quote:[offtopic]Weer zo'n reactie van jou met een sarcastische/kattige ondertoon.[/offtopic]
Op zaterdag 31 mei 2003 20:08 schreef schatje het volgende:[..]
Moeite met lezen ofzo??
Maar goed.
Persoon bedoelt waarschijnlijk waarom ze een nog donkere actrice casten, terwijl het het toch netjes zou zijn geweest als het een beetje op haar wat lichtere soapmoeder/vader leek. Bijvoorbeeld het meisje die Camille speelde zou geschikt kunnen zijn. Een goede casting vind ik Aaron Snyder hij lijkt sprekend op Holden.
En Hal en Emily zijn echt
samen. Ik vind het personage Emily echt steeds leuker nu. Leuke aflevering vandaag alleen die Jennifer
Zien jullie btw ook al aankomen dat Bonnie en Ben wat krijgen?!
Craig begint idd steeds beter te worden en balen dat Carly weggaat, die gaf er juist een beetje sjeu aan... naja
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:58 schreef schatje het volgende:
Jennifer is een kut kind, mag van mij wel optiefen, dat gemiep de hele tijd, dat trek ik niet meer.
quote:helemaal mee eens...
Op maandag 2 juni 2003 17:15 schreef Markie-Mark het volgende:Sierra
![]()
![]()
En Hal en Emily zijn echt
![]()
samen. Ik vind het personage Emily echt steeds leuker nu. Leuke aflevering vandaag alleen die Jennifer
quote:eerder bonnie en isaac maar dat denk ik dan...
Op dinsdag 3 juni 2003 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
ATWT is echt helemaal top! Ben dat gedoe in Malta nu eigenlijk wel zat... begint een beetje langdradig te worden..Zien jullie btw ook al aankomen dat Bonnie en Ben wat krijgen?!
Craig begint idd steeds beter te worden en balen dat Carly weggaat, die gaf er juist een beetje sjeu aan... naja
quote:En totdat ze uit elkaar gaan en Hal voor de vierde keer gaat trouwen met Barbara?
Op woensdag 4 juni 2003 10:24 schreef MissParker het volgende:
Hal en Emily zijn idd leuk met elkaar...Nu afwachtte tot de eerste kiss
En wat was Mitzi weer leuk, en de rest op dat feestje ook overigens. Paul reageerde ook erg
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 17:04 schreef jerney het volgende:
Lucinda rulez
quote:De oude Paul ja
Op woensdag 4 juni 2003 21:49 schreef Christine het volgende:
Ik vind Paul juist wel lief
Die nieuwe kan ik nog steeds niet uitstaan ![]()
Misschien omdat ik me zo verheugd had op de terugkomst van de lekkere paul dat ik nu enigszins verbitterd ben over z'n vervanger die beduidend minder is
quote:Hij was meer vel over bot....
Op donderdag 5 juni 2003 17:02 schreef MizZiCiNi het volgende:
wat zag BILLY ER LEKKER uit zeg poepoe
Lucinda
quote:Ik vind hem niks aan.
Op donderdag 5 juni 2003 17:02 schreef MizZiCiNi het volgende:
wat zag BILLY ER LEKKER uit zeg poepoe
En Lucinda was geweldig
.
Leuk dat Mitzi er ook weer is
.
En flashback Simon met fout kapsel, echt heel fout.
quote:Graig is wel een echte schurk zeg, vandaag ook weer.Geweldig hoe ie zat te stoken tussen Barbara en Paul
Op dinsdag 10 juni 2003 21:18 schreef Suzziieee het volgende:
doe mij Craig dan maar..yammie.... Daar wil ik wel een beschuitje mee eten..
quote:Echt geweldig weer he...en dan die grijns die op zijn bek tevoorschijn komt...echt geweldig gewoon...
Op dinsdag 10 juni 2003 21:26 schreef schatje het volgende:[..]
Graig is wel een echte schurk zeg, vandaag ook weer.Geweldig hoe ie zat te stoken tussen Barbara en Paul
![]()
.
En domme Barbara gaat zeker toch nog tegen Lucinda stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |