quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:29 schreef kiw het volgende:
damn ik wil ook een wacom
Maar goed het gaat om de lol
quote:Ga naar www.picserver.tk meld je ff aan. Daar kun je dan je plaatje online zetten. Je krijgt vervolgens een link te zien. Die copieer je naar zo'n reactie bericht op fok. In de faq van fok! ( Klinkt wel leuk faq van Fok!
Op vrijdag 30 mei 2003 09:49 schreef Tenusia het volgende:
Ik heb ook zo'n plaatje gemaakt. Ik weet alleen niet hoe ik hem hier kan laten zien... Kan iemand mij hier misschien mee helpen?
quote:en dan moet je ook met de [img]plaatje aderes[/img] doen
Op vrijdag 30 mei 2003 10:12 schreef Klaasklapschaats het volgende:[..]
Ga naar www.picserver.tk meld je ff aan. Daar kun je dan je plaatje online zetten. Je krijgt vervolgens een link te zien. Die copieer je naar zo'n reactie bericht op fok. In de faq van fok! ( Klinkt wel leuk faq van Fok!
) staat wel hoe je plaatjes moet linken. suc6
Hmmz hij zag er in paint toch wat beter uit. Ach het kan ermee door voor een el cheapo muis
-edit- Nog bedankt trouwens voor het uitleggen hoe ik mijn plaatje kon laten zien.
quote:In de faq van fok! ( Klinkt wel leuk faq van Fok! ) staat wel hoe je plaatjes moet linken. suc7
Op vrijdag 30 mei 2003 10:16 schreef Chen het volgende:[..]
en dan moet je ook met de [afbeelding] doen
quote:Ziet er wel goed uit. Als je bijvoorbeeld meer opties wilt hebben en beter wilt kunnen inkleuren kun je beter photoshop gebruiken. Dat gebruiken de meeste mensen hier.
Op vrijdag 30 mei 2003 10:22 schreef Tenusia het volgende:
[afbeelding]Hmmz hij zag er in paint toch wat beter uit. Ach het kan ermee door voor een el cheapo muis
-edit- Nog bedankt trouwens voor het uitleggen hoe ik mijn plaatje kon laten zien.
quote:En dat is:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:29 schreef Tenusia het volgende:
Heh ik weet het. Ik zit alleen nu op me werk en ik heb alleen paint shop hier op de computer staan. En aangezien ik niet goed weet hoe alles werkt in paint shop pro en in paint daarintegen weer wel, kan ik beter paint als psp gebruiken
ja ik verveelde me.
En nou heel vlug m'n zwembroek aan, krat bier mee, en naar het water.
Heerlijk
quote:dank u
Op zaterdag 31 mei 2003 11:50 schreef innovation het volgende:[..]
kooool
![]()
Ik ben btw al aan nieuwe bezig
quote:MOeeeee
Op zaterdag 31 mei 2003 19:05 schreef Knorretje2712 het volgende:
nieuwe
quote:je bent de uier vergeten
Op zaterdag 31 mei 2003 19:05 schreef Knorretje2712 het volgende:
nieuwe