abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:44:04 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35953228
Ik ook wel maar ze komen niet in de buurt ( lees: niet naar amerika)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 13 maart 2006 @ 12:21:50 #202
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_35986685
Ja, ik ga vanavond naar Nijmegen Heb er zin in
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_35986712
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:21 schreef MrTorture het volgende:
Ja, ik ga vanavond naar Nijmegen Heb er zin in
Fuk, komen ze vanavond in Nijmegen, ben ik notabene om zelf op te treden met mijn theaterclubje
pi_35986777
Uitverkocht. Jammer, helaas.
pi_35986827
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
Uitverkocht. Jammer, helaas.
Dan kom je naar mij kijken in de Wammus
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:22:00 #206
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_36020292
heb ze een tijd geleden in de oosterpoort gezien

die vaten blijven leuk
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:40:30 #207
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_36020885
Was een prima optreden gisterenavond, alhoewel het de vorige keer ietsje beter was. Het middengedeelte met bandvoorstelling en daaropvolgende rustigere nummers was net iets te lang (Jaevel av en tango blijft een vreemde eend in de bijt), maar verder niks te klagen. Strak optreden, leuke interactie met het publiek en een opvallend* tweede toegift, toen de band na 10 minuten scanderen, met de lichten en de achtergrondmuziek weer aan, toch nog een keer terugkwam om een nummer te zingen met enkel orgelbegeleiding.

* zou best kunnen dat ze dit al tijdenlang bij hun optredens zo doen hoor, al leek het niet ingestudeerd. Was de eerste keer dat ik het ze zag doen, in elk geval.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:55:13 #208
26777 MrTorture
pi_36025445
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Grobbel het volgende:
Het middengedeelte met bandvoorstelling en daaropvolgende rustigere nummers was net iets te lang
Daar had ik dan weer geen probleem mee Vond het echt goed te doen Wat vond je van Micke?
Vis een optie?
pi_36030271
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef Grobbel het volgende:
een opvallend* tweede toegift,

* zou best kunnen dat ze dit al tijdenlang bij hun optredens zo doen hoor, al leek het niet ingestudeerd. Was de eerste keer dat ik het ze zag doen, in elk geval.
Ik weet bijna zeker dat dat gepland was. Logo was nog steeds blauw verlicht, licht in de zaal ging niet vol aan, en achtergrond muziekje was te zacht. Pas na de tweede toegift ging alles in de zaal pas echt aan.

Ik heb genoten
  woensdag 15 maart 2006 @ 00:21:04 #210
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_36043461
Micke was wel een leuke opwarmact, maar stond te ver van achteren om echt in zijn handpoppenspel mee te gaan. Muzikaal wel okay.
pi_37067521
Eindelijk dan live materiaal van Kaizers Orchestra! Een live dubbel cd, getiteld 'Live at Vega' en een Dvd getiteld 'Viva la Vega' (van hetzelfde concert) ligt vanaf heden bij de plantenzaak en het werd (wat mij betreft) tijd ook!

De Dvd staat nog vol leuke extras en de cd is gewoon het live concert. Gek genoeg is de cd wel een stukje duurder dan de DVD, maar ze klinken allebei erg goed! Kaizers is natuurlijk ook primair een live band, dus daarom is dit volgens mij wel verplichte kost voor de liefhebber .

Edit:

Ik zag Boeman nog heel vaag in een van de extra's . Heb mezelf (nog) niet kunnen spotten, maar er zaten een paar opnames van hun concert in de Oosterpoort (staat er niet bij vermeld trouwens..) in een van de filmpjes.

[ Bericht 11% gewijzigd door Man_in_a_Shed op 19-04-2006 10:29:47 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:47:19 #212
26777 MrTorture
pi_37079901
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
vanaf heden bij de plantenzaak
ze keken me heel raar aan toen ik er naar vroeg
Vis een optie?
pi_37088833
Da's Noors! Het is eigenlijk Plåntenzåøk, maar ik was te lui om al de leestekens te gebruiken . D'r is trouwens geen excuus waarom een plantenzaak deze cd/dvd niet ook zou kunnen en moeten leveren. Nu hij eenmaal verkrijgbaar is, zou hij ook óveral verkrijgbaar moeten zijn. Zowel in Noorse Plåntenzåken als in de Intratuin.
pi_37154539
Bedankt voor de tip Direct gekocht, hele gave dvd. Erg toffe vormgeving, ben er erg blij mee.
pi_37157229
Ja hij is inderdaad prachtige gefilmd en vormgegeven. Enig minpuntje vind ik dat ze het geklets van Janove tussendoor niet hebben vertaald. Maar voor de rest ook goed concert en veel leuke extra's ook, waaronder een making of 'Maestro' docu, 4 videoclips en een gekke tour docu, die voor de helft gevuld wordt met het in en uitpakken van koffers en plastic zakken met sokken .
pi_37157265
Wel ernstig slechte Engelse vertaling . "Do'nt", bijvoorbeeld. Maar daar kan ik de humor wel van inzien .
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:40:19 #217
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37160998
ze komen op parkpop en op rock werchter, dus dat wordt weer 2x uit dak gaan
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:19:26 #218
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_37162125
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Eindelijk dan live materiaal van Kaizers Orchestra! Een live dubbel cd, getiteld 'Live at Vega' en een Dvd getiteld 'Viva la Vega' (van hetzelfde concert) ligt vanaf heden bij de plantenzaak en het werd (wat mij betreft) tijd ook!

De Dvd staat nog vol leuke extras en de cd is gewoon het live concert. Gek genoeg is de cd wel een stukje duurder dan de DVD, maar ze klinken allebei erg goed! Kaizers is natuurlijk ook primair een live band, dus daarom is dit volgens mij wel verplichte kost voor de liefhebber .

Edit:

Ik zag Boeman nog heel vaag in een van de extra's . Heb mezelf (nog) niet kunnen spotten, maar er zaten een paar opnames van hun concert in de Oosterpoort (staat er niet bij vermeld trouwens..) in een van de filmpjes.
Dat lijkt me vet

Ik ga ook maar eens naar die CD/DVD opzoek. Waar heb jij hem gehaald?

*edit: ach, heb de DVD maar vast besteld

[ Bericht 6% gewijzigd door Boeman op 21-04-2006 15:37:28 ]
pi_37174101
Goed plan! Ik heb hem zowaar bij de Media Markt gehaald. Was niet de bedoeling, ik wilde hem eigenlijk braaf bij de Plato halen. Maar ik ging een scanner halen (mijn oude was overleden ) en toen lag hij daar voor mijn neus. Heb wel braaf de cd gekocht bij de Plato (ik heb niet meer bij Intratuin gekeken of de plantenzaken ze ook hadden...)
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:18:47 #220
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_37174186
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Goed plan! Ik heb hem zowaar bij de Media Markt gehaald. Was niet de bedoeling, ik wilde hem eigenlijk braaf bij de Plato halen. Maar ik ging een scanner halen (mijn oude was overleden ) en toen lag hij daar voor mijn neus. Heb wel braaf de cd gekocht bij de Plato (ik heb niet meer bij Intratuin gekeken of de plantenzaken ze ook hadden...)
Ik via de Boudisque-site. Maar wel gek idd dat de CD 5 euro duurder is dan de DVD.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:55:56 #221
26777 MrTorture
pi_37175034
Ze spelen ook op Huntenpop in Varsselder-Veldhunten bij Ulft bij Doetinchem, net niet in Duitsland, voor degenen die niet al te ver van huis willen gaan en dichter bij Varsselder-Veldhunten wonen dan bij een van de andere festivals.

Jezus wat een zin
Vis een optie?
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:13:35 #222
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_37175516
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef MrTorture het volgende:
Ze spelen ook op Huntenpop in Varsselder-Veldhunten bij Ulft bij Doetinchem, net niet in Duitsland, voor degenen die niet al te ver van huis willen gaan en dichter bij Varsselder-Veldhunten wonen dan bij een van de andere festivals.

Jezus wat een zin
Dat is toch ergens eind van de zomer?
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:30:52 #223
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_37181003
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:13 schreef Boeman het volgende:

[..]

Dat is toch ergens eind van de zomer?
11 en 12 augustus dacht ik. En ik kan je aanraden er heen te gaan. Huntenpop is het beste (kleinschalige) festival van Nederland!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_37207263
Voor de mensen die nog overtuigd moeten worden van de pracht van de dvd:

Live streaming video: Blitzregn Baby

Quicktime Teaser 'Making of Maestro

Quicktime korte trailer voor de DVD

En nog een kleine recensie:
quote:
Kaizers Orchestra: Viva La Vega door Gunter Van Assche

De grootste livesensatie uit het hoge Noorden verovert je huiskamer

Bijna tweehonderd dagen per jaar staat het Noorse vijftal Kaizers Orchestra op het podium - netjes in het pak gestoken, gasmaskers op en olievaten in de aanslag. Dit vreemde gezelschap brengt een vrolijke mix van kaduke polka, blues en punk. Op het podium komt die zigeuneresprit nog het best over, dus een souvenir aan een van hun liveoptredens kon niet uitblijven. Vorig jaar speelden de ketelmuzikanten in het Deense La Vega, een concert dat nu op twee platen en een live-dvd is beland.

Die dvd is waardevoller dan de platen: Kaizers Orchestra biedt immers vooral een visueel spektakel. Op de opnamekwaliteit valt weinig aan te merken (al is de rauwe show nogal netjes in beeld gebracht), maar vooral de goede klank rechtvaardigt een aanschaf. Kaizers Orchestra vulde de dvd ook met aangename extra's: vier clips, een blik achter de schermen en beelden van de opnames van hun laatste plaat Maestro. Alleen de diavoorstelling is zo saai dat zelfs de grootste fan er maar één keer plezier aan heeft. Maar de liveshow was toch al genoeg om ons te overtuigen. Of om zanger Janove Ottesen in La Vega te citeren: "Fuck it: let the party begin!" (Universal)
  zaterdag 29 april 2006 @ 11:44:09 #225
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_37398537
Ik heb hem nu al een paar dagen binnen, en wat een fijne DVD

Ik sta er idd zelf ook op , maar dat drukt de pret niet. Ook de documentaire van de Prekestolen is mooi. Wist helemaal niet dat ze daar een concert gegeven hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')