Motivatie erbij mag!!
Ik wil graag alle FOK!kers waarmee ik heb kennis gemaakt een stevige hand geven. Het is me tot nu toe zéér aangenaam
ik zal strax eens even kijken of ik een mooie handscan kan maken
quote:Nou, sorry, wist ik niet. Is ook ergens uit juni 2000 ofzo. Ik vond het wel lollig, maar gooi hier dan maar een slotje op hoor, dan haal ik eventueel die andere wel omhoog....
Op 07 februari 2001 20:01 schreef MacBeth het volgende:
Hier is 't topic.
M'n scanner staat links, dus ik me linkerklauw dronder gegooid. Maar omdat ik niet met rechts kan muizen ne ik tegelijkertijd nog bezig was, danmaar met muis en al dronder
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 07-02-2001 22:11]
quote:tja, sorry ikzelf ben nog een lowlands-maagd, volgende keer ga ik zeker wel. Maar waarom zou je zo'n bandje dragen? Het is niet echt, nou ja, mooi. Maar ja dat is mijn mening, ikzelf draag helemaal geen sieraden, geen ringen geen kettinkjes, geen eikelpiercings, geen armbandjes. ik ben een van de weinige geloof ik.
Op 07 februari 2001 22:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat is een lowlands-bandje, dat je dat niet herkent zeg
Ik heb soms het gevoel dat half nederland zo'n bandje draagt
een zweterig handje intussen
quote:Jah he? Ik wil echt nooit meer een andere hebben (misschien ooit nog es een optische als de draadloze versie uit is)
Op 08 februari 2001 00:15 schreef Roché het volgende:
Vork... goede smaak met muizen heb je!
quote:Is dat ff schrikken..is dat die hand, die....
Op 08 februari 2001 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Na veel omzwervingen en proberen en vastgelopen scanner en overspannen vriend, toch gelukt:een zweterig handje intussen
[knip]
quote:* bfm vind die bandjes alleen maar irritant. Liggen er op maandag al af
Op 07 februari 2001 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lowlandsbandje omhouden is een soort van traditie volgens mij
Eigenlijk weinig over te zeggen, ik draag geen sierraden of horloge. Maar deze hand verzet bergen met werk. En ik ben er best blij mee.
of kijk hier: http://www.geocities.com/foknum/handgroot.jpg (280kb)
Kan je alle porien bekijken, zie je zo mijn vingerafdruk. (alsof dat iemand intereseert )
Ik draag geen sieraden, zitten alleen maar in de weg. Om m'n pols draag ik een aluminium horloge met rekband van hetzelfde materiaal.
Ja dit is dus mijn rechterhand. De ring om mijn ringvinger heb ik al heel lang, zo lang dat ik 'm niet meer afkrijg. Ik heb 'm ooit heel goedkoop in Tsjechie gekocht. De ring om mijn wijsvinger heb ik van mijn moeder gekregen. Om mijn arm zitten een hoop arbandjes. De eerste 6 kocht ik in londen. Laatst heb ik er bij de H&M maar wat (nou ja "wat" ) bij gekocht. Voor diegene die te lui zijn om te tellen het zijn er 24 (update: ik heb er nog 10 blauw blij, het begint een obsessie te worden )
Ergens tussen die armbandjes zit ook nog een kralenarmbandje wat ik zelf gemaakt heb.
Dit is mijn linkerhand met mijn swatchhorloge. Ik wilde er perse eentje met een rek-bandje. De armband met die mooie versiering heb ik van een vriendin voor mijn 16 verjaardag gekregen, I'm very happy with it De andere armband heb ik een paar jaar terug gekocht. De ring om mijn ringvinger heb ik een tijdje terug gekocht. Er zitten drie glittersteentjes in. Om mijn middelvinger zit een ring die er ook niet meer afgaat. Die heb ik ook al zo'n 5 jaar. Net als de ring aan mijn wijsvinger.
Nou zo als jullie zien ben ik gek op sieraden maar dan alleen zilveren. En ik lak mijn nagels graag in alle kleuren van de regenboog (+ glitters).
Voordat iemand het vraagt: Ja, die nagels zijn van mezelf en meestal zijn ze nog een stukje langer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |