No offence .. hoewel
(persoonlijk mag ik ze wel erg graag)
quote:En aangezien ik zo'n 4000 auto's op en van de trein heb gereden (waar dus ook zeker een kleine 100 á 150 Saabs tussen gezeten hebben) weet ook ik waarover ik praat; Instappen, sleutel in contact, op contact, in z'n vrij, starten...geen probleem.
Op maandag 26 mei 2003 12:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dus wel. De oude Saab 99 en 900 startten alleen als je hem in de acteruit had staan. En aangezien mijn vader zo'n ding had, weet ik heus wel waar ik het over heb.
quote:Precies. En zelfs dan trap ik nog de koppeling in, uit gewoonte. Lijkt me een goede gewoonte
Op maandag 26 mei 2003 23:27 schreef Treinhomo het volgende:[..]
En aangezien ik zo'n 4000 auto's op en van de trein heb gereden (waar dus ook zeker een kleine 100 á 150 Saabs tussen gezeten hebben) weet ook ik waarover ik praat; Instappen, sleutel in contact, op contact, in z'n vrij, starten...geen probleem.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
We weten allemaal welke schepsels het ALTIJD koud hebben.. en niet met auto's kunnen omgaan.No offence .. hoewel
(persoonlijk mag ik ze wel erg graag)
quote:Oude Saabs zei ik. Saabs uit de jaren 80. Zal tegenwoordig echt wel anders zijn, maar de 900 van mijn pa weigerde dus echt alle dienst (sleutel liet zich niet eens omdraaien) tenzij de versnelling in zijn achteruit stond. En koppeling ingetrapt was, uiteraard
Op maandag 26 mei 2003 23:27 schreef Treinhomo het volgende:[..]
En aangezien ik zo'n 4000 auto's op en van de trein heb gereden (waar dus ook zeker een kleine 100 á 150 Saabs tussen gezeten hebben) weet ook ik waarover ik praat; Instappen, sleutel in contact, op contact, in z'n vrij, starten...geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |