Nou die Terje heeft een nogal 'uniek' hoofd vind ikquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Hoe herkén je die mensen. Ik ben echt heel erg fan van die jongens, maar er zou bij mij geen belletje rinkelen als ik ze tegen zou komen bij een concert.
Ze zijn hard bezig met een nieuwe cd die begin 2008 uit moet komen, dus waarschijnlijk daarna.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:09 schreef StupidByNature het volgende:
Damn, wanneer gaan deze gasten weer touren??? Ze staan bovenaan op mijn "to see" lijst!
In het clubcircuit is het net wat leuker vind ik. De zanger is fantastisch met publiek, waardoor er ´iets´ ontstaat tijdens concerten. Klinkt wellicht zweverig, maar het concert in de kleine zaal van de Melkweg vorig jaar wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:43 schreef StupidByNature het volgende:
Bedankt voor de info, maar ja, dikke 2 jaar wachten![]()
![]()
![]()
Ik sukkel, had ook naar KO moeten gaan op Pinkpop een aantal jaar geleden en niet naar KoRn of zo
Ach, ik vind het maf dat ze slechts twee concerten doen (Paard en Paradiso). Ik verwacht er nog wel wat optredens bij eigenlijk... Dus wie weet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb hem ook maar gedownload en ik vind hem wel tof. Ik heb ergens gelezen dat de internationale release date 20 maart is. Jammer trouwens dat ze niet weer in Groningen komen, wat ik wel had verwacht. Ze hebben er per slot van rekening hun eerste stapjes buiten Noorwegen in Groningen gezet.
Ik ga naar het Paardquote:Op maandag 24 maart 2008 11:42 schreef Duizendpootje het volgende:
whoehoooeee wie gaan er volgende week dinsdag allemaal naar Paradiso??![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |