Ongetwijfeld. Maar die cd ben ik niet van plan te kopen. De nieuwe wellicht nog, dus ik hoop dat dat boekje ook teksten in het engels bevat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
In het boekje van Evig Pint.
Kom. We gaan meeten en bier drinken, als rechtgeaarde ONZ'ers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
album klinkt leuk idd maar eens aanschaffen dan en kaartjes halen voor tivoli
Primaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kom. We gaan meeten en bier drinken, als rechtgeaarde ONZ'ers.
Als je Maestro koopt, zit daar een software stukje op. Via dat stukje software kom je op een speciaal gedeelte van de Kaizers Orchestra site. Daar staan Engelse teksten. Nog niet uitgeprobeerd overigens, maar dat begreep ik uit het boekjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:57 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar die cd ben ik niet van plan te kopen. De nieuwe wellicht nog, dus ik hoop dat dat boekje ook teksten in het engels bevat.
bedankt Man_in_a_shed voor de internetlink.![]()
3 october tivoli ? ga je mee .. tis op een maandag dus het antwoord zal wel nee zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
net begonnen met de nieuwe cd te luisteren, klinkt erg lekker!
nee joh, ik rij graag dat hele tering stuk heen en terug in mn eentje voor een concertje , terwijl ik de volgende dag moet werken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
3 october tivoli ? ga je mee .. tis op een maandag dus het antwoord zal wel nee zijn
tja je vind het leuk of niet ! .. je kan wel bij mij crashen ..maar dan moet je smorgens vroeg dat tering eind rijden !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee joh, ik rij graag dat hele tering stuk heen en terug in mn eentje voor een concertje , terwijl ik de volgende dag moet werken.
ja nog leuker, belachelijk vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja je vind het leuk of niet ! .. je kan wel bij mij crashen ..maar dan moet je smorgens vroeg dat tering eind rijden !
quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:48 schreef Stofje het volgende:
Wordt mooi weekje. Maandag Kaizers Orchestra in Utrecht, dinsdag Le Peuple de l'Herbre in Haarlem. Woensdag vrij vragen, Haarlem is wel een end weg 's nachts. Maar BB, we gaan bier dirnken en olievaten checken, wat mij betreft
![]()
jaquote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
"Sneller sounds a lot like schneller and that's all your fault!"
Het was inderdaad echt geweldig! Ben Boeman ook nog tegengekomen. Ompa til du dor!
eenschquote:Op zondag 18 september 2005 16:06 schreef de_Druif het volgende:
Ik was gister ook in de Oosterpoort en vond het super leuk![]()
Kaizers zijn gewoon géweldig![]()
De band poseerde op een bepaald moment voor enkele foto-momenten, dus iemand moet fantastische foto's hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
eensch
heeft iemand nog fotos gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |