Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. Gisteren had Janove het ook over de "first guitarplayer and the second guitarplayer"... Nja, op zich niet heel belangrijk verderquote:Op woensdag 2 april 2008 20:17 schreef Duizendpootje het volgende:
Stofje, in je recensie zet je dat de kaizers een bassist hebben maar is dat zo?
ik dacht zelf namelijk een contrabas en 2 gitaristen..
verder ben ik het heeelemaal eens met het begin, waar is onze geliefde Gypsy nou!
Zijn er niet nog kaartjes?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:18 schreef StupidByNature het volgende:
Damn, ik moet beter opletten... Al twee jaar probeer ik ze te zien te krijgen, steeds lukt het niet, of volg ik hun tour net even niet...
Huh in Tivoli? Het publiek op het podium? Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 19 november 2008 01:42 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Man, het was vanavond echt supertof! De band had er overduidelijk zin in en ze waren veel maffe dingen aan het doen tussendoor. Was echt grappig.
Beste moment was wel toen het voltallige publiek op het podium stond (op enkele mensen na), en Janove en de twee gitaristen in de zaal stonden te spelen. Echt hilarisch. Ze hebben ongeveer anderhalf uurt gespeeld (misschien net iets langer), maar het was echt te moeite waard. Beste concert wat ik de afgelopen jaren van hun gezien heb, al waren de eerste twee keer in Vera toch wel het allertofst.
Ah.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik was in de Oosterpoort in Groningen.
Ja hele voorste rijen waren allemaal Noren, toffe lui.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:05 schreef Stofje het volgende:
Was weer een vet concert, was er gisteren ook. Een van de beteren die ik van ze zag, maar dat kwam ook omdat de helft van de zaal met Noren gevuld was en omdat Janove ze wijsmaakte dat Noorwegen van Denemarken won met 3-2.
Moet zeggen dat ik het voorprogramma ook een relaxte dude vond. Hij deed het leukquote:Op zondag 27 maart 2011 15:09 schreef Stofje het volgende:
WE'RE GONNA BEAT THE DUTCH!
Tuurlijk Janove.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |