quote:Het nieuwe alun "clean up" heeft een supergoede productie
Op maandag 26 mei 2003 09:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik heb gisteren wintertijd gekeken met Ilse DeLange als gast, maar wat is dat toch een leuke, spontane meid. Ze is nog hartstikke jong (26) maar gaat totaal niet gebukt voor haar succes.Ik ben niet een country-fan ofzo, maar ik voel wel de neiging om een keer naar een concert van haar te gaan, omdat ze zo leuk overkomt. Helaas ben ik 26 juni (ArenA concert) op vakantie
.
Nog Ilse fans hier?
quote:Het was fantastisch! Morgen uitgebreide omschrijving van mij met foto's. Leuke meid!
Op donderdag 18 september 2003 22:52 schreef dennisdotcom het volgende:
Joepie, binnenkort (woensdag 12 november) komt ze in Paradiso en ga ik er heen.
Flying Solo, I'd be Yours, I'm Not So Tough, Old Tears, When We don't Talk, World of Hurt
Persoonlijk kan ik een aantal nummers van het 'nieuwere' werk erg waarderen, zoals Heavenless, All alone en de laatste singele Wouldn't that be something.
heb haar gezien op Pinkpop 2003, waar de interactie met het publiek absoluut een toppertje was!
Pas geleden hier via FOK! prijsvraag 2 kaartjes gewonnen voor haar concert in NightTown Rotterdam! das voor mij wel de andere kant van het land, maar ze was de reis dubbel en dwars waard!
Ik heb haar albums: Wold of Hurt, Livin' on Love, Clean Up (special edition) & Here I Am...
en ik weet nu al dat ik haar volgende album ook _moet_ hebben, hoewel ze zelf waarschijnlijk nog niet eens aan een nieuw album denkt nu, >> veel te druk met de "here i am"-tour...
Ilse, keep up the good work!
quote:Nighttown was toch het laatste concert van die tour? Of was dat alleen voor Nederland
Op zondag 4 januari 2004 16:50 schreef Phate het volgende:
en ik weet nu al dat ik haar volgende album ook _moet_ hebben, hoewel ze zelf waarschijnlijk nog niet eens aan een nieuw album denkt nu, >> veel te druk met de "here i am"-tour...
quote:Ken alleen de laatste, die is ook mooi ja.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef Mach1 het volgende:
Dat zijn toch de wat oudere nummers.Persoonlijk kan ik een aantal nummers van het 'nieuwere' werk erg waarderen, zoals Heavenless, All alone en de laatste singele Wouldn't that be something.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:15 schreef -Mk- het volgende:
Here I Am 1998 / 2003 das de nieuwste toch?
quote:Op vrijdag 26 september 2003 02:20 schreef hardsilence het volgende:
Ilse Delange is geweldig! Ben helemaal into haar muziek!
Ik mocht lijen dat ik helemaal into (lees: 20 cm) haar wasquote:Op vrijdag 26 september 2003 02:20 schreef hardsilence het volgende:
Ilse Delange is geweldig! Ben helemaal into haar muziek!
uhuh!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:09 schreef -Mk- het volgende:
Rosemary's sons ft Ilse DeLange - Shine is eigenlijk ook nog steeds een lekker nummer hoor![]()
Typisch geval van zelfoverschatting?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:30 schreef kooba het volgende:
Ik mocht lijen dat ik helemaal into (lees: 20 cm) haar was
dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamer your nothing but a dreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:30 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik mocht lijen dat ik helemaal into (lees: 20 cm) haar was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |