Fuk, komen ze vanavond in Nijmegen, ben ik notabene om zelf op te treden met mijn theaterclubjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:21 schreef MrTorture het volgende:
Ja, ik ga vanavond naar NijmegenHeb er zin in
Dan kom je naar mij kijken in de Wammusquote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
Uitverkocht. Jammer, helaas.
Daar had ik dan weer geen probleem meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Grobbel het volgende:
Het middengedeelte met bandvoorstelling en daaropvolgende rustigere nummers was net iets te lang
Ik weet bijna zeker dat dat gepland was. Logo was nog steeds blauw verlicht, licht in de zaal ging niet vol aan, en achtergrond muziekje was te zacht. Pas na de tweede toegift ging alles in de zaal pas echt aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Grobbel het volgende:
een opvallend* tweede toegift,
* zou best kunnen dat ze dit al tijdenlang bij hun optredens zo doen hoor, al leek het niet ingestudeerd. Was de eerste keer dat ik het ze zag doen, in elk geval.
ze keken me heel raar aan toen ik er naar vroegquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
vanaf heden bij de plantenzaak
Dat lijkt me vetquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Eindelijk dan live materiaal van Kaizers Orchestra! Een live dubbel cd, getiteld 'Live at Vega' en een Dvd getiteld 'Viva la Vega' (van hetzelfde concert) ligt vanaf heden bij de plantenzaak en het werd (wat mij betreft) tijd ook!
De Dvd staat nog vol leuke extras en de cd is gewoon het live concert. Gek genoeg is de cd wel een stukje duurder dan de DVD, maar ze klinken allebei erg goed! Kaizers is natuurlijk ook primair een live band, dus daarom is dit volgens mij wel verplichte kost voor de liefhebber.
Edit:
Ik zag Boeman nog heel vaag in een van de extra's. Heb mezelf (nog) niet kunnen spotten, maar er zaten een paar opnames van hun concert in de Oosterpoort (staat er niet bij vermeld trouwens..) in een van de filmpjes.
Ik via de Boudisque-site. Maar wel gek idd dat de CD 5 euro duurder is dan de DVD.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Goed plan! Ik heb hem zowaar bij de Media Markt gehaald. Was niet de bedoeling, ik wilde hem eigenlijk braaf bij de Plato halen. Maar ik ging een scanner halen (mijn oude was overleden) en toen lag hij daar voor mijn neus. Heb wel braaf de cd gekocht bij de Plato (ik heb niet meer bij Intratuin gekeken of de plantenzaken ze ook hadden...)
Dat is toch ergens eind van de zomer?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef MrTorture het volgende:
Ze spelen ook op Huntenpop in Varsselder-Veldhunten bij Ulft bij Doetinchem, net niet in Duitsland, voor degenen die niet al te ver van huis willen gaan en dichter bij Varsselder-Veldhunten wonen dan bij een van de andere festivals.
Jezus wat een zin
11 en 12 augustus dacht ik. En ik kan je aanraden er heen te gaan. Huntenpop is het beste (kleinschalige) festival van Nederland!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat is toch ergens eind van de zomer?
quote:Kaizers Orchestra: Viva La Vega door Gunter Van Assche
De grootste livesensatie uit het hoge Noorden verovert je huiskamer
Bijna tweehonderd dagen per jaar staat het Noorse vijftal Kaizers Orchestra op het podium - netjes in het pak gestoken, gasmaskers op en olievaten in de aanslag. Dit vreemde gezelschap brengt een vrolijke mix van kaduke polka, blues en punk. Op het podium komt die zigeuneresprit nog het best over, dus een souvenir aan een van hun liveoptredens kon niet uitblijven. Vorig jaar speelden de ketelmuzikanten in het Deense La Vega, een concert dat nu op twee platen en een live-dvd is beland.
Die dvd is waardevoller dan de platen: Kaizers Orchestra biedt immers vooral een visueel spektakel. Op de opnamekwaliteit valt weinig aan te merken (al is de rauwe show nogal netjes in beeld gebracht), maar vooral de goede klank rechtvaardigt een aanschaf. Kaizers Orchestra vulde de dvd ook met aangename extra's: vier clips, een blik achter de schermen en beelden van de opnames van hun laatste plaat Maestro. Alleen de diavoorstelling is zo saai dat zelfs de grootste fan er maar één keer plezier aan heeft. Maar de liveshow was toch al genoeg om ons te overtuigen. Of om zanger Janove Ottesen in La Vega te citeren: "Fuck it: let the party begin!" (Universal)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |