Vervolg op [HOMO] 357 - Komt een homo met kiespijn bij de tan
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 26-05-2003 17:59]
quote:Wat ik vandaag al eerder postte en ook de reden dat een aantal mensen niet meer post in het topic. Het zou net zo goed "[Centraal] hallo topic" kunnen heten. Vaak is 't alleen maar
Op maandag 26 mei 2003 18:08 schreef fulco- het volgende:
Onetouch heeft vandaag wel lopen posten op andere plekken, maar is hier weggebleven. Zijn we te min voor hem?
quote:
Op maandag 26 mei 2003 18:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat ik vandaag al eerder postte en ook de reden dat een aantal mensen niet meer post in het topic. Het zou net zo goed "[Centraal] hallo topic" kunnen heten. Vaak is 't alleen maar
enzo..
quote:Ik ga dan maar weer voortaan aardig mijn hersenen pijnigen om wat verantwoords eruit te laten druppelen. Ik ben in ieder geval vandaag niet op dreef. Het weer buiten is somber en het heeft een weerslag op mijn humeur (of zou het ook door het slaapgebrek komen?
Op maandag 26 mei 2003 18:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat ik vandaag al eerder postte en ook de reden dat een aantal mensen niet meer post in het topic. Het zou net zo goed "[Centraal] hallo topic" kunnen heten. Vaak is 't alleen maar
enzo..
quote:Slecht weer? Ik heb bijna de hele dag in t zonnetje doorgebracht. Het was hier echt super heet in de zon, niet leuk meer eigenlijk als je examens moet maken
Op maandag 26 mei 2003 18:35 schreef fulco- het volgende:
Ik ga dan maar weer voortaan aardig mijn hersenen pijnigen om wat verantwoords eruit te laten druppelen. Ik ben in ieder geval vandaag niet op dreef. Het weer buiten is somber en het heeft een weerslag op mijn humeur (of zou het ook door het slaapgebrek komen?)
quote:Ik zit hier weer in het sombere Duitsland. De vogels fluiten wel, maar ik ben zelf niet zo happy... weet niet wat het is.
Op maandag 26 mei 2003 18:37 schreef KrnKje het volgende:[..]
Slecht weer? Ik heb bijna de hele dag in t zonnetje doorgebracht. Het was hier echt super heet in de zon, niet leuk meer eigenlijk als je examens moet maken
Misschien komt het wel, omdat ik op het moment een beetje mee probeer te leven met vrienden.
quote:Hmm, dat is niet zo lekker dan. Maar het kan inderdaad ook wel zijn dat als je vrienden in een moeilijke tijd/situatie zit, je jezelf dat ook wat aan gaat trekken. Niet zozeer aantrekken als verantwoordelijk voelen, maarinderdaad meeleven... Sterkte enzow
Op maandag 26 mei 2003 18:39 schreef fulco- het volgende:[..]
Ik zit hier weer in het sombere Duitsland. De vogels fluiten wel, maar ik ben zelf niet zo happy... weet niet wat het is.
Misschien komt het wel, omdat ik op het moment een beetje mee probeer te leven met vrienden.
quote:Ik zou toen ik 18 werd zo'n formulier gekregen moeten hebben, maar heb niks gehad. Ze mogen van mij in princiepe alles hebben waarna ik er nog fatsoenlijk uitzie. Ik wil dat mensen die afscheid van me willen nemen daar een goede kans toe krijgen en niet een hol lichaam moeten zien ofzow...
Op maandag 26 mei 2003 18:58 schreef LuQas het volgende:
Zijn jullie trouwens donor? Ik ben het wel, maar begin ineens een beetje te twijfelen
quote:Zoets had ik ook dus toen ik het formuliertje invulde. Echter, het is wel zo dat je niet helemaal dood dood bent als ze die organen er uit halen, ze kunnen iets doods natuurlijk niet weer levend maken. Ze doen het als je hersendood bent (natuurlijk alleen als er geen kans meer op overleven is, maar toch). Bovendien heb ik ook zoiets dat als ik dood ben, ik wil dat alles aan mij dood is. ofzo.
Op maandag 26 mei 2003 19:03 schreef KrnKje het volgende:[..]
Ik zou toen ik 18 werd zo'n formulier gekregen moeten hebben, maar heb niks gehad. Ze mogen van mij in princiepe alles hebben waarna ik er nog fatsoenlijk uitzie. Ik wil dat mensen die afscheid van me willen nemen daar een goede kans toe krijgen en niet een hol lichaam moeten zien ofzow...
Wat mij betreft mogen ze mijn hart als ik dood ben best overzetten naar iemand anders... Als mijn leven stopt betekent dat niet dat dat van andere mensen ook moet stoppen...
quote:Ik ben donor... pas geleden laten veranderen, want ik was het eerst niet. Wat brengt jou aan het twijfelen?
Zijn jullie trouwens donor? Ik ben het wel, maar begin ineens een beetje te twijfelen
quote:Enkele dingen kunnen nog weggenomen worden nadat je dood bent. Dat is huid en je hoornvliezen.
Op maandag 26 mei 2003 19:10 schreef LuQas het volgende:[..]
Zoets had ik ook dus toen ik het formuliertje invulde. Echter, het is wel zo dat je niet helemaal dood dood bent als ze die organen er uit halen, ze kunnen iets doods natuurlijk niet weer levend maken. Ze doen het als je hersendood bent (natuurlijk alleen als er geen kans meer op overleven is, maar toch). Bovendien heb ik ook zoiets dat als ik dood ben, ik wil dat alles aan mij dood is. ofzo.
Ik kan me voorstellen dat je met dit soort vragen zit. Heb je al eens gekeken op de website van de donor voorlichting, en konden ze je een antwoord geven? Het criterium hersendood is voor mij wel voldoende. Als ik hersendood ben, is mijn bewustzijn ook weg, en komt het nooit meer terug.
quote:Wat je zegt klopt niet helemaal hoor. Bepaalde organen worden inderdaad operatief verwijderd als je nèt dood bent, dus als de stekker er uit is. Je wordt niet geopereerd als je hart nog klopt, dat mág volgens de wet niet eens.
Op maandag 26 mei 2003 19:10 schreef LuQas het volgende:
Zoets had ik ook dus toen ik het formuliertje invulde. Echter, het is wel zo dat je niet helemaal dood dood bent als ze die organen er uit halen, ze kunnen iets doods natuurlijk niet weer levend maken. Ze doen het als je hersendood bent (natuurlijk alleen als er geen kans meer op overleven is, maar toch). Bovendien heb ik ook zoiets dat als ik dood ben, ik wil dat alles aan mij dood is. ofzo.
quote:Ik ben donor ja. Heb vroeger nog een donorcodiciel op zak gehad. Maar ze mogen van mij alles hebben. Na m'n dood heb ik er toch niks meer aan.
quote:Je stond een tijdje in het blokje. Je kwam echter een hele tijd niet meer langs... alleen maar om te spammen over een site, waarop je drugsdealertje aan het spelen was.
Op maandag 26 mei 2003 19:16 schreef Riann het volgende:
nu sta ik nog steeds niet in het blokje
quote:Moet je maar niet spammen...
Op maandag 26 mei 2003 19:16 schreef Riann het volgende:
nu sta ik nog steeds niet in het blokje
quote:Ja kijk ik heb een heel druk leventje
Op maandag 26 mei 2003 19:17 schreef fulco- het volgende:[..]
Je stond een tijdje in het blokje. Je kwam echter een hele tijd niet meer langs... alleen maar om te spammen over een site, waarop je drugsdealertje aan het spelen was.
en ik hoop dat ik nu weer wat meer vrije tijd heb om hier langs te komen
en de vakantie komt eraan En ja ik heb even zitten spemmen over dan drugdealertjes gedoe maar dat doe ik nu toch niet meer.....
quote:Als je jonger dan 18 jaar bent beslissen je nabestaanden in de 1e graad daar over volgens mij. Dus je ouders...
Op maandag 26 mei 2003 19:18 schreef Riann het volgende:
van mij mogen ze ook alles hebben maar ben nog geen 18 dan mag je dat nog niet toch?????
quote:Volgens mij maakt Tizmo het blokje
Op maandag 26 mei 2003 19:19 schreef Riann het volgende:[..]
Ja kijk ik heb een heel druk leventje
en ik hoop dat ik nu weer wat meer vrije tijd heb om hier langs te komen
en de vakantie komt eraanEn ja ik heb even zitten spemmen over dan drugdealertjes gedoe maar dat doe ik nu toch niet meer.....
quote:Tizmo where are you ?
Op maandag 26 mei 2003 19:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Volgens mij maakt Tizmo het blokje
quote:have fun enzo
Op maandag 26 mei 2003 19:22 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje gaat naar Eindhoven
Comedy Train in stadschouwburg.... Ik ben benieuwd...
quote:veel plezier
Op maandag 26 mei 2003 19:22 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje gaat naar Eindhoven
Comedy Train in stadschouwburg.... Ik ben benieuwd...
quote:Je wordt wel geopereerd als je hart nog klopt. Zodra hij eenmaal gestopt is en je dood bent, kunnen ze hem niet meer laten kloppen. Als je bv. een ongeluk hebt gehad o.i.d. kan je nooit donor meer worden. Wat ze doen is, wanneer je hersendood bent, je meteen aan een hart-long-apparaat aansluiten, vlak voor je echt de pijp uitgaat, zodat je hart machinegestuurd blijft kloppen, en dan halen ze er vanalles uit. En dat vind ik beetje eng idee.
Op maandag 26 mei 2003 19:13 schreef KrnKje het volgende:[..]
Wat je zegt klopt niet helemaal hoor. Bepaalde organen worden inderdaad operatief verwijderd als je nèt dood bent, dus als de stekker er uit is. Je wordt niet geopereerd als je hart nog klopt, dat mág volgens de wet niet eens.
Als orgaandonor doneer jij je organen en als je dan op wat voor wijze ook dood gaat zul je zo snel mogelijk naar t ziekenhuis vervoerd worden om je organen eruit te kunnen halen. Het is toch niet zo, owjee, ik ga morgen dood, laat ik eens naar het ziekenhuis gaan om er voor te zorgen dat ze op tijd zijn...
Als ik in coma zou liggen dan ligt het toch een beetje anders. Sowieso ligt voor mij de laatste keuze bij nabestaanden op dat moment, als die het niet willen, dan niet...
quote:Ehm... lijkt me niet. zodra het hart zeg maar is losgekoppeld van je lichaam, klopt het toch echt niet meer. Bovendien worden harten nog wel eens los vervoerd naar een transplantatie toe.
Op maandag 26 mei 2003 19:28 schreef LuQas het volgende:
Je wordt wel geopereerd als je hart nog klopt. Zodra hij eenmaal gestopt is en je dood bent, kunnen ze hem niet meer laten kloppen.
Dit terzijde vind ik het vaag dat je als homo dus wel donor, maar geen bloeddonor zou kunnen zijn...
quote:Hmm, dit is me ooit door een arts verteld, of ik moet het totaal verkeerd begrepen hebben. Je kan iig niet donor zijn als je al helemaal dood bent, alleen als je hersendood bent.
Op maandag 26 mei 2003 20:03 schreef NathaN het volgende:[..]
Ehm... lijkt me niet. zodra het hart zeg maar is losgekoppeld van je lichaam, klopt het toch echt niet meer. Bovendien worden harten nog wel eens los vervoerd naar een transplantatie toe.
Dit terzijde vind ik het vaag dat je als homo dus wel donor, maar geen bloeddonor zou kunnen zijn...
quote:Je kunt donor zijn als ze binnen een bepaalde tijd na overlijden het orgaan wat ze willen transplanteren uit je lichaam halen en prepareren of hoe je het noemt. Je hart kan al gestopt zijn met kloppen, maar het duurt een bepaalde tijd voor de cellen in je organen stoppen met functioneren, en die tijd hebben ze dus om je organen te verwijderen.
Op maandag 26 mei 2003 20:13 schreef LuQas het volgende:[..]
Hmm, dit is me ooit door een arts verteld, of ik moet het totaal verkeerd begrepen hebben. Je kan iig niet donor zijn als je al helemaal dood bent, alleen als je hersendood bent.
quote:Een reden om mijn sexualiteit te verbergen in de medische "wetenschap". Van mij krijgen ze al m'n organen. Als ik levens kan redden daarmee doe ik het ook. Dood is voor mij dood. Hersendood nog niet en hart klopt nog bla bla. Maakt me niks uit. Wat telt is dat de andere wordt gered.
Op maandag 26 mei 2003 20:03 schreef NathaN het volgende:[..]
Ehm... lijkt me niet. zodra het hart zeg maar is losgekoppeld van je lichaam, klopt het toch echt niet meer. Bovendien worden harten nog wel eens los vervoerd naar een transplantatie toe.
quote:Heb je een nieuw mobieltje?
Op maandag 26 mei 2003 21:17 schreef Tizmo het volgende:
'Allo.
get connected.
quote:Neen, zat net gewoon de Stereo MC's te beluisteren
Op maandag 26 mei 2003 21:22 schreef Andyvie het volgende:[..]
Heb je een nieuw mobieltje?
quote:Hallo,
Op maandag 26 mei 2003 21:39 schreef Jerruh het volgende:
zooooow ik ben ff tv kijken zo, heleuw tizmo.
volk
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:57 schreef Tizmo het volgende:
Zijn er nu wel mensen die het niet druk hebben.
quote:ohw
Op maandag 26 mei 2003 21:59 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
niet erg druk eigenlijk....weet niet wat ik aan het doen ben
quote:reden tot onrust....hmm...een mailtje zou al dan niet afhangende van de persoon wel op zijn plaats zijn denk ik
Op maandag 26 mei 2003 22:00 schreef Tizmo het volgende:
Hey wat zouden jullie er nou eigenlijk van vinden als iemand van dit topic zomaar nooit meer iets van zich liet horen ofzo?
Niet dat ze dit topic zouden mijden ofzo, maar echt pleite zouden zijn.
quote:hoe bedoel je dan "afhangende van de persoon" ?
Op maandag 26 mei 2003 22:04 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
reden tot onrust....hmm...een mailtje zou al dan niet afhangende van de persoon wel op zijn plaats zijn denk ik
quote:Ik zou na een tijdje vragen in het topic of iemand nog wat van die bepaalde persoon heeft gehoord. Of het moet een persoon zijn die vaker een aantal topics achter elkaar niet post, ik denk dat het me dan eerlijk gezegd niet op zou vallen, of na een hele lange tijd.
Hey wat zouden jullie er nou eigenlijk van vinden als iemand van dit topic zomaar nooit meer iets van zich liet horen ofzo?
quote:Ik denk dat het afhankelijk is van het contact wat ik met de persoon heb. Als het om bijvoorbeeld G_E zou gaan zou ik vrij snel contact met hem proberen op te nemen, maar als het om bijvoorbeeld (niet persoonlijk bedoeld) jou zou gaan, dan zou het misschien niet eens in me op komen. Het hangt er dus helemaal van af...
quote:Tot vandaag
Op dinsdag 27 mei 2003 00:33 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. nou, zal ik het licht maar uitdoen?Tot morgen ofzo..
quote:hmmmm zon.....ben ik toch even blijmet mijn rol luiken
Op dinsdag 27 mei 2003 07:43 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower trekt de gordijnen open
Wakker worden! Het zonnetje is al op!
smorgens twoflo al weer euhm...aanwezig op de werkplek?
quote:nou kijk als het iemand is die hier een keer een berichtje neer heeft gegooid........dan is het best mogelijk dat het over het hoofd gezien word. Het heeft denk ik meer te maken met hoe goed je de persoon kent....waarbij goed kennen voor iedereen anders is natuurlijk.
Op maandag 26 mei 2003 22:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
hoe bedoel je dan "afhangende van de persoon" ?
quote:Ja, alweer aanwezig... *zucht* Nog iets meer dan 1,5 week en dan gelukkig twee weekjes vakantie...
Op dinsdag 27 mei 2003 09:05 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
hmmmm zon.....ben ik toch even blijmet mijn rol luiken
en hey het is bewolkt en benaud hier......is het al weer winter?smorgens twoflo
al weer euhm...aanwezig op de werkplek?
quote:hey....nog 1,5 week en dan ben ik klaar met de stage.....wat dan te doen
Op dinsdag 27 mei 2003 09:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, alweer aanwezig... *zucht* Nog iets meer dan 1,5 week en dan gelukkig twee weekjes vakantie...
*doelloos om zich heen kijkt*
ik wil misschien personeel en arbeid gaan doen....lijkt me ook wel leuk..is wel wat heel anders als professioneel nerd
quote:'morge
Op dinsdag 27 mei 2003 09:13 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
hey....nog 1,5 week en dan ben ik klaar met de stage.....wat dan te doen
*doelloos om zich heen kijkt*
ik wil misschien personeel en arbeid gaan doen....lijkt me ook wel leuk..is wel wat heel anders als professioneel nerd
Professioneel nerd worden is niet leuk.. ik moet ook een nerd worden zodra ik afgestudeerd ben, maar ik heb er geen zin meer in. PC's zijn leuk om op te hobby'en, maar voor werk moet je ze niet te veel gebruiken.
quote:Nou, er zijn nog genoeg gebieden waarin ik nerd wil worden naast webprogrammeur. Dus geef mij maar een computer-baantje. Heerlijk. Maar dan wel gewoon van (ongeveer) negen tot (ongeveer) vijf...
Op dinsdag 27 mei 2003 09:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
'morge
Professioneel nerd worden is niet leuk.. ik moet ook een nerd worden zodra ik afgestudeerd ben, maar ik heb er geen zin meer in. PC's zijn leuk om op te hobby'en, maar voor werk moet je ze niet te veel gebruiken.
Had ik natuurlijk vanochtend. Maakte gebruikt van de lift in het hotel (ze waren bij de trap aan het werk, en wilde niet door de rotzooi heenlopen) en dat ding blijft vastzitten. Ik ben niet claustrofobisch maar afwachten tot er hulp komt en dan iemand in actie horen komen is ook niet leuk. Duitse liften hebben trouwens geen noodluik, zoals in Nederland verplicht is, en dat staat me ook niet aan. Als het goed misgaat, moeten ze de lift open zagen .
quote:* Vlarp denkt terug aan een zekere film....
Op dinsdag 27 mei 2003 10:19 schreef fulco- het volgende:
Morgen!Had ik natuurlijk vanochtend. Maakte gebruikt van de lift in het hotel (ze waren bij de trap aan het werk, en wilde niet door de rotzooi heenlopen) en dat ding blijft vastzitten. Ik ben niet claustrofobisch maar afwachten tot er hulp komt en dan iemand in actie horen komen is ook niet leuk. Duitse liften hebben trouwens geen noodluik, zoals in Nederland verplicht is, en dat staat me ook niet aan. Als het goed misgaat, moeten ze de lift open zagen
.
quote:Nee, ik ben niet zo bang voor onthoofdingen en een liftdeur die automatisch opengaat terwijl er geen liftkooi is, is de grootste onzin. Tenslotte heeft die lift geen staalkabels waaraan je opgehangen kunt worden
Op dinsdag 27 mei 2003 10:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
* Vlarp denkt terug aan een zekere film....
quote:Doet 'ie het dan al stabiel en zo? En waarom gebruik je niet gewoon trillian?
Op dinsdag 27 mei 2003 10:28 schreef Vlarp het volgende:
Voor de mensen die MSN messenger 6 (beta) nog niet hebben kunnen bemachtigen.. ik heb um ter download staan. Ik ben alleen bang dat als ik het linkje hier plaats een modje me wel es zou kunnen gaan neerknuppelen... *probeer*
quote:Uhm.. niet?
Op dinsdag 27 mei 2003 10:31 schreef fulco- het volgende:[..]
Nee, ik ben niet zo bang voor onthoofdingen en een liftdeur die automatisch opengaat terwijl er geen liftkooi is, is de grootste onzin. Tenslotte heeft die lift geen staalkabels waaraan je opgehangen kunt worden
* Vlarp gaat zichzelf maar eens een reinigingsbeurt geven onder de douche
quote:Een Microsoft beta die stabiel loopt... bijna een contradictio in terminis. Nee, ik houd het voorlopig bij mij Messenger 5 met plugin (die me bijna dezelfde functionaliteit geeft als Messenger 6).
Op dinsdag 27 mei 2003 10:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Doet 'ie het dan al stabiel en zo? En waarom gebruik je niet gewoon trillian?
quote:Zeer stabiel zelfs. En ik heb trillian dus sinds gisteren de deur uitgetrapt. MSN messenger is eindelijk net zo goed, zoniet beter dan trillian om te msnen. Eindelijk worden conversaties ook gelogd, ingebouwde webcam functionaliteit. 't is allemaal erg gelikt, en werkt goed.
Op dinsdag 27 mei 2003 10:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Doet 'ie het dan al stabiel en zo? En waarom gebruik je niet gewoon trillian?
quote:Is het eenmalig? Of ga je het vaker doen?
Op dinsdag 27 mei 2003 10:34 schreef Andyvie het volgende:
Zo, ik ben net uit mijn bed getrommeld om geld te verdienen met dit heerlijke weerLekker voor bijrijder spelen in een bus. Ik voorzie een hoop wachttijd en lekker veel buiten zitten!
maar eigenlijk weet ik nog niet precies wat ik ga doen, hoor ik over een half uurtje. Ik weet alleen dat ik de dag in een bus doorbreng
quote:Nee, dit is eenmalig. Vanwege de sportdag voor uni-medewerkers.
Op dinsdag 27 mei 2003 10:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Is het eenmalig? Of ga je het vaker doen?
Ik heb nooit trillian gebruikt, ik vond het heel irritant... Gewoon MSN met MSNPlus! erbij, dan werkt het fantastisch
quote:ik zal alvast voor je duimen
Op dinsdag 27 mei 2003 10:43 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje wenst iedereen een uiterst goede morgen
Over 3 uurtjes ben ik bezig aan mijn laatste examenDan vakansie!
Ik heb nooit trillian gebruikt, ik vond het heel irritant... Gewoon MSN met MSNPlus! erbij, dan werkt het fantastisch
Mijn contract bij Vluchtelingenwerk is tot en met 18 november verlengd! Voorlopig weer even verzekerd van leuk werk dus. Hierna moet ik er omwille van de flexwet 3 maanden mee stoppen, waarna ik naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde werk weer mag doen, maar dan voor het Aidsfonds.
quote:Gefeli!
Op dinsdag 27 mei 2003 10:55 schreef LuQas het volgende:
Even een heuglijk feit melden:Mijn contract bij Vluchtelingenwerk is tot en met 18 november verlengd!
Voorlopig weer even verzekerd van leuk werk dus. Hierna moet ik er omwille van de flexwet 3 maanden mee stoppen, waarna ik naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde werk weer mag doen, maar dan voor het Aidsfonds.
quote:Jeps.. die schijnt te worden overschreven.. maar who cares? MSN 6 werkt prima!
Op dinsdag 27 mei 2003 10:47 schreef KrnKje het volgende:
Update die MSN 6.0 de 5.0 versie?
quote:Postbodes mogen geen korte broeken.
Op dinsdag 27 mei 2003 11:08 schreef Vlarp het volgende:
*naar buiten kijk**blij wordt*
*korte broek aantrek*
quote:NOG korter???
Op dinsdag 27 mei 2003 11:08 schreef Vlarp het volgende:
*naar buiten kijk**blij wordt*
*korte broek aantrek*
quote:Ben ik in functie dan?
Op dinsdag 27 mei 2003 11:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Postbodes mogen geen korte broeken.
@Nate:
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:10 schreef Vlarp het volgende:
@Nate:
quote:Wat mocht dan wel, broekrok?
Op dinsdag 27 mei 2003 11:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Postbodes mogen geen korte broeken.
quote:De nieuwe afritsbroek. Vreselijk lelijk, zit niet lekker, maar is speciaal voor de zomer, en mag ook zonder de aangeritste pijpen gedragen worden, kortom! een korte broek
Op dinsdag 27 mei 2003 11:16 schreef fulco- het volgende:[..]
Wat mocht dan wel, broekrok?
En nu ga ik eten..
quote:Mijn MSN 5.0 was lief, maar ik heb nog niet durven rebooten
Op dinsdag 27 mei 2003 11:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jeps.. die schijnt te worden overschreven.. maar who cares? MSN 6 werkt prima!
quote:Jerruh's fotoboek: laatste voyeur: Jerruh
Op dinsdag 27 mei 2003 11:43 schreef Jerruh het volgende:
jaaaaaaaaaaaa ik ben dr weer haha!
goeiesmorreges!.
en twoflower, was mijn fotoboek interessant?.
quote:Ja, ontzettend interessant! Zo interessant dat een meeting niet meer nodig is...
Op dinsdag 27 mei 2003 11:43 schreef Jerruh het volgende:
jaaaaaaaaaaaa ik ben dr weer haha!
goeiesmorreges!.
en twoflower, was mijn fotoboek interessant?.
quote:Naja sorry hoor, maar dat zou ik niet pikken. Rot ff op met die flexwet van ze. Ze moeten je gewoon in dienst houden hoor!
Op dinsdag 27 mei 2003 10:55 schreef LuQas het volgende:
Even een heuglijk feit melden:Mijn contract bij Vluchtelingenwerk is tot en met 18 november verlengd!
Voorlopig weer even verzekerd van leuk werk dus. Hierna moet ik er omwille van de flexwet 3 maanden mee stoppen, waarna ik naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde werk weer mag doen, maar dan voor het Aidsfonds.
quote:egwel!!!!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:45 schreef fulco- het volgende:[..]
Jerruh's fotoboek: laatste voyeur: Jerruh
Jee... iemand die op zijn eigen foto's geilt
nee man, ff controleren wafor berichies ik had .
blijkbaar durfde twoflower niets erin te zette
quote:welke meeting?
Op dinsdag 27 mei 2003 11:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, ontzettend interessant! Zo interessant dat een meeting niet meer nodig is...
quote:Een eventuele meeting. Ik weet nu genoeg, dus ik hoef je niet meer te ontmoeten...
Op dinsdag 27 mei 2003 11:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
welke meeting?
.
quote:Heeft niks met durven te maken... Ik wist gewoon niks (on)zinnigs...
Op dinsdag 27 mei 2003 11:46 schreef Jerruh het volgende:
blijkbaar durfde twoflower niets erin te zette
quote:slecht hoor dr is altij wel iets onzinnigs om dr in te pleuren
Op dinsdag 27 mei 2003 11:48 schreef Twoflower het volgende:[..]
Een eventuele meeting. Ik weet nu genoeg, dus ik hoef je niet meer te ontmoeten...
Da's natuurlijk wel een grapje...
[..]Heeft niks met durven te maken... Ik wist gewoon niks (on)zinnigs...
quote:Ach, weer aan het werk zoals gewoonlijk. Moet deze week nog ff wat slepende dingen afmaken, en dan volgende week een nieuwe opdracht: de nieuwe site van Hotradio.
Op dinsdag 27 mei 2003 11:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
slecht hoor dr is altij wel iets onzinnigs om dr in te pleuren
.
besides: hoe gaat ie?
quote:dat doen ze niet omdat ze hem anders een vast contract aan moeten bieden.... en zulke bedrijven werken nou eenmaal niet met vaste contracten.
Op dinsdag 27 mei 2003 11:46 schreef xman het volgende:[..]
Naja sorry hoor, maar dat zou ik niet pikken. Rot ff op met die flexwet van ze. Ze moeten je gewoon in dienst houden hoor!
En er is toch niet zoveel aan de hand als hij daarna weer gewoon aan de slag kan voor 3 periodes
quote:kewl!!
Op dinsdag 27 mei 2003 11:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach, weer aan het werk zoals gewoonlijk. Moet deze week nog ff wat slepende dingen afmaken, en dan volgende week een nieuwe opdracht: de nieuwe site van Hotradio.
quote:Zal vast wel goed komen, als je niet teveel Fokt, naar de film gaat, etc.
Op dinsdag 27 mei 2003 11:56 schreef Jerruh het volgende:[..]
kewl!!
ik moet over twee weken de studio-opdracht presenteren en das nog keiveel werk enzo! ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
quote:ik fok nie meer zoooveel (me postaantal loopt gelukkig weer terug) en de film...tja..
Op dinsdag 27 mei 2003 12:00 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zal vast wel goed komen, als je niet teveel Fokt, naar de film gaat, etc.
quote:118 Jerruh 15217 95
Op dinsdag 27 mei 2003 12:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik fok nie meer zoooveel (me postaantal loopt gelukkig weer terug) en de film...tja..
.
quote:Ik zit al wekenlang op 63. Daar zal denk ik pas verandering in komen als ik een tijd extreem veel of extreem weinig post. Wat ik eigenlijk nog niet zie gebeuren...
Op dinsdag 27 mei 2003 12:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
118 Jerruh 15217 95
twee weken geleej wast nog 100.
quote:Volgens mij mogen ze dat niet eens doen.
Op dinsdag 27 mei 2003 11:55 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
dat doen ze niet omdat ze hem anders een vast contract aan moeten bieden.... en zulke bedrijven werken nou eenmaal niet met vaste contracten.
En er is toch niet zoveel aan de hand als hij daarna weer gewoon aan de slag kan voor 3 periodes
Ik werk ook al vast bij een uitzendbureau. Ik ben gewoon in vaste dienst van het bureau nu. Dat betekend pensioenrechten, ziektedagen uitbetaald, vakantie dagen.
quote:Ohw.. da's een goeie zender. Maar alleen voor het oosten van het land helaas...
Op dinsdag 27 mei 2003 11:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach, weer aan het werk zoals gewoonlijk. Moet deze week nog ff wat slepende dingen afmaken, en dan volgende week een nieuwe opdracht: de nieuwe site van Hotradio.
quote:Dat is het mindere, in kader van der vernieuwde flexwet mag het dus wel om iemand voor 3 maanden te ontslaan en daarna weer in diest te nemen. Ik ben het met je eens dat het een naaistreek is. Maar het mag, en in vaste dienst van het uitzendburea is er tegenwoordig bijna niet meer bij. Maar inderdaad als je dat hebt is het vreslijk makkelijk
Op dinsdag 27 mei 2003 12:20 schreef xman het volgende:[..]
Volgens mij mogen ze dat niet eens doen.
Ik werk ook al vast bij een uitzendbureau. Ik ben gewoon in vaste dienst van het bureau nu. Dat betekend pensioenrechten, ziektedagen uitbetaald, vakantie dagen.
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:54 schreef Twoflower het volgende:Ach, weer aan het werk zoals gewoonlijk. Moet deze week nog ff wat slepende dingen afmaken, en dan volgende week een nieuwe opdracht: de nieuwe site van Hotradio.
quote:zelfde is
Op dinsdag 27 mei 2003 13:17 schreef Jerruh het volgende:
*trug van lunch is*
hoessie daar?
quote:Hebben jullie daar dan ook mee te maken? O, jullie willen ze natuurlijk ook als klant hebben...
Op dinsdag 27 mei 2003 13:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
quote:hier is alles wel goe, alleen beetje moe enzo
Op dinsdag 27 mei 2003 13:31 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
zelfde is
hoessie daar?
quote:heb zin in donderdag...eindelijk een dagje vrij hier... lekker niks doen, in de tuin hangen met een biertje (vooruitzicht)
Op dinsdag 27 mei 2003 13:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
hier is alles wel goe, alleen beetje moe enzo
.
of zoals het echt zal gaan...met de rolluiken dicht achter de computer
quote:Willen we weten waarom die dicht moeten???
Op dinsdag 27 mei 2003 13:50 schreef Tr3Mm0r het volgende:
of zoals het echt zal gaan...met de rolluiken dicht achter de computer
quote:anders spiegelt de zon te veel in mijn beeldscherm
Op dinsdag 27 mei 2003 13:54 schreef NathaN het volgende:[..]
Willen we weten waarom die dicht moeten???
*onschuldige blik*
quote:Da's wel slim, dan, ja.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:55 schreef Tr3Mm0r het volgende:
anders spiegelt de zon te veel in mijn beeldscherm![]()
quote:
*onschuldige blik*
quote:www.vandale.nl kent alleen 'gewapend'...
Op dinsdag 27 mei 2003 13:58 schreef LuQas het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen 'gewapend' en 'bewapend'?
quote:Gewapend is dat je een wapen hebt, bewapend is dat iemand je dat wapen gegeven heeft. Nuanceverschilletje.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:58 schreef LuQas het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen 'gewapend' en 'bewapend'?
quote:Dat was de vraag niet
Op dinsdag 27 mei 2003 13:59 schreef Twoflower het volgende:
www.vandale.nl kent alleen 'gewapend'...
quote:Maarten heeft al overleg met jullie/hen gehad over streaming media dacht ik.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:32 schreef Twoflower het volgende:Hebben jullie daar dan ook mee te maken? O, jullie willen ze natuurlijk ook als klant hebben...
quote:Zou best kunnen. Ik laat me er volgende week pas over informeren. En waarschijnlijk ben ik toch eerst met te veel andere dingen bezig (zoals de HTML) om me daar mee bezig te houden...
Op dinsdag 27 mei 2003 14:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maarten heeft al overleg met jullie/hen gehad over streaming media dacht ik.
quote:hmmm zoiets....alleen bij mij is de lamp geloof ik blijvend kapot
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef NathaN het volgende:
<= die?
quote:Da's geen lamp, da's een aureool...
Op dinsdag 27 mei 2003 14:09 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
hmmm zoiets....alleen bij mij is de lamp geloof ik blijvend kapot
quote:ja maar mijn tl balkje in mijn aureool is er ook mee gekapt
Op dinsdag 27 mei 2003 14:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Da's geen lamp, da's een aureool...
quote:*pleistervoorraad aangeef*
Op dinsdag 27 mei 2003 14:44 schreef Vlarp het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk.. ik ga me vanaf morgen nat scheren met een Mach 3 mesje. Ben benieuwd hoeveel wondjes ik de eerste keer ga hebben...
quote:ambulancecentrum naast vlapr neerplant..
Op dinsdag 27 mei 2003 14:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
*pleistervoorraad aangeef*
quote:Flap, je hebt toch wel aluin bij de hand he? Ik gebruik het om kleine wondjes weg te deppen... die sluiten dan spontaan
Nou, de kogel is door de kerk.. ik ga me vanaf morgen nat scheren met een Mach 3 mesje. Ben benieuwd hoeveel wondjes ik de eerste keer ga hebben...
quote:gewoon aftershave in kiepen....brandt lekker...en wondjes zijn ook dicht
Op dinsdag 27 mei 2003 14:50 schreef fulco- het volgende:[..]
Flap, je hebt toch wel aluin bij de hand he? Ik gebruik het om kleine wondjes weg te deppen... die sluiten dan spontaan
.
quote:Omdat m'n scheerapparaat het langzaam aan het begeven is en het nauwelijks glad meer krijgt.
Op dinsdag 27 mei 2003 14:52 schreef Marc_mga het volgende:
Ik scheer me gewoon altijd met een electrish apparaat, heb ik al sinds mn 14e ofzo, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?
@fulc: da's het enige wat ik vergeten ben te kopen..
quote:ik gebruik trouwens altijd al mach 3...werkt perfect, lekker scherp...en nog nooit echt wondjes gehad....behalve toen ik onder de douche uitgleed tijdens het scheren...
...maar dat was gewoon dom...
quote:*in tegenstelling tot de rest het volste vertrouwen in Vlarpie heb*
quote:Danku
Op dinsdag 27 mei 2003 14:55 schreef NathaN het volgende:[..]
*in tegenstelling tot de rest het volste vertrouwen in Vlarpie heb*
Ik wil trouwens dat seizoen 3 van Enterprise uitkomt...
quote:September, jochie
Op dinsdag 27 mei 2003 14:56 schreef Vlarp het volgende:
DankuIk wil trouwens dat seizoen 3 van Enterprise uitkomt...
quote:De rest.... Hoezo, heb ik een motie van wantrouwen uitgesproken jegens Vlap?
Op dinsdag 27 mei 2003 14:55 schreef NathaN het volgende:[..]
*in tegenstelling tot de rest het volste vertrouwen in Vlarpie heb*
quote:Damn!
Op dinsdag 27 mei 2003 14:57 schreef NathaN het volgende:[..]
September, jochie
quote:wacht maar tot je echt groei krijgt, dan wordt het moeilijk, ik had de eerste twee jaa rook geen problemen, maar nu merk ik dat het toch moeilijker word tom het glad te krijgen, haren gaan vaker onder de huid groeien en ze worden stugger...
Op dinsdag 27 mei 2003 14:52 schreef Marc_mga het volgende:
Ik scheer me gewoon altijd met een electrish apparaat, heb ik al sinds mn 14e ofzo, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ?
quote:Helaas doen ze dat ook als je je nat scheert. Ik heb me altijd nat geschoren. (Maar misschien doe ik iets fout?)
Op dinsdag 27 mei 2003 15:05 schreef Jerruh het volgende:[..]
wacht maar tot je echt groei krijgt, dan wordt het moeilijk, ik had de eerste twee jaa rook geen problemen, maar nu merk ik dat het toch moeilijker word tom het glad te krijgen, haren gaan vaker onder de huid groeien en ze worden stugger...
quote:je moet niet je mesje van 5 jaar geleden gebruiken he...dat werkt niet
Op dinsdag 27 mei 2003 15:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Helaas doen ze dat ook als je je nat scheert. Ik heb me altijd nat geschoren. (Maar misschien doe ik iets fout?)
quote:O shit, is dat wat ik fout doe?
Op dinsdag 27 mei 2003 15:11 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
je moet niet je mesje van 5 jaar geleden gebruiken he...dat werkt niet
quote:ja, tegen de haarrichting in scheren, doe ik ook, wantmet d ehaarrichting mee gaat er niks vanaf....
Op dinsdag 27 mei 2003 15:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Helaas doen ze dat ook als je je nat scheert. Ik heb me altijd nat geschoren. (Maar misschien doe ik iets fout?)
quote:Ik generaliseer
Op dinsdag 27 mei 2003 14:58 schreef fulco- het volgende:
De rest.... Hoezo, heb ik een motie van wantrouwen uitgesproken jegens Vlap?
quote:je kunt natuurlijk ook gaan harsen.....
Op dinsdag 27 mei 2003 15:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, tegen de haarrichting in scheren, doe ik ook, wantmet d ehaarrichting mee gaat er niks vanaf....
quote:Ja, waar zit Waxxer, eigenlijk?
Op dinsdag 27 mei 2003 15:17 schreef Tr3Mm0r het volgende:
je kunt natuurlijk ook gaan harsen.....
quote:als ik dat wist.....dan was ik ook wel zo vriendelijk geweest om het te vertellen
Op dinsdag 27 mei 2003 15:18 schreef NathaN het volgende:[..]
Ja, waar zit Waxxer, eigenlijk?
quote:Misschien staat ie wel?
Op dinsdag 27 mei 2003 15:18 schreef NathaN het volgende:[..]
Ja, waar zit Waxxer, eigenlijk?
quote:of ligt ie
Op dinsdag 27 mei 2003 15:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
Misschien staat ie wel?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 15:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
Misschien staat ie wel?
quote:bel em op zou ik zeggen
Op dinsdag 27 mei 2003 15:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
of ligt ie
.
quote:Geef z'n nummer even...
Op dinsdag 27 mei 2003 15:29 schreef Tr3Mm0r het volgende:
bel em op zou ik zeggenweet je het meteen.....
quote:subtiel
Op dinsdag 27 mei 2003 15:35 schreef NathaN het volgende:[..]
Geef z'n nummer even...
quote:done that a little bit
Op dinsdag 27 mei 2003 15:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Meet nate
quote:hmmm ja kijk.....euhm... er zijn dingen die ik niet weet
Op dinsdag 27 mei 2003 15:35 schreef NathaN het volgende:[..]
Geef z'n nummer even...
quote:Je kan m'n rug op!
Op dinsdag 27 mei 2003 15:37 schreef Jerruh het volgende:
done that a little bit.
quote:isn't that cute
Op dinsdag 27 mei 2003 15:41 schreef NathaN het volgende:[..]
Je kan m'n rug op!
quote:hahahaha idd
Op dinsdag 27 mei 2003 15:41 schreef NathaN het volgende:[..]
Je kan m'n rug op!
quote:Is killerrabbit dan soms een kloontje van je?
Op dinsdag 27 mei 2003 16:22 schreef Jerruh het volgende:
jerruh killed the topic star....
quote:zou eens tijd worden
Op dinsdag 27 mei 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen eindelijk naar The Matrix Reloaded
quote:nee hoor
Op dinsdag 27 mei 2003 16:25 schreef fulco- het volgende:[..]
Is killerrabbit dan soms een kloontje van je?
quote:*sterkte wens*
Op dinsdag 27 mei 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga morgen eindelijk naar The Matrix Reloaded
Met wie ga je?
quote:Pascal..
Op dinsdag 27 mei 2003 16:32 schreef NathaN het volgende:[..]
*sterkte wens*
Met wie ga je?
quote:whoeeeeeeee
Op dinsdag 27 mei 2003 16:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Pascal..
quote:Wat jij wilt.. ik zie het alleen niet zo voor me
Op dinsdag 27 mei 2003 16:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
whoeeeeeeee
pascal and herb sitting in a tree
k-i-s-s-i-n-ggggggggggg
quote:als ik niet op mijn werk zou zitten zou ik nu over de grond rollen van het lachen. maar ik heb hier een beetje respect opgebouwd...en dat wil ik graag zo houden
Op dinsdag 27 mei 2003 16:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
whoeeeeeeee
pascal and herb sitting in a tree
k-i-s-s-i-n-ggggggggggg
quote:Nou we het er toch over hebben: hoe staat het met die (over)buurjongen van jou?
Op dinsdag 27 mei 2003 16:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wat jij wilt.. ik zie het alleen niet zo voor me
'k heb dan liever iemand anders.
quote:herb and <vul hier willekeurige nick in>
quote:Ik kwam hem vandaag tegen
Op dinsdag 27 mei 2003 16:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou we het er toch over hebben: hoe staat het met die (over)buurjongen van jou?
quote:herb and <overbuurjongen>
Op dinsdag 27 mei 2003 16:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou we het er toch over hebben: hoe staat het met die (over)buurjongen van jou?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 16:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
herb and <overbuurjongen>
sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
They'll never learn...
quote:* fulco weet wel waar Vlarp van droomt.
Hij is ook wel erg aardig en leuk hoor!
quote:clowns?
Op dinsdag 27 mei 2003 16:51 schreef fulco- het volgende:
* fulco weet wel waar Vlarp van droomt.
quote:issie een cliniclown??
Op dinsdag 27 mei 2003 16:57 schreef NathaN het volgende:[..]
clowns?
quote:Je weet niet alles
Op dinsdag 27 mei 2003 16:51 schreef fulco- het volgende:[..]
* fulco weet wel waar Vlarp van droomt.
Hij is ook wel erg aardig en leuk hoor!
quote:ik ga pizzariaen met frank!
Op dinsdag 27 mei 2003 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga koken..
De overbuurjongen in sportkleren.. nou ja, wielrenkleren zelfs geloof ik. Damn..
quote:Maar gelukkig niet de mijne
Op dinsdag 27 mei 2003 18:12 schreef Joosteh het volgende:
Ik ben ook een overbuurjongen
quote:Wat is er mis met Joosteh?
Op dinsdag 27 mei 2003 18:15 schreef Vlarp het volgende:Maar gelukkig niet de mijne
Play.com heeft me 2x Blade gestuurd, en 2x Time Bandits... .
quote:Mja, eigenlijk wel.
Op dinsdag 27 mei 2003 18:58 schreef Twoflower het volgende:Valt wel mee...
Ah!
BBC2 .
quote:Zolang ze beiden maar 1 keer van je creditcard afschrijven is er niets aan de hand!
Op dinsdag 27 mei 2003 18:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wat is er mis met Joosteh?
Play.com heeft me 2x Blade gestuurd, en 2x Time Bandits...
.
Ik ben over het algemeen best tevreden over play.com, maar soms laten ze wel een steekje vallen. Ik heb wel eens een DVD besteld en kreeg een ander. Ik moest die gefrankeerd opsturen en pas 3 weken later kreeg ik de juiste DVD. Bovendien was de refund die ik op mijn creditcard kreeg minder dan de porto die ik betaald had (scheelde Eur 1,40). Pas geleden gebeurde het weer, maar toen met een CD. Ik had echt geen zin om weer 3 weken te wachten en te weinig terug te krijgen, dus ik heb die zending als zoek aangemeld, en vervolgens binnen 1,5 week de juiste CD gekregen.
quote:Vlarp, hoe is het resultaat geworden? Ik neem aan dat je kin nu glad is, en niet je benen
Op dinsdag 27 mei 2003 14:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
Omdat m'n scheerapparaat het langzaam aan het begeven is en het nauwelijks glad meer krijgt.
@fulc: da's het enige wat ik vergeten ben te kopen..
quote:Ik heb vanmorgen nog elektrisch geschoren
Op dinsdag 27 mei 2003 19:09 schreef fulco- het volgende:[..]
Vlarp, hoe is het resultaat geworden? Ik neem aan dat je kin nu glad is, en niet je benen
En ja, ik maak me boos om dit soort riooljournalistiek (zie ook mijn reactie op dit bericht).
quote:LOL
Op dinsdag 27 mei 2003 19:10 schreef Cazman het volgende:
http://www.phj.at/funnycats.wmvCATS
Die beesten vallen ook nooit dood heh...
Nah, katten zijn gaaf
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:10 schreef Cazman het volgende:
http://www.phj.at/funnycats.wmvCATS
quote:Hoezo? Je kan toch weer ergens anders gaan gymen?
Op dinsdag 27 mei 2003 19:29 schreef fulco- het volgende:
Op de frontpage: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29168En ja, ik maak me boos om dit soort riooljournalistiek (zie ook mijn reactie op dit bericht).
quote:Daar gaat het helemaal niet om. De manier waarop dit in het nieuws komt is gewoon niet netjes (om het netjes te zeggen).
Op dinsdag 27 mei 2003 19:39 schreef xman het volgende:[..]
Hoezo? Je kan toch weer ergens anders gaan gymen?
quote:Ja ik dat weet ik nou ook wel..maar wat had je verwacht van Fok!?
Op dinsdag 27 mei 2003 19:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Daar gaat het helemaal niet om. De manier waarop dit in het nieuws komt is gewoon niet netjes (om het netjes te zeggen).
Maarja ben het wel gewend met die (Anti)Islam en (Anti)Allochtonen berichtgeving. (Anti)Homo berichtgeving kan er ook nogeens bij.
quote:Van Fok verwacht ik idd niet anders. Maar van jou verwachtte ik gewoon niet zo'n opmerking... Maar blijkbaar bedoelde je het minder serieus dan ik het las...
Op dinsdag 27 mei 2003 19:46 schreef xman het volgende:[..]
Ja ik dat weet ik nou ook wel..maar wat had je verwacht van Fok!?
Een artikel die alle kanten van de zaak eerlijk bericht en niemand bevooroordeeld? Dan zit je echt niet goed.
quote:Ik ga me hier echt niet over opwinden. Gebeurt zo vaak dat homo's op die manier in de schijnwerpers worden geplaatst. 't enige wat geldt in de media is hilariteit. En ze doen maar...
Op dinsdag 27 mei 2003 19:39 schreef xman het volgende:[..]
Hoezo? Je kan toch weer ergens anders gaan gymen?
quote:Maarja aan de andere kant, dit nieuws zou ook geplaatst zijn als het om hetero's ging.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga me hier echt niet over opwinden. Gebeurt zo vaak dat homo's op die manier in de schijnwerpers worden geplaatst. 't enige wat geldt in de media is hilariteit. En ze doen maar...
http://www.xs4all.nl/~embeta/scans/olieworstel/
De 1e url heb ik van de Fok! Frontpage en de 2e URL staat daar weer direct in
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 27-05-2003 20:50]
quote:Waarschijnlijk is er voor hetero's wat makkelijker een besloten, geschikte ruimte te vinden. (gaat om een wat grotere groep mensen
Op dinsdag 27 mei 2003 20:06 schreef xman het volgende:[..]
Maarja aan de andere kant, dit nieuws zou ook geplaatst zijn als het om hetero's ging.
Hoewel ik niet snap wat er tegen orgies in gymzalen is als niemand (inclusief ik) er last van heeft.
(als ze maar uit m'n buurt blijven)
quote:Jongetjes toch waarom hebben jullie je kleertjes uit? Jullie komen hier om te gymen hoor
Op dinsdag 27 mei 2003 20:18 schreef xman het volgende:
[afbeelding]Geil
![]()
quote:De Oude Grieken sportten ook naakt! Maar goed... dit is duidelijk een club met andere bijbedoelingen!
Op dinsdag 27 mei 2003 20:23 schreef Cazman het volgende:[..]
Jongetjes toch waarom hebben jullie je kleertjes uit? Jullie komen hier om te gymen hoor
quote:Worden we nou ook zo als we wat ouder zijn?
Op dinsdag 27 mei 2003 20:23 schreef Cazman het volgende:[..]
Jongetjes toch waarom hebben jullie je kleertjes uit? Jullie komen hier om te gymen hoor
quote:Volgens mij hielden die grieken ook wel van een goeie gangbang
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef fulco- het volgende:[..]
De Oude Grieken sportten ook naakt! Maar goed... dit is duidelijk een club met andere bijbedoelingen!
quote:Als je geil genoeg bent wel
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef xman het volgende:[..]
Worden we nou ook zo als we wat ouder zijn?
quote:Volgens mij gebeurde dat daar onofficieel.
Op dinsdag 27 mei 2003 20:25 schreef fulco- het volgende:[..]
De Oude Grieken sportten ook naakt! Maar goed... dit is duidelijk een club met andere bijbedoelingen!
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 20:26 schreef NathaN het volgende:
*maar niet zeg dat ik fitnessen ben*
Ik zag je niet tussen die foto's... heb wel vertrouwen in je .
quote:Dan ben je niet de enige...
Op dinsdag 27 mei 2003 21:17 schreef Vlarp het volgende:
*Grolsch drink*
quote:Wij weten wat goed is
Op dinsdag 27 mei 2003 21:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan ben je niet de enige...
quote:Iig op bepaalde vlakken. Ik geloof niet dat iedereen de film die ik nu bekijk even goed vindt... Maar een van de hoofdrolspelers is wel
Op dinsdag 27 mei 2003 21:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wij weten wat goed is
quote:Dus kom je ons vervelen?
Op dinsdag 27 mei 2003 21:35 schreef NoXxa het volgende:
Donders ik verveel me!!
quote:O, en de acteur die ik bedoelde is Paul Walker
Op dinsdag 27 mei 2003 21:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
Iig op bepaalde vlakken. Ik geloof niet dat iedereen de film die ik nu bekijk even goed vindt... Maar een van de hoofdrolspelers is wel
...
quote:Oh, die kende ik nog niet, de ene Walker die ik eigenlijk ken, is Johnny
Op dinsdag 27 mei 2003 21:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
O, en de acteur die ik bedoelde is Paul Walker
quote:Die ken ik alleen van naam... Maar wat is je mening dan over Paul?
Op dinsdag 27 mei 2003 22:17 schreef fulco- het volgende:[..]
Oh, die kende ik nog niet, de ene Walker die ik eigenlijk ken, is Johnny
:
quote:Waarschuwing: headbangen schaadt de gezondheid
Op dinsdag 27 mei 2003 22:16 schreef Cazman het volgende:
effe het topic opfleuren met een lekker ding.
quote:Niet onaardig, maar wel iets te bebaard
Op dinsdag 27 mei 2003 22:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Die ken ik alleen van naam... Maar wat is je mening dan over Paul?
quote:Geloof me, dat is 'ie in deze film (The Skulls) niet. En dan ziet 'ie er veel beter uit...
Op dinsdag 27 mei 2003 22:21 schreef fulco- het volgende:[..]
Niet onaardig, maar wel iets te bebaard
quote:Hele harde muziek joh? Maar da's slecht voor je oortjes
Op dinsdag 27 mei 2003 22:40 schreef Joosteh het volgende:
Oe.... vrijdag hele harde muziek![]()
Kannie wachten!
Maar eerst donderdag skieeen
Eigenlijk wil ik snowboarden maar da kannik nie!Is er een truuc om te blijve staan want ik donder altijd om en das best kut als je op een hoge berg staat
quote:Oh, de truuk heet evenwicht houden
Op dinsdag 27 mei 2003 22:40 schreef Joosteh het volgende:
Maar eerst donderdag skieeen
Eigenlijk wil ik snowboarden maar da kannik nie!Is er een truuc om te blijve staan want ik donder altijd om en das best kut als je op een hoge berg staat
quote:Uhhuh! Goed he
Op dinsdag 27 mei 2003 22:54 schreef Cazman het volgende:[..]
Hele harde muziek joh? Maar da's slecht voor je oortjes
quote:Goeienavond! Die is leuk!
Op dinsdag 27 mei 2003 21:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
O, en de acteur die ik bedoelde is Paul Walker
Ik heb lekker geld verdiend vandaag. Er leuke dag gehad, maar erg weinig gedaan ook Ik ben alleen verbrand en goed ook
quote:Ik ben veel lekkerder dan Anne Robinson
Op dinsdag 27 mei 2003 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
BBC2.
quote:NOT!
Op dinsdag 27 mei 2003 23:32 schreef Chazia het volgende:[..]
Ik ben veel lekkerder dan Anne Robinson
quote:Daar heb jij toch geen kijk op
Op dinsdag 27 mei 2003 23:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
NOT!
quote:Waarom kom je het dan hier verkondigen? Open er dan een eigen topic over...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:36 schreef Chazia het volgende:[..]
Daar heb jij toch geen kijk op
quote:Doesnormaal
Op dinsdag 27 mei 2003 23:36 schreef Joosteh het volgende:
*KNETTER*
BOUNCE POGOPOGOPOGOPOGOPOGOPOGOPOGO![]()
![]()
![]()
quote:Kannibalisme is bij wet verboden...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:32 schreef Chazia het volgende:
Ik ben veel lekkerder dan Anne Robinson
quote:Ik had je dat nummer nooit moeten sturen
Op dinsdag 27 mei 2003 23:36 schreef Joosteh het volgende:
*KNETTER*
BOUNCE POGOPOGOPOGOPOGOPOGOPOGOPOGO![]()
![]()
![]()
quote:Even? Middernacht is pas om 3 uur, logischerwijs...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:59 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower wenst iedereen nog snel even voor middernacht een goeienacht toe...
quote:truste
Op dinsdag 27 mei 2003 23:59 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower wenst iedereen nog snel even voor middernacht een goeienacht toe...
tenks voor de gave avond pal .
en nu ffkes nachtelijke chat!
Wat een cool ding is dit toch!
*trots is*
quote:ik vind krnkje een cool ding
Op woensdag 28 mei 2003 01:03 schreef xman het volgende:
* xman heeft net een DJ set geripped van een Digital Imported radio stream en gaat die lekker beluisteren op z'n i-BeadWat een cool ding is dit toch!
*trots is*
quote:Hoezo gaan ze dan miepen?
Op woensdag 28 mei 2003 01:07 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind krnkje een cool ding
maar ja, ik zla me bek maar houden voordat er weer mensen gaan miepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |