abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10708936
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:37 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
zo zielig als je daar heen gaat...
Terwijl je je op straat ook gratis aan een passerende vrouw kunt vergrijpen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 27 mei 2003 @ 13:45:56 #27
37769 erodome
Zweefteef
pi_10708947
Wij hebben een keer een liveshow gedaan in amsterdam(moulin rouge)
Moet eerlijk zeggen, was niet echt een succes....

Verder een keer in de casa rosso geweest, paar leuke shows gezien..

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10708950
Wel een keer in club OQ live-shows gezien, maar de man had niet eens een stijve en zat maar wat show-bewegingen op haar te maken
We kregen nog wel een lolly

Mijn vriendin en ik waren trouwens de enig aanwezige dames met meer textiel dan een miniscuul topje en onderbroekje aan.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 mei 2003 @ 13:49:14 #29
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_10709043
Hmm, ooit eens in chechie in praag in de tietenbar geweest, waar 2 vrouwen een live show weggaven.....
Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
  dinsdag 27 mei 2003 @ 13:50:37 #30
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10709085
Nog nooit, staat nog op m'n to do lijstje
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10709267
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:42 schreef Brad het volgende:

[..]

Goede mening.

Heb je er ook een onderbouwing voor?

ik weet niet hoor, maar gewoon.. alsof je alleen op die manier geil kan worden kijk ik begrijp het wel als je vriendin een showtje geeft bv en je wordt er opgewonden van, maar zo'n hoer.. Alsof je het niet anders kan
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:00:48 #32
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10709347
Oh wacht, da's niet helemaal waar. In Milaan ben ik wel eens in een stripclub geweest waar ècht geen fuck te beleven was.

In Mexico City heb ik wel wat meegemaakt. Het was zondagnacht en ik was met een vriend op zoek naar een tent waar we nog wat te drinken konden kopen. Op een gegeven moment hoorden we Sweet child o'mine uit een afgelegen cafeetje schallen, dus wij daar naar binnen. Het bleek dus een stripbar te zijn, vrijwel leeg op een dikke eenzame gast aan een tafeltje en een paar meisjes na.
We besloten een biertje te drinken en daarna weer weg te gaan, maar het dansende meisje en een collega'tje van haar schoven bij ons aan. Natuurlijk kochten we ook een paar biertjes voor hen, en daarna nog een paar. Het was best gezellig.
Totdat de rekening kwam. 600 fucking pesos, dat is hondervijftig gulden!
Bleek dat drank voor de meisjes het tienvoudige kostte, omdat je betaalde "voor het gezelschap" .

Enfin, we hadden het niet bij ons. Na een kwartier onderhandelen met drie maffiose portiers en de bedrijfsleider, en rustig blijven (al wilde mijn maat op een gegeven moment wegrennen toen ze naar zijn horloge begonnen te wijzen ) gaven we maar alles wat we hadden en zijn veilig weggekomen.

Dat was wel even zweten...

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10709378
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef xxdeesjuhxx het volgende:

[..]

ik weet niet hoor, maar gewoon.. alsof je alleen op die manier geil kan worden kijk ik begrijp het wel als je vriendin een showtje geeft bv en je wordt er opgewonden van, maar zo'n hoer.. Alsof je het niet anders kan

Als meisje loop je gewoon op een jongen af als je sex wilt en biedt jezelf aan. Zielig eigenlijk...

Nee, dat is niet persoonlijk, het is een voorbeeld van een vooroordeel.

Er zijn zoveel verschillende situaties mogelijk, je wilt alles een keer meemaken, het gebeurt als lolletje, het gebeurt als uitbreiding op je sexleven/sexspel, je hebt het als fetish, enz enz.

Ik snap je gedachtegang, en weet precies waar je op doelt, maar niet alle situaties zijn hetzelfde. Jij zou het nooit doen, maar daarmee maakt het iemand anders nog niet zielig.

dinsdag 27 mei 2003 @ 14:02:44 #34
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10709391
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef xxdeesjuhxx het volgende:

[..]

Mensen met een hond gaan toch ook wel eens naar de dierentuin?
Het is gewoon leuk, why not .
pi_10712068
Ik ga regelmatig naar de hoeren en het bevalt me prima! Man, ik heb de mooiste meiden geneukt die ik het dagelijkse echte leven nog in geen 100.000 genaaid zou hebben.
Gaap Goals rulezzz!
pi_10714220
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:37 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
zo zielig als je daar heen gaat...
Jottum, ik ben zielig
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_15612535
*kick* wegens slotje op mijn topicje.

Wel leuk om te lezen dat er toch wel wisselende ervaringen mee zijn.

Wat ik weinig hoor is bezoek aan sexbioscopen. Of komen daar alleen maar oude homo's die elkaar aftrekken? (en die zitten natuurlijk niet op Fok!...)

pi_15612872
Samen met mijn vriend in de welbekende club te Amsterdam. Wij zijn alletwee redelijk wat gewend, en ik stond echt wel eventjes met mijn ogen te knipperen in het begin. "Fuck, die liggen hier dus echt te neuken." En exact dezelfde bewegingen iedere keer als ze opkomen, ongelofelijk.

[Maar wel geil.]

pi_15612888
Wel eens gezien op autoshows..
Maar dat zijn meer stripteases en gaan niet al te ver
  maandag 22 december 2003 @ 17:04:25 #40
71816 Rrroen
dat is ook zo
pi_15614112
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er zit dus wel een glasraam tussen jou en het meisje.
Een keer gedaan ja, niet in Nederland trouwens. Na een paar minuten begon ik dringend behoefte te krijgen om mezelf af te rukken, maar wat bleek? Wilde zij wel voor me doen. Voor een bescheiden "tip" kon het raam namelijk een eindje omhoog. Beetje ongemakkelijk omdat ik vrij lang ben en het "loket" laag zat, maar ik was weken alleen op reis geweest en stelde niet heel veel eisen. Voor nog wat extra tip behoorde pijpen en haar aanraken ook tot de mogelijkheden. Allemaal door dat loket.
  maandag 22 december 2003 @ 17:36:57 #41
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_15614775
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:08 schreef MyDarkHalf het volgende:
*kick* wegens slotje op mijn topicje.

Wel leuk om te lezen dat er toch wel wisselende ervaringen mee zijn.

Wat ik weinig hoor is bezoek aan sexbioscopen. Of komen daar alleen maar oude homo's die elkaar aftrekken? (en die zitten natuurlijk niet op Fok!...)

Daar lijkt het wel op, ondanks dat er dan heterofilms worden gedraaid.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_15617766
toen ik 15 was en een maat van mij 15 werdt had zijn pa een striptease danseres gehuurt die even HELEMAAL naakt ging. nou dan zit je daar als 14 - 15 jarige jochies.... en die meid maar shorren aan je broek dat die ook uit moest...

Nou nee laat maar doe jij maar jij wordt er voor betaald.

euh...........
  maandag 22 december 2003 @ 20:05:59 #43
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15618333
Ik ben een aantal jaar geleden met mijn toenmalige vriendin en haar veertienjarige nichtje een keer naar de Casa Rosso gegaan om een keer te zien wat dat nou allemaal inhield, zo'n 'piepsjoo'. Ik vond er echt geen zak aan.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_15618851
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:05 schreef Smots het volgende:
Ik ben een aantal jaar geleden met mijn toenmalige vriendin en haar veertienjarige nichtje een keer naar de Casa Rosso gegaan om een keer te zien wat dat nou allemaal inhield, zo'n 'piepsjoo'. Ik vond er echt geen zak aan.
In de casa rosso doen ze helemaal geen peepshows, daar geven ze liveshows op podium.
Strippen en sexshows.

Zitten mooie shows tussen, maar ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen, was blij dat we niet betaald hadden(gezegd dat we zelf wel shows wilde doen, mochten we gratis naar binnen om eens te zien wat het inhield ).

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 22 december 2003 @ 20:29:05 #45
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15619114
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:21 schreef erodome het volgende:

[..]

In de casa rosso doen ze helemaal geen peepshows, daar geven ze liveshows op podium.
Strippen en sexshows.

Zitten mooie shows tussen, maar ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen, was blij dat we niet betaald hadden(gezegd dat we zelf wel shows wilde doen, mochten we gratis naar binnen om eens te zien wat het inhield ).

what's in a name?
het was gewoon een komen flauwe woordspeling en gaan van allemaal flauwe en futloze acts.
Een stelletje dat aan het droogneuken was terwijl de man van die twee met een doodse uitdrukking op zijn gezicht het liedje 'Sex on the beach' aan het meeplaybacken is vond ik nou niet echt leuk om naar te kijken.
Of zo'n lelijk dik wijf wat een grappig bedoelde act met een banaan uitvoert op het poduim.
Nee, ik had niet echt het gevoel dat ik iets leuks had meegemaakt in de C.R.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_15633277
Ik ben een keer naar de bananebar geweest in Amsterdam. De banaan zag er leuk uit maar de vrouw niet Maar teveel banaan eten is ook weer niet goed
spam (de ~ (m.), ~s) 1 ongevraagde e-mail, m.n. reclame => junkmail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')