abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:22:19 #76
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_10753443
10 kan ook Zlatan zal inderdaad wel 9 krijgen.
Amsterdam + Boekel = werelds...
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:25:14 #77
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10753487
Litmanen gebleseert
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10753522
O"Brien en trabelsi ook. Maarja toen Litmanen geblesseerd was hebben ze het ook goed gedaan maarja het blijft jammer. Jammer dat Witschge zijn laatste wedstrijd speelt.
pi_10753535
Bedankt zjroentje.
pi_10753657
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:44 schreef -Schorpioen- het volgende:
Mijn spandoek zal vandaag voor het laatst aktueel zijn. Van der Vaart krijgt straks helaas nummer 9....
v/d Vaart nr. 9??????
Volgens mij wil ie gewoon 23 houwe --> zoals bij hem hoort!!!
Net als Cruijff 14 had hoort 23 bij v/d Vaart!!!
www.marsive.nl
Kenners weten waarom....
pi_10753698
Als je die finale van gister zag had Ajax ook makkie Champions League kunne winne!!!!!!

In halve finale hadden we ook wel Inter uit kunne schakelen, zo zwak speelde die toen --> en gister was het allang beslist in Ajax' voordeel voordat er penalty's zouden moeten komen!!

www.marsive.nl
Kenners weten waarom....
pi_10754276
quote:
Toch fakkels bij afscheid van spelers!

Amsterdam, 28 mei 2003

Bij het afscheid van Michael van Praag, Richard Witschge, Aron Winter, Henk Timmer en Davide Mendes da Silva zullen donderdag toch in georganiseerd verband een beperkt aantal fakkels mogen worden afgestoken. Ajax kan daarmee een langlopende traditie bij het afscheid nemen van spelers handhaven.

Na overleg tussen diverse partijen heeft de provincie Noord-Holland besloten alsnog een vergunning te verlenen voor het afsteken van fakkels en siervuurwerk. Het afsteken van de fakkels en het vuurwerk wordt uitgevoerd door een professioneel vuurwerkbedrijf. Daarmee is maximale veiligheid voor de bezoekers in de Amsterdam ArenA gegarandeerd.

Ajax roept zijn supporters met klem op niet op eigen gelegenheid fakkels en vuurwerk het stadion binnen te smokkelen en af te steken. Het verbod op het ontsteken van fakkels en vuurwerk is niet voor niets ingesteld: fakkels en vuurwerk vormen een groot risico op de tribunes.

Met fakkels en vuurwerk zullen Van Praag, Winter, Witschge, Timmer en Mendes da Silva een onvergetelijk afscheid van Ajax krijgen. Joey Didulica ontbreekt donderdag in de Amsterdam ArenA omdat hij woensdag een kleine chirurgische ingreep moet ondergaan.

Na afloop van de wedstrijd tegen SC Heerenveen zullen kopstukken uit de Ajax-historie een bijzonder tintje geven aan het afscheid van Michael van Praag, Richard Witschge, Aron Winter, Joey Didulica, Henk Timmer en Davide Mendes da Silva.

toch mooi dat er nog iets geregeld is
AFCA!
pi_10756896
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:38 schreef sjeng007 het volgende:

[..]

v/d Vaart nr. 9??????
Volgens mij wil ie gewoon 23 houwe --> zoals bij hem hoort!!!
Net als Cruijff 14 had hoort 23 bij v/d Vaart!!!

Toch krijgt hij gewoon nummer 10 volgend jaar... Had hij dit jaar al moeten krijgen, maar toen was Ajax er iets te laat mee en protesteerden fans die al een shirt hadden laten bedrukken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:19:31 #84
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10757065
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:56 schreef Frenkie het volgende:
Leuk he nog 6 jaar adidas
scheisse, het lijkt wel Bayern München met die drie strepen waarmee psv vroeger te spotten was.
Kan AJAX zelf geen sportkledinglijn beginnen?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:16:44 #85
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10758924
ben net terug uit de arena
leuke wedstrijd, alleen Zlatan speelde ouderwets slecht
En Richard Witschge werd enorm toegejuicht
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10758938
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:16 schreef G1Ace het volgende:
ben net terug uit de arena
leuke wedstrijd, alleen Zlatan speelde ouderwets slecht
En Richard Witschge werd enorm toegejuicht
Was leuk, het afscheid van Witschge.

Wel weer wat domme opstootjes met louter Ajacieden gezien, wat een pillenslikkers zijn sommigen toch.....

donderdag 29 mei 2003 @ 18:25:39 #87
32686 G1Ace
pi_10759024
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Was leuk, het afscheid van Witschge.

Wel weer wat domme opstootjes met louter Ajacieden gezien, wat een pillenslikkers zijn sommigen toch.....

ja, ik zat al vreemd daarnaar te kijken
en toen werden de smerissen bekogelt met eten
August 1998- March 2018
pi_10759027
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:25 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Wat was er gebeurd dan?
pi_10759036
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:25 schreef G1Ace het volgende:

[..]

Heb je het over de situatie naas het uitvak?
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:27:22 #90
32686 G1Ace
pi_10759040
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wat was er gebeurd dan?

ene aap dacht dat ie grappig was, en probeerde even in uitvak te klimmen
politie kwam er meteen aan, en iedereen zat er vreemd naar te kijken
die gast werd door politie aangehouden, en terwijl ze hem naar beneden "duwden" werden ze allemaal met eten bekogelt
August 1998- March 2018
pi_10759063
Er werd met bier en frisdrank naar de politie gegooid.
Ze pakten het ook niet zo slim aan maar je ziet wel hoe snel een rel geboren kan zijn. Voor hetzelfde geld was het echt uit de hand gelopen.

Die jongen stond echt strak van de pillen zo te zien, wat een loser ben je dan

donderdag 29 mei 2003 @ 18:31:17 #92
32686 G1Ace
pi_10759084
tja, vond het al vreemd
had niet beste uitzicht erop van waar ik zat, maar goed
vond het wel grappig dat paar mensen voor afscheid van witschge enzo bleven, was zelfs ene gast met een ajax vlaggetje in uit vak meende ik, toen
August 1998- March 2018
pi_10759102
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:31 schreef G1Ace het volgende:
tja, vond het al vreemd
had niet beste uitzicht erop van waar ik zat, maar goed
vond het wel grappig dat paar mensen voor afscheid van witschge enzo bleven, was zelfs ene gast met een ajax vlaggetje in uit vak meende ik, toen
Het Heerenveen vak applaudisseerde massaal voor Witschge.
Alleen lukt het Ajax-supporters in ons vak niet het tegenovergestelde te doen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 mei 2003 @ 18:38:37 #94
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10759192
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 11:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Gekneus in de CL? Wat een onzin. Vier punten, gelijkwaardige wedstrijden. Heerenveen deed het een stuk beter dan Willem II destijds. Nee, niks om voor te schamen. Dit jaar tegen Bukaresti was wel zeer matig.

Dat jij 4 punten in 6 wedstrijden een 'goede' prestatie vind . Ik vind het gekneus. In de eeuwige lijst van CL staat W2 geloof 86 van 92 en H'veen zoiets als 82, dus zoveel beter is dat echt niet. Misschien twee punten meer of zo.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10759647
Over de situatie met de politie:

Op 415 probeerde een of andere mongool over de scheidingswand te klimmen, maar hij werd eraf getrokken door de wouten... die kregen op hun beurt weer bier en eten en munten naar hun kop

later ging er een redelijke groep proberen om deze jongen te bevrijden, maar ja dat resulteerde in spelletjes met knuppels en pepperspray, overvliegende objecten enzovoorts

eigenlijk weer veel drukte om niks

donderdag 29 mei 2003 @ 19:28:28 #96
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10760032
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:07 schreef NOORD-414 het volgende:
Over de situatie met de politie:

Op 415 probeerde een of andere mongool over de scheidingswand te klimmen, maar hij werd eraf getrokken door de wouten... die kregen op hun beurt weer bier en eten en munten naar hun kop

later ging er een redelijke groep proberen om deze jongen te bevrijden, maar ja dat resulteerde in spelletjes met knuppels en pepperspray, overvliegende objecten enzovoorts

eigenlijk weer veel drukte om niks

Een storm in een glas water dus
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10760341
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:28 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Een storm in een glas water dus

Op zich wel - maar je ziet toch wel wat voor malloten er rondlopen, kolerelijers, net als bij Groningen.
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:49:06 #98
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10760357
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Op zich wel - maar je ziet toch wel wat voor malloten er rondlopen, kolerelijers, net als bij Groningen.

Idioten heb je overal

Vooral in Rotterdam

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10760396
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 18:38 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat jij 4 punten in 6 wedstrijden een 'goede' prestatie vind . Ik vind het gekneus. In de eeuwige lijst van CL staat W2 geloof 86 van 92 en H'veen zoiets als 82, dus zoveel beter is dat echt niet. Misschien twee punten meer of zo.

Het heeft geen zin alles weer op te rakelen. Maar debuteren in de CL, gelijkspelen tegen Valencia (oh, wat was Ajax daar nog trots op dit seizoen) en winnen van Olympiakos en voor de rest geen grote uitslagen. Echt heel beroerd is het niet. Die ranglijst zegt natuurlijk niks, ik zeg toch niet dat we in de CL iets voorstellen. Maar het is een heel ander soort competitie waar je aan moet wennen en bij het debuut niet meteen te veel moet verwachten. Heerenveen heeft redelijk solide gespeeld, daar waren de critici en kenners het wel over eens destijds.

Maar ook de andere Nederlandse clubs hadden dit jaar niet veel in de CL te zoeken, tenminste ik heb ze niet in de finale gezien woensdag

donderdag 29 mei 2003 @ 19:52:53 #100
53628 snowwie
Fokker Parents!
pi_10760419
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Het heeft geen zin alles weer op te rakelen. Maar debuteren in de CL, gelijkspelen tegen Valencia (oh, wat was Ajax daar nog trots op dit seizoen) en winnen van Olympiakos en voor de rest geen grote uitslagen. Echt heel beroerd is het niet. Die ranglijst zegt natuurlijk niks, ik zeg toch niet dat we in de CL iets voorstellen. Maar het is een heel ander soort competitie waar je aan moet wennen en bij het debuut niet meteen te veel moet verwachten. Heerenveen heeft redelijk solide gespeeld, daar waren de critici en kenners het wel over eens destijds.

Maar ook de andere Nederlandse clubs hadden dit jaar niet veel in de CL te zoeken, tenminste ik heb ze niet in de finale gezien woensdag

de winnaar van die finale van woensdag had pas in de blessuretijd van een of andere nederlandse club gewonnen.
Batterij zwak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')