeg
Ik heb soms het gevoel dat half nederland zo'n bandje draagt
tja, sorry ikzelf ben nog een lowlands-maagd, volgende keer ga ik zeker wel. Maar waarom zou je zo'n bandje dragen? Het is niet echt, nou ja, mooi. Maar ja dat is mijn mening, ikzelf draag helemaal geen sieraden, geen ringen geen kettinkjes, geen eikelpiercings, geen armbandjes. ik ben een van de weinige geloof ik.
  woensdag 7 februari 2001 @ 22:26:03 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_728388
Jah idd een lowlandsbandje van dit jaar jah.. Volgend jaar maar weer, komter nog een bij. voorderest heb ik niets van sieraad piercing of wat dan ook. .alleen dat bandje.. geen id waarom ik die nog om he.. vinnut wel grappig opzich..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 februari 2001 @ 22:44:07 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_728448
Lowlandsbandje omhouden is een soort van traditie volgens mij
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_728675
Na veel omzwervingen en proberen en vastgelopen scanner en overspannen vriend, toch gelukt:

een zweterig handje intussen

pi_728698
Vork... goede smaak met muizen heb je!
  donderdag 8 februari 2001 @ 00:21:29 #18
3878 Vork
Manisch creatief
pi_728710
quote:
Op 08 februari 2001 00:15 schreef Roché het volgende:
Vork... goede smaak met muizen heb je!
Jah he? Ik wil echt nooit meer een andere hebben (misschien ooit nog es een optische als de draadloze versie uit is)
  donderdag 8 februari 2001 @ 00:47:43 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_728776
quote:
Op 08 februari 2001 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Na veel omzwervingen en proberen en vastgelopen scanner en overspannen vriend, toch gelukt:

een zweterig handje intussen
[knip]

Is dat ff schrikken..is dat die hand, die.... ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 februari 2001 @ 00:53:04 #20
7879 bfm
fok!lievert
pi_728789
quote:
Op 07 februari 2001 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lowlandsbandje omhouden is een soort van traditie volgens mij
* bfm vind die bandjes alleen maar irritant. Liggen er op maandag al af
[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
pi_728809
Hieronder mijn hand:

Eigenlijk weinig over te zeggen, ik draag geen sierraden of horloge. Maar deze hand verzet bergen met werk. En ik ben er best blij mee.

of kijk hier: http://www.geocities.com/foknum/handgroot.jpg (280kb)
Kan je alle porien bekijken, zie je zo mijn vingerafdruk. (alsof dat iemand intereseert )

donderdag 8 februari 2001 @ 01:33:01 #22
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_728886
Scannerplaat begon al te beslaan toen ik zo lang treuzelde, ik heb bijna altijd warme handen

Ik draag geen sieraden, zitten alleen maar in de weg. Om m'n pols draag ik een aluminium horloge met rekband van hetzelfde materiaal.

The Internets, I needs it..
  FOK!fossiel donderdag 8 februari 2001 @ 15:21:21 #23
1455 Keroppi
kool kikker
pi_730304
Al veel vaker geplaatst dus deze keer kan er ook nog wel bij

Ja dit is dus mijn rechterhand. De ring om mijn ringvinger heb ik al heel lang, zo lang dat ik 'm niet meer afkrijg. Ik heb 'm ooit heel goedkoop in Tsjechie gekocht. De ring om mijn wijsvinger heb ik van mijn moeder gekregen. Om mijn arm zitten een hoop arbandjes. De eerste 6 kocht ik in londen. Laatst heb ik er bij de H&M maar wat (nou ja "wat" ) bij gekocht. Voor diegene die te lui zijn om te tellen het zijn er 24 (update: ik heb er nog 10 blauw blij, het begint een obsessie te worden )
Ergens tussen die armbandjes zit ook nog een kralenarmbandje wat ik zelf gemaakt heb.

Dit is mijn linkerhand met mijn swatchhorloge. Ik wilde er perse eentje met een rek-bandje. De armband met die mooie versiering heb ik van een vriendin voor mijn 16 verjaardag gekregen, I'm very happy with it De andere armband heb ik een paar jaar terug gekocht. De ring om mijn ringvinger heb ik een tijdje terug gekocht. Er zitten drie glittersteentjes in. Om mijn middelvinger zit een ring die er ook niet meer afgaat. Die heb ik ook al zo'n 5 jaar. Net als de ring aan mijn wijsvinger.

Nou zo als jullie zien ben ik gek op sieraden maar dan alleen zilveren. En ik lak mijn nagels graag in alle kleuren van de regenboog (+ glitters).
Voordat iemand het vraagt: Ja, die nagels zijn van mezelf en meestal zijn ze nog een stukje langer

Chick on a mission
  donderdag 8 februari 2001 @ 15:41:06 #24
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_730395

Ik weet het, mijn horlogebandje is te groot!(Esprit)Maar zit eigenlijk wel lekker zo..! Die ring heb ik van mijn ouders gekregen voor sinterklaas...(Mexx) Ik ben nogal Mexx gek!
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_730410
sjips, ze vallen veel te groot uit bij mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')