abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10706492
Om maar even een andere wending te geven aan Waarom wordt er hier nou geen topic over geopend?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:42 schreef sp3c het volgende:

want???
als je ook ff aangeeft wat er precies niet klopt aan mijn post dan kom je misschien wat slimmer over maar dat heeft bij jouw klaarblijkelijk niet zo'n hoge prioriteit.

Jij denk dat het alleen maar gaat over de overal op McDonalds (dat impliceert jouw post tenminst) maar het gaat er mij om dat nieuws berichten over buitenlanders die een misdaad plegen veel sneller nieuws zijn dan wanneer een Nederland daarbij betrokken is.
En die twee zaken gebruikte ik alleen maar als voorbeeld.
quote:
wat ik bedoel is dus dat niet elke overval die door buitenlanders gepleegd word in het nieuws komt en datzelfde geld natuurlijk voor Nederlanders alleen de meer excessieve gevallen komen in het nieuws (want de media wenst spektakel).
Wat is er excessief aan 2 personen met gezichtssluier die een blokker overvallen!?!?
Dan vind ik een overval door 4 personen net zo (on)interessant.
quote:
Jij vroeg waarom hier nog geen topics over zijn geopend, mijn antwoord is dus 'je kan moeilijk over elke overval een topic gaan openen'
Nee idd. Maar het gebeurd wel bijna altijd als een buitenlander dat doet. Op zich prima het mag van mij best wel gemeld worden, maar als er aan de hand van die dingen de meest onzinnige dingen worden geroepen "achterlijke cultuur" "slechte opvoeding" etc. Dan komt het mij bij deel 583 wel aardig de strot uit, zeker als ze de misdaden van de autochtonen amper bespreken.
pi_10706557
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:46 schreef robh het volgende:

Verschillende nieuwberichten dumpen om aan te tonen dat er tussen ons 'Ollanders ook tuig zit hoeft niet.

Die nieuwsberichten waren alleen maar bedoeld om de discussie daarover te starten.

Als ik alleen had geroepen dat Nederlanders net zo hard tuig zijn dan had ik de woorden "bron" veelvuldig gehoord.

pi_10706728
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:42 schreef ShaoliN het volgende:

Maar die worden er dan ook op gewezen door moderators. (als het goed is).

Nou nee hoor. Iedereen staat (tot op bepaalde hoogte) vrij om te zeggen wat ze denken.
Zie Blokker overvallen door gesluierde daders maar eens. Dan moet er van veel users maar even een duidelijk verbod op gezichtssluiers komen omdat die 1 keer zijn gebruikt bij een overval.
quote:
In weze doe je nu precies hetzelfde, een discussie over het ras van de dader starten terwijl het niets met het nieuws artikel te maken heeft.
Ja idd. Even wat tegengas geven aan die horde "altijd weer die kutmarokkanen" topics en misschien eens een keer de discussie starten dat het wel erg hypocriet is om voornamelijk dat soort topics te starten en andere dingen te negeren.
quote:
Als je hier alleen maar een punt wilde maken over de reacties van sommige fokkers, dan had je het misschien beter in gc kunnen zetten.
Nou dat helpt

Dit topic is bijna net zo lang open als dat andere, maar nog geen reacties...

dinsdag 27 mei 2003 @ 12:48:34 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10707523
Je hebt gelijk.

Maar wat wil je ertegen doen?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_10707782
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:48 schreef Sidekick het volgende:

Maar wat wil je ertegen doen?

Weinig....

Hooguit proberen die eenzijdige beeldvorming te doorbreken...

dinsdag 27 mei 2003 @ 13:11:51 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_10708047
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Weinig....

Hooguit proberen die eenzijdige beeldvorming te doorbreken...

Goodluck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')