abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2003 @ 11:41:36 #51
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_10682678
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

KIJK, van dat soort opmerkingen word ik dus stront ziek!

Zolang jij BEWUST een gevaar vormt voor de mensen om je heen, heb je wat mij betreft elk recht op sympathy voor je situatie verspeeld.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_10682718
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:41 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Zolang jij BEWUST een gevaar vormt voor de mensen om je heen, heb je wat mij betreft elk recht op sympathy voor je situatie verspeeld.

'n gevaar vormen voor andere mensen? Met 'n Caddy?!

Nee geintje.

Ik vind het gewoon stom hoe somigge reageren op te hard rijden, net als of ze zelf 'n heilig boontje zijn.

pi_10682731
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:37 schreef mvt het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft zin/tijd/whatever om daarnaartoe te gaan.

Toch was het wel de 'harde' kern wat er gister was...
quote:
En over dat "moraalridders" niet moeten zeuren. Het zijn altijd de mensen die de wet overtreden die zeuren over dat de wet niet klopt.
Ik denk bijvoorbeeld maar aan belastingontduikers die willens en wetens niet betalen/de boeken aanpassen om niet te betalen en dan gaan zeiken als de belastingsdienst ze pakt.
Hetzelfde is met veel hardrijders. En maar zeiken dat ze gecontroleerd worden en boetes moeten betalen omdat ze niet op tijd konden remmen (veel van de boetes bij hardrijders met verklikkers zijn omdat ze niet hard genoeg konden remmen (door eigen schuld of verkeersomstandigheden)))
Ik klaag over de belasting, maar betaal wel altijd netjes optijd.....
Ik houdt me over het algemeen (bebouwde kom rijdt ik nooit te hard... snelweg bijna altijd...) aan de snelheid, maar heb een hekel aan controles... in de anderhalf á 2 jaar dat ik nu mn rijbewijs heb, heb ik ook nog geen bekeuring voor snelheid gehad.... maar toch wordt me de dood gewenst... nou das lekker....
pi_10682754
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:37 schreef mvt het volgende:

[..]

Maak het eerlijk en zorg voor trajectcontrole, als je willens en wetens te hard rijd dan wordt het gemeten over een lang traject en heb je de jankers die "toevallig" "even" "niet oplette" "en moesten inhalen" eruit, want dat valt in het niet in het gemiddelde. En het kost je ook nog eens minder mensen.

't Is wel offtopic, maar ik ben helemaal voor. Alleen op twee punten mag trajectcontrole wel aangepast worden:
1: Keihard bekeuren van automobilisten die bij een matrixbord op de rem gaan staan (A1, elke dag weer raak). Dat zijn de gevaarlijke mensen ipv de hardrijders.
2: 's Avonds snelheden boven 120 toestaan. De max. trajectsnelheid wordt bepaald door het verkeersaanbod, dus 150 moet ook mogelijk zijn.

Hoe rijden de moraalridders overigens in Duitsland over de Autobahn als ze daar harder dan 120 mogen? Blijven ze 120 rijden (want daarboven is immers levensgevaarlijk), of gaan ze ook harder rijden?

123
pi_10682777
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:45 schreef K3 het volgende:

[..]

't Is wel offtopic, maar ik ben helemaal voor. Alleen op twee punten mag trajectcontrole wel aangepast worden:
1: Keihard bekeuren van automobilisten die bij een matrixbord op de rem gaan staan (A1, elke dag weer raak). Dat zijn de gevaarlijke mensen ipv de hardrijders.
2: 's Avonds snelheden boven 120 toestaan. De max. trajectsnelheid wordt bepaald door het verkeersaanbod, dus 150 moet ook mogelijk zijn.

Hoe rijden de moraalridders overigens in Duitsland over de Autobahn als ze daar harder dan 120 mogen? Blijven ze 120 rijden (want daarboven is immers levensgevaarlijk), of gaan ze ook harder rijden?

Mee eens, punt. (en nog 'n punt )
  Official ESF Kreviewer maandag 26 mei 2003 @ 11:46:55 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10682807
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:02 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik denk het soms wel. Er zijn voorbeelden bekend van users die te horen kregen liever geen commentaar te leveren omdat ze kritiek hadden op anderen wat betreft hun rijstijl.

Noem mij die dan even? Bedankt.
pi_10682841
quote:

[..]

denk is na man

Je gaat toch niet iemand de dood toe wensen? dan ben je toch goed wijs... dan heb je toch gewoon een steekje los... als jij iets doet wat niet mag (filmpje downloaden oid ) wens ik je toch ook de dood niet toe... .,... pfff... triest figuur... echt waar....

pi_10682843
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Noem mij die dan even? Bedankt.

Was k_man niet zo'n voorbeeld?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 26 mei 2003 @ 11:49:34 #59
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_10682885
quote:
[b]Op maandag 26 mei 2003 11:38 schreef Rooligan het
generaliserend was toch het woord...?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_10682892
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

denk is na man

Je gaat toch niet iemand de dood toe wensen? dan ben je toch goed wijs... dan heb je toch gewoon een steekje los... als jij iets doet wat niet mag (filmpje downloaden oid ) wens ik je toch ook de dood niet toe... .,... pfff... triest figuur... echt waar....

Idd.

Het valt me trouwens op dat TS ook niet meer reageerd, zou hij aan het hardrijden zijn?....

pi_10682911
quote:

[..]

denk is na man

Laat hem toch jongen, laat je niet zo opnaaien.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  maandag 26 mei 2003 @ 11:50:58 #62
17061 mvt
blame Canada
pi_10682918
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Toch was het wel de 'harde' kern wat er gister was...

Je bedoelt de harde POSTENDE kern.
Ik lees meer dan post. En niet alle onderwerpen boeien mij
quote:
Ik klaag over de belasting, maar betaal wel altijd netjes optijd.....
Ik houdt me over het algemeen (bebouwde kom rijdt ik nooit te hard... snelweg bijna altijd...) aan de snelheid, maar heb een hekel aan controles... in de anderhalf á 2 jaar dat ik nu mn rijbewijs heb, heb ik ook nog geen bekeuring voor snelheid gehad.... maar toch wordt me de dood gewenst... nou das lekker....
Maar waarom heb je geen bekeuring, omdat je een verklikker hebt?? (Dat vind ik nog eens sneu/schijnheilig, wel te hard rijden maar niet er voor willen dokken). Als je een vent bent zet je zo'n ding niet in je auto (of ga je gewoon op een circuit racen, kan je tenminste nog eens deur aan deur de bocht door).

Ik snap het niet dat voor sommige de snelwegsnelheids regels er zijn om gebroken te worden. Dat je elkaar het liefst tegen een boom aan ziet rijden is ook wat overdreven, maar een nachtje brommen of een auto innemen vind ik wel kunnen als je willens en wetens veel te hard over de weg gaat.
Dit geld ook voor mensen die dronken achter het stuur gaan, gevaarlijk rijden, etc (zo ongeveer 90% van de mensen die in dat RTL5 programma van Kalf komen mogen van mij part hun rijbewijs inleveren en hem opnieuw gaan halen)

We were to understand there would be pie and punch?
  Official ESF Kreviewer maandag 26 mei 2003 @ 11:51:27 #63
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10682928
Overigens: IEDEREEN is hier welkom. Dat er een aantal mensen zijn die dat niet vinden kan ik weinig aan doen en die zouden zich wmb best mogen schamen. 'harde kern' e.d. bevalt me helemaal niet. Zolang je niemand een boomplak-dood toewenst ben je gewoon haske welkom.
  Redactie Frontpage maandag 26 mei 2003 @ 11:51:50 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10682940
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:49 schreef t0n het volgende:

Het valt me trouwens op dat TS ook niet meer reageerd,
Wat wil je lezen?
pi_10682952
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:50 schreef slashme het volgende:

[..]

Laat hem toch jongen, laat je niet zo opnaaien.

khou er niet zo van als iemand mij dood wenst.....

pi_10682972
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:50 schreef mvt het volgende:

[..]

...
Dit geld ook voor mensen die dronken achter het stuur gaan, gevaarlijk rijden, etc (zo ongeveer 90% van de mensen die in dat RTL5 programma van Kalf komen mogen van mij part hun rijbewijs inleveren en hem opnieuw gaan halen)

Die groep(en) mensen zie ik eigenlijk liever nooit meer terug op de weg. Zelfs niet op een driewieler met een oranje zwaailamp en een toeter....
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  Redactie Frontpage maandag 26 mei 2003 @ 11:53:31 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10682974
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:52 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

khou er niet zo van als iemand mij dood wenst.....

Nee, natuurlijk niet. En dat moet ook niet in PTA.

Maar je mag iemand best een bekeuring toewensen.

maandag 26 mei 2003 @ 11:54:39 #68
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10683009
quote:

[..]

Zeer goed gekozen nickname!
Hamelen
  maandag 26 mei 2003 @ 11:55:52 #69
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_10683042
quote:

[..]

denk is na man

Ik vorm dan ook geen dodelijk gevaar voor de mensen om mij heen als ik een filmpje download.

Als jij met 180 bij iemand achteropknalt (omdat die 'niet oplette' ) ben jij een dodelijk gevaar voor jezelf en die persoon. Als jij daarbij doodgaat zul je mij niet zien janken.

'good riddance to bad rubish'

Siamo Tutti Antifascisti!
pi_10683043
Hard rijden is NIET zo veel gevaarlijker... als iemand die zich netjes aan de snelheid houdt ineens zonder te knipperen naar links gaat zonder te kijken, dan krijg je een ongeluk of je nu te hard rijdt of niet... Maar wie veroorzaakt nu het ongeluk? De hardrijder of degene die niet kijkt en knippert???

En ja ik rijdt weleens te hard, maar rijdt zelden tot nooit harder dan 20 km te hard op de snelweg.

Bovendien stem ik voor wisselende snelheids maxima want somige maximum snelheden zijn gewoon onzinnig... rijden er 'savonds zover ik kan kijken 3 auto's dan moet ik 100 rijden... waarom niet (minimaal) 120??? oftewel: het beleid is al scheef, dus waarom moet je je er scheef aan houden? we overtreden allemaal weleens de wet...

Beter een blauw scherm, dan geen scherm!
  Official ESF Kreviewer maandag 26 mei 2003 @ 11:56:11 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10683055
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:48 schreef Lucille het volgende:

[..]

Was k_man niet zo'n voorbeeld?

Nee.
pi_10683058
Gaan we nu weer ontopic verder, of wordt dit een PTA-meet-gezellig-napraten-topic?

123
  Official ESF Kreviewer maandag 26 mei 2003 @ 11:56:30 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10683065
Hou eens op met die persoonlijke aanvallen hier. Dat is precies de reden dat het altijd fout gaat in dit soort topics... .
pi_10683100
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:50 schreef mvt het volgende:
Maar waarom heb je geen bekeuring, omdat je een verklikker hebt?? (Dat vind ik nog eens sneu/schijnheilig, wel te hard rijden maar niet er voor willen dokken).Als je een vent bent zet je zo'n ding niet in je auto
EEEEEEEEEEEEEEE fout... ik heb geen verklikker... ik let gewoon goed op in het verkeer... ik zie een auto al staan.... ff afkloppen
quote:
(of ga je gewoon op een circuit racen, kan je tenminste nog eens deur aan deur de bocht door).
Dat doe ik ook, ik doe aan autocross... helemaal legaal....
quote:
Ik snap het niet dat voor sommige de snelwegsnelheids regels er zijn om gebroken te worden. Dat je elkaar het liefst tegen een boom aan ziet rijden is ook wat overdreven, maar een nachtje brommen of een auto innemen vind ik wel kunnen als je willens en wetens veel te hard over de weg gaat.
dronken mensen achter het stuur mag je van mij het rijbewijs afpakken... maar ik wens ze nog niet dood....
Het gaat erom dat de maximum snelheden in nederland niet realistisch zijn, en dat er wegen in nederland zijn die gemaakt zijn om de staatskas te spekken....
pi_10683152
quote:
Op maandag 26 mei 2003 11:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat wil je lezen?

Wat wil je posten?

Of ben je het nu met ons eens?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')