quote:Nou eng vind ik het niet , maar zeer vervelend
Op maandag 26 mei 2003 22:50 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het eng en bedreigend als mensen aan mij zitten maar ook als ze te dicht bij mij komen
Zelf vind ik het niet zo'n probleem. Ik ben wel zo dat ik gauw iemand een arm/hand geef. Noem het maar spontaniteit. Als diegene het niet leuk vindt, dan merk ik het snel genoeg.
Langzaam opbouwen. Aanraking is als ademen joh...
quote:ahhahahahah
Op dinsdag 27 mei 2003 19:48 schreef BBun het volgende:
Dit is best een bekend verschijnsel, en blijkt vaak te komen door - tada - de jeugd. Ik wil geen uitspraken over jou doen, maar in het algemeen zijn dit mensen die vroeger op het tactische vlak tekort gedaan zijn. Genoeg onderzoek naar gedaan binnen de psychologie.Langzaam opbouwen. Aanraking is als ademen joh...
"aanraking is als ademen"
ja tuurlijk is het normaal
maar je gaat toch ook niet extra veel ademen? waarom neit, nou omdat dat overbodig is, net als overbodig aanraken! (niks te omhelzen, of over je hooft heen gaan (sommige meisje ok, maar vooral GEEN mannen)
quote:En al die onderzoeken trokken ook exact dezelfde conclusie...
Op dinsdag 27 mei 2003 19:48 schreef BBun het volgende:
Genoeg onderzoek naar gedaan binnen de psychologie.
quote:* wh00t wordt spontaan homo
Op dinsdag 27 mei 2003 23:32 schreef schatje het volgende:
Homo's doen dat vaak, tenminste degene die ik ken, zitten aan je tieten enzo.Ik vind het niet zo erg.
quote:Zullen we ontopic blijven??
Op dinsdag 27 mei 2003 23:35 schreef wh00t het volgende:[..]
Heb je er weleens last van??
quote:Yep.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:38 schreef schatje het volgende:[..]
Zullen we ontopic blijven??
Heb je er weleens last van??
Af en toe...
Vaak vriendinnen die helemaal aan me gaan hangen als we door de stad lopen te winkelen, tegen je aan gaan liggen met videootje kijken, door je haar gaan plukken... Maar ik vind het niet echt storend eigenlijk, niet zoals de topicstarter beschrijft.
quote:Oke dan.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:42 schreef wh00t het volgende:[..]
Yep.
Af en toe...
Vaak vriendinnen die helemaal aan me gaan hangen als we door de stad lopen te winkelen, tegen je aan gaan liggen met videootje kijken, door je haar gaan plukken... Maar ik vind het niet echt storend eigenlijk, niet zoals de topicstarter beschrijft.
quote:Ja, wel natuurlijk als vreemde aan je komen en dan vooral op momenten dat je er niet op zit te wachten... dat zuigt wel
Op dinsdag 27 mei 2003 23:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb het alleen met mensen die ik niet vertrouw en dat is zowat iedereen. Kan helemaal erg aggresief worden en reageren wanneer de verkeerde mensen met hun tengels aan me zitten. Ben gelukkig niet de enige hier
quote:Dat heb ik ook, busje pepperspray biedt dan ook uitkomst.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:47 schreef wh00t het volgende:[..]
Ja, wel natuurlijk als vreemde aan je komen en dan vooral op momenten dat je er niet op zit te wachten... dat zuigt wel
quote:Yep dat heb ik ook.. alleen van me vriendje kan ik het waarderen..
Op maandag 26 mei 2003 19:05 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Misschien beetje rare topictitel, maar ik heb een probleemIk kamp er mee dat ik een hekel heb aan handtastelijke mensen. Mensen die je schouderklopjes geven b.v., of hun hand op je schouder leggen, of mensen die een tik op je arm geven als ze wat willen vragen en massages heb ik ook een hekel aan. Ik hou er totaal niet van om aangeraakt te worden.
En als die mensen dat soort handelingen herhalen, dan word ik enorm kwaad
. Ik denk dat dit later weleens een probleem kan worden als ik een vriendin heb, of ligt dat dan totaal anders
Mensen hier die hetzelfde probleem hebben?
quote:Ik vertrouw liever op mijn vuisten dan op een busje...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:49 schreef schatje het volgende:[..]
Dat heb ik ook, busje pepperspray biedt dan ook uitkomst.
Ook als mensen dronken zijn, daar kan ik ook niet tegen. Dronken mensen die handtastelijk zijn...
quote:Is het niet zo dat mannen hier iets gemakkelijker tegen aankijken dan vrouwen?
Op dinsdag 27 mei 2003 23:50 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Yep dat heb ik ook.. alleen van me vriendje kan ik het waarderen..
quote:Dat zou best weleens kunnen als je als man aangeraakt wordt door een vrouw en als vrouw door een man. Maar als er een gozer aan me gaat zitten, dan ben ik daar niet blij mee. En dat laat ik dan ook merken. Maar als er een meid aan mij zit. Ik ken er een paar, Turks en Antilliaans en het is me opgevallen, dat die mensen wat meer aanrakelijk zijn, zal ik maar zeggen. Ze zitten wel vaker aan me en ik vind dat niet storend. Het blijft ook bij normale plekken. Hoofd, arm of been. Maar ik ben er ook redelijk makkelijk in bij sommige mensen.
Op woensdag 28 mei 2003 21:37 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Is het niet zo dat mannen hier iets gemakkelijker tegen aankijken dan vrouwen?
Ik ben wat dat betreft ook niet zo iemand die snel "onbekenden" aanraakt en zich ook wat ongemakkelijk voelt bij "bepaalde handelingen" van "onbekende" mensen.
Ik kan prima tegen mensen die me aantikken op de schouder, tikje in de schouder, kneepje in de zij, armpje even pakken, aai over het been en zoenen op de wang (alhoewel ik dat laatste alleen maar toe laat bij de dames )
Vraag me alleen af tot hoever iedereen aan zich laat zitten dan...
Ik heb pas geleden zoiets meegemaakt met een meisje die ik maar net een paar uur kende
Die desbetreffende meid zat dus constant met d'r hand een beetje over me rechterbovenbeen te wrijven van buiten naar binnen en over me buik/borst aan te krioelen. Misschien dat het flirten of uitlokken was, maar daar werd ik toch een beetje kribbig van
Vervolgens heb ik maar gezegd dat ik even weg moest en iemand moest opbellen en ben daarna ergens anders gaan zitten
Als een man dit had gedaan, dan was de kans op een beuk wel groot geweest, om eerlijk te zeggen
Maar is dit een gewoonte ofzo in een bepaalde streek van Nederland
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 21-11-2003 00:57]
quote:Massage is altijd wel lekker hoor, maakt niet uit wie het doet, alstie het maar goed doet...en met de juiste bedoelingen.
Op maandag 26 mei 2003 19:11 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
het ligt eraan wie het doet
Maar tis wel een beetje een rare tick die TS heeft.
effe je schouder aantikken noem ik niet handtastelijk....dat wordt men pas als ze de familiejuwelen gaat strelen....da's off-limits voor iedereen behalve ik en dinnetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |