Ik denk het wel. Concerten van die gasten zijn meesterlijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:10 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Het is niet helemaal mijn muziek geloof ik, ik vind de nieuwe CD helemaal niet zo bijzonder maar omdat mijn vrienden allemaal roepen dat ze live zoveel beter zijn dan op de plaat ga ik toch maar mee naar het concert. Ter voorbereiding bij 3 voor 12 een live-opname bekeken en beluisterd, die klonk als een slappe imitatie van de Pogues. Wellicht ben ik na het concert helemaal 'om', nu geloof ik de hype nog niet zo.
En nu ik het heb ontdekt, ben je helemaal binnenquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Gaaf hoor, nooit gedacht dat dit topic nog eens in de buurt van 50 replies zou komen! Doet me goed.
Inderdaad. Breng muziek aan de man die het bij vele mannen kan brengen. SCH dus.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
En nu ik het heb ontdekt, ben je helemaal binnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad. Breng muziek aan de man die het bij vele mannen kan brengen. SCH dus.
Ik wil wel naar ze.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
Het laatste nummer van de CD is echt briljant, met die viool aan het eind ---> kippenvel.
Maar ook het 4e nummer mag er zijn. Gaat er nog iemand naar de Melkweg?
www.kaizers.noquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Zijn er ergens recensies te lezen?
Daar zit je toch echt fout broeder:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Evig Pint is uit 2002, Ompa uit 2003.
Evig Pint is alleen slechts in 2004 pas gedistribueerd in Europa.
Zouden hier in Nederland ook nog singles komen? Ik zag dat er in ieder geval wel een videoclip van 'Evig Pint' was op www.planet.nl.quote:van de Kaizers Orchestra site
The band's debut album, Ompa Til Du Dør, got rave reviews in Norway and sold 90,000 copies, making it the highest selling rock debut album ever issued in the Norwegian language. It also went down with a storm in Denmark, with around 9,000 sales. In 2001, Kaizers won virtually every award going for rock album of the year, with the Norwegian Grammy as the highest accolade. Despite a hectic schedule in the past year, the guys have still managed to
record a second album, entitled "Evig Pint", which was released in Norway on 3 February 2003. The first single "Di Grind" is already a hit and the reviews of the album were again very good.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:31 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Daar zit je toch echt fout broeder:
[..]
I rest my case.quote:Ja, het kan inderdaad zo zijn dat je Evig Pint al eeuwen op je harde schijf of in je iPod had staan. Mogelijk had je zelfs de importkanalen voortreffelijk gebruikt. Toch is de tweede Kaizer-plaat nu pas officieel verkrijgbaar in de Benelux, nadat vorig jaar het Ompa Til Du Dør-offensief was gestart. De eerste plaat dus.
Ik heb geen pop-encyclopedie helaas, en inderdaad op Evig Pint staat 2002, maar dat zal wel het releasejaar van Noorwegen zijn, terwijl 2003 het release jaar voor de Europese versie van Ompa was.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijk achter op je album zou ik zeggen: daar staat 2002. Kijk anders in de Popencyclopedie en zie dat ook daar Evig Pint gewoon als debuutalbum staat.
Kijk op allmusic.com en zie hetzelfde...
En zie: http://www.kindamuzik.net/rock/article.shtml?id=5411
rest my case.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |