"Sure, the movie (like the play) uses the facile psychological excuse of childhood molestation to explain her refusal to play the good-girl game. But maybe, just maybe, she refuses to play because she recognizes that she's not allowed to win. It's not for those who hate on principle, certainly. But, if you're willing to take a tough walk through the definition of sanity and the gendering of that idea, take a look at this film."
quote:Helaas...
Op maandag 26 mei 2003 21:01 schreef SODA het volgende:
Nell?
Je zou kunnen zeggen dat de gezochte film een 'eetbare' titel heeft...
quote:Fruitcake.
Op maandag 26 mei 2003 21:03 schreef Khalein het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat de gezochte film een 'eetbare' titel heeft...
Ik heb echt geen flauw idee meer..
quote:Je zult zien dat dit zo'n raar idee nog niet is
Op maandag 26 mei 2003 21:11 schreef SODA het volgende:
Fruitcake.
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 26-05-2003 21:15]
quote:Come again?
Op maandag 26 mei 2003 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
can she bake a cherry pie?
Ik zal de comments eens lezen, ik zit nu alleen maar voor te borduren op 'eetbare' titels .
quote:De titel die je nu gokte is een beetje te lang...
Op maandag 26 mei 2003 21:18 schreef mamamiep het volgende:
What's eating Gilbert Grape?
Ik zal de comments eens lezen, ik zit nu alleen maar voor te borduren op 'eetbare' titels
.
quote:Nja, voedsel in de titel... Je kunt het als iets eetbaars lezen, maar het is niet zo bedoeld! Het is één woord!
Op maandag 26 mei 2003 21:27 schreef dolle_hond het volgende:
we zoeken dus een actrice die ook zingt en twee oscars heeft en een acteur met een oscar in een film met voedsel in de titel
quote:Bovendien is t een soort comedy-rechtbankdrama uit 1987 dat twist over de sane/insane vraag...
Op maandag 26 mei 2003 21:27 schreef dolle_hond het volgende:
we zoeken dus een actrice die ook zingt en twee oscars heeft en een acteur met een oscar in een film met voedsel in de titel
Overigens kan ik wat die actrice betreft alleen op Cher komen..
[Dit bericht is gewijzigd door SODA op 26-05-2003 21:32]
Plot outline: A high-class call girl ( ) kills a customer in self-defense. To avoid scandal, her parents try to have her declared mentally incompetent. Not helping matters is that she is very distrustful of everybody, including her court-appointed attorney (
), and is very disruptive during her court hearings.
quote:ik ook zo ongeveer (en debby harry)
Op maandag 26 mei 2003 21:30 schreef SODA het volgende:[..]
Bovendien is t een soort comedy-rechtbankdrama dat twist over de sane/insane vraag...
Overigens kan ik wat die actrice betreft alleen op Cher komen..
quote:Haha, dat heb ik zo vaak. Ik vind het wel zo eerlijk als jullie dat ook af en toe hebben zeg
Op maandag 26 mei 2003 21:34 schreef SODA het volgende:
[afbeelding]Kan t misschien zijn dat ik die film gewoon niet heb gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |