abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_725108
Ik ga op 10 juli met 4 vrienden van me op vakantie naar salou en eigenlijk wil ik wel weten hoe het daaro is??

anybody been there???

Nighty
pi_725201
ik ben er vorig jaar geweest. was echt heeeeeeel gaaf

(btw ga NIET naar de discotheek FlashBack. je betaalt er een tientje per pils en de sfeer "ain't all that". Discotheek Snoopy's is wel een aanrader)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_725304
hey ik ga ook! met z'n 4en
partyyyyyy
  woensdag 7 februari 2001 @ 09:46:55 #4
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_725989
Salou is tien keer leuker dan Ll.. Ll.. Lloret

* Elbutre is nog steeds niet bijgekomen van twee weken in de hel die Lloret de Mar heet

Back in town
  woensdag 7 februari 2001 @ 09:49:04 #5
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_725993
Voor alle mensen die naar Salou gaan.

Jullie moeten naar 'De Malle Molen'

Ontzettend heet en druk, maar wel beregezellig.

p.s. neem wel genoeg schone t-shirts mee, want een avondje Malle Molen en je t-shirt is drijfnat van het zweet.

Back in town
  woensdag 7 februari 2001 @ 10:34:05 #6
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_726107
Het ligt eraan waar je van houdt. Ik hou bijvoorbeeld niet van (Nederlandse) kroegen, en daar barste het ervan. De discotheken in Salou zelf vielen me ook tegen, ze waren nogal klein.
Een tent was wel heeeeel tof: Pacha. Is alles bij elkaar vele malen groter dan Flashback, Snoopy's or whatever, en toffe DJ's etc. Hij ligt wel een eindje buiten Salou, maar je kan zo een taxi pakken, kost daar maar iets van 5 piek per persoon.

Salou is zowieso niet zo duur. Uit eten gaan kost je een tientje, en de supermarkten zijn ongeveer even duur als hier. Drank is zelfs goedkoper, behalve NL-bier. We hadden ook een heel goed appartement, Goya. Midden in het centrum, maar we zaten op de 6e dus je had geen last van mensen beneden, terwijl je wel lekker 'mensen kon kijken'. Beneden was een supermarktje. Perfecte locatie, en nog voor de laagste prijs ook (17 dagen, 600 piek).
Verder viel Salou me ietwat tegen. Jazeker, we hebben gefeest, elke dag, maar het is daar zo'n zooitje. In het weekend waren er bijv. om de haverklap vechtpartijen tussen Spanjaarden en Nederlanders, en die verhalen dat er overal schreeuwende dronken mensen lopen kloppen als een bus.

Grote tip: als je, zoals ik, niet zo dol bent op die vreselijk volle lange stranden, dan moet je de kustlijn ongeveer 2 kilometer aflopen. Je komt dan achter de rotsen nog een strand tegen, waar het ook druk is, maar als je dan nog een keer de rotsen voorbij loopt, kom je terrecht in een klein baaitje, waar het best rustig is (maar er liggen nog steeds veel mooie senoritas ), met een klein strandhutje van bamboe waar je sangria, bier en hamburgers kan kopen. Dit is echt perfect, je waant je even op een tropisch eiland, terwijl om de hoek een paar duizend vakantiegangers herrie lopen te maken
Ik post binnenkort wel even een plaatje van dit strandje

[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 07-02-2001 10:38]

pi_726414
quote:
Op 07 februari 2001 10:34 schreef Robino het volgende:
Het ligt eraan waar je van houdt. Ik hou bijvoorbeeld niet van (Nederlandse) kroegen, en daar barste het ervan. De discotheken in Salou zelf vielen me ook tegen, ze waren nogal klein.
Een tent was wel heeeeel tof: Pacha. Is alles bij elkaar vele malen groter dan Flashback, Snoopy's or whatever, en toffe DJ's etc. Hij ligt wel een eindje buiten Salou, maar je kan zo een taxi pakken, kost daar maar iets van 5 piek per persoon.

Salou is zowieso niet zo duur. Uit eten gaan kost je een tientje, en de supermarkten zijn ongeveer even duur als hier. Drank is zelfs goedkoper, behalve NL-bier. We hadden ook een heel goed appartement, Goya. Midden in het centrum, maar we zaten op de 6e dus je had geen last van mensen beneden, terwijl je wel lekker 'mensen kon kijken'. Beneden was een supermarktje. Perfecte locatie, en nog voor de laagste prijs ook (17 dagen, 600 piek).
Verder viel Salou me ietwat tegen. Jazeker, we hebben gefeest, elke dag, maar het is daar zo'n zooitje. In het weekend waren er bijv. om de haverklap vechtpartijen tussen Spanjaarden en Nederlanders, en die verhalen dat er overal schreeuwende dronken mensen lopen kloppen als een bus.

Grote tip: als je, zoals ik, niet zo dol bent op die vreselijk volle lange stranden, dan moet je de kustlijn ongeveer 2 kilometer aflopen. Je komt dan achter de rotsen nog een strand tegen, waar het ook druk is, maar als je dan nog een keer de rotsen voorbij loopt, kom je terrecht in een klein baaitje, waar het best rustig is (maar er liggen nog steeds veel mooie senoritas ), met een klein strandhutje van bamboe waar je sangria, bier en hamburgers kan kopen. Dit is echt perfect, je waant je even op een tropisch eiland, terwijl om de hoek een paar duizend vakantiegangers herrie lopen te maken
Ik post binnenkort wel even een plaatje van dit strandje

*zucht* ik wil ook weer terug naar Salou
Ik ben er nu twee keer geweest, de eerste keer zat ik in Cambrills een klein havenplaatsje vlakbij Salou. Lekker rustig enz. En de tweede keer zat ik dus in Salou, maar als ik naar het strand wou dan gingen we naar Cambrils, omdat het daar veel rustiger was.

Wat ook leuk is, dat je vanuit Salou best wel snel, en zeker goedkoop met de trein naar Barcelona kunt. Zeker de moeite waard om er heen te gaan.

woensdag 7 februari 2001 @ 13:49:37 #8
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_726757
Ja, die kerk is mooi he, die Sagrada dinges da familia of zo.
En een retourtje was maar 17 piek !!(ruim 100 km totaal) Daar kunnen ze bij de NS nog wat van leren.
pi_728543
GA NAAR PORT AVENTURA!!!!
Mooier, beter, sneller dan de fteling en supergaaf aangelegd!
De op een na snelste en grootste achtbaan van Europa!!
*** I have this condition ***
  dinsdag 13 februari 2001 @ 15:19:41 #10
904 L-X
The Lover X
pi_742002
Mekka voor de Nederlandse tourist. Ben er 2 jaar geleden geweest en was elke avond lazerus. Veel strand niet gezien. Om te zuipen is het echt prima maar om er nou lekker op vakantie te gaan? Nou nee...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_742153
Ranzig
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_742725
he thnx for the info

En als andere mensen van fok gaan wanneer gaan jullie dan???

ik ga als het goed is van 10 juli tot 26 juli

Nighty
pi_1129104
Onderstaand artikel uit Het Parool:

Net als in Costa! fijn de beest uithangen
van onze correspondent ROP ZOUTBERG

SALOU - De Catalaanse badplaats Salou is weinig gelukkig met het platte imago van seks, drugs rock-'n-roll, maar wie even op bezoek is, hoeft niet lang te zoeken.

Vier Nederlandse jongens in voetbalshirtjes, amper zeventien jaar, slenteren over de boulevard langs het strand. De kleinste loopt grijnzend voorop, de dreunende gettoblaster om de nek geslingerd. 'Lekker wippuh, lekker neukuh,' gaat de tekst.

Iets verderop, bij de goedkope appartementencomplexen van Salou, hangt de Nederlandse vlag over het balkon en een rij lege bierflessen ernaast. Op een ander terras kijkt een opblaaspop met een lusteloze blik over de reling. Wellicht is Salou leuk voor jongens, voor meisjes in elk geval niet. ''Ze lopen alleen maar achter je reet aan,'' weten Vanessa, Laura, Gaby en Jessica uit Hilversum. Ze hebben nog een dag, dan zit hun vakantie erop en ze zijn er blij om.

Goedkoop was het wel, 349 gulden voor tien dagen in Salou, inclusief busreis. Het idee kwam door Costa!, de speelfilm over het leven van een stel leeftijdgenoten die in een disco in Salou werken. Maar het mierzoete Costa! gaat ook over proppers, discotheekmedewerkers die onder de belofte van goedkope drank toeristen naar binnen moeten lokken. Zij zijn het schrikbeeld geworden van de gemeente Salou, die dit jaar een verbod op proppers uitvaardigde, omdat die volgens het stadsbestuur aanzetten tot alcoholmisbruik.

Dronken Engelse en Nederlandse toeristen - zij vormen de meerderheid in de badplaats, honderd kilometer ten zuiden van Barcelona - zijn nog tot daar aan toe, de vernielingen die ze aanrichten, zijn minder lollig. Telefooncellen en straatmeubilair gaan eraan en vervolgens is het de beurt aan de hotelkamer waar het feest wordt voortgezet. En dus moeten de proppers weg. Een discotheek die de nieuwe regel overtreedt, krijgt per incident een boete van ruim dertienduizend gulden. Op drank verkopen aan minderjarigen staat dezelfde sanctie. Openbare dronkenschap: dertienhonderd gulden.

Tegelijkertijd is Salou een campagne begonnen om vooral families naar de badplaats te lokken. Dat wordt moeilijk, weet Eduard Moret van de VVV in Salou bij voorbaat. Hem irriteert het beeld dat de media van de badplaats geven. Zoals het Belgische televisieprogramma Jambers en de Nederlandse equivalent Het is hier fantastisch, die het Sodom en Gomorra in Salou uitgebreid navorsen. Moret: ''Dergelijke journalistiek is desastreus voor ons.''

De cijfers komen op tafel. Van de 165.000 jaarlijkse toeristen is maar negentien procent onder de 25. En van al die bezoekers zijn juist de families (55 procent) in de meerderheid. Vrijdagavond laat Moret de 'slammerstraat' van Salou zien, het horecastraatje vol cafés en discotheken. De proppers zijn er, ondanks de gemeentelijke verordening, nog druk klanten aan het lokken. ''Zie je hoe klein het straatje is?'' zegt Moret keer op keer, ''het stelt niks voor! Salou heeft veel meer te bieden.''

Maar later die avond komt hij in aanvaring met Vincent, de Franse eigenaar van de discotheek Flashback, die weinig gelukkig is met de gemeentelijke plannen. ''Wat willen jullie er nu mee?'' bijt hij naar Moret, ''denk je dat ik het red in een discotheek zonder jongeren? De VVV kan wel verzinnen dat ze meer families willen, maar ik zie niet voor me hoe je dat gaat invullen.'' Kom dan naar de vergadering van dinsdag, dan leggen we het je uit, verdedigt Moret zich. Vincent heeft er geen zin in.

''Ik kom hier niet meer terug,'' zegt Vanessa, een van de meisjes uit Hilversum, ''in elk geval niet met alleen maar een groep meiden.'' Ze is nog van streek over het incident van een avond eerder, toen een van hen midden op straat bij haar borsten werd gegrepen. Niemand greep in, zelfs niet toen ze begonnen te schreeuwen.

© Het Parool, 2-7-2001

dinsdag 3 juli 2001 @ 13:14:54 #14
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1134391
Ben ik nou gek of is dit een topic van voor de crash?

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Back in town
  dinsdag 3 juli 2001 @ 17:32:32 #15
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1135876
Ik vind zoiets echt zonde van je vakantie. Waarom moet je daarvoor naar een ver land? Bezuip je dan in Scheveningen ofzo. Of blijf in je eigen boerendorp, en val andere mensen niet zo lastig.
Barcelona is een waanzinnig mooie stad, echt zo de moeite waard. Spanje heeft zoveel mooie plaatsen! Dus als je daarheen gaat, ga dan ook wat zien. Leer de cultuur kennen, het land, de mensen.

Maar hou alsjeblieft op met da stomme excuus dat het buitenland is geworden voor minimaal-IQ-gedrag, en "feesten."

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1136076
Ook toen ik 15 was heb ik dit soort vakanties nooit leuk gevonden, het hele verschijnsel van zuipen en braindead met andermans zweet aan je lijf proberen een paar puisterige jongetjes naar het strand te lokken

Nee het is nog steeds niks voor mij. Mag het iets meer class alstublieft?

[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 03-07-2001 17:51]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_1136104
quote:
Op dinsdag 06 februari 2001 20:53 schreef Hottello het volgende:
HOE IS SALOU????
goed
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_1136122
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 17:32 schreef sataN het volgende:
Ik vind zoiets echt zonde van je vakantie. Waarom moet je daarvoor naar een ver land? Bezuip je dan in Scheveningen ofzo. Of blijf in je eigen boerendorp, en val andere mensen niet zo lastig.
Barcelona is een waanzinnig mooie stad, echt zo de moeite waard. Spanje heeft zoveel mooie plaatsen! Dus als je daarheen gaat, ga dan ook wat zien. Leer de cultuur kennen, het land, de mensen.

Maar hou alsjeblieft op met da stomme excuus dat het buitenland is geworden voor minimaal-IQ-gedrag, en "feesten."

Satan je hebt volledig gelijk, waarschijnlijk kom jij al aan je trekken in je eigen leven, en het gros van die koters niet.
pi_1136217
Ik heb jaren gewerkt in een discotheek in een badplaats in Nederland waar ik toen woonde. In het weekend kwamen daar ook van heinde en verre bezoekers en toeristen, en je kon het toen zo met Salou oid vergelijken. Als je het strand op liep (zo ging ik altijd naar huis) dan lagen overal hoopjes mens. En in het dorp lagen ze lekker ladder verspreid over het plein. Waarom zou je daarvoor naar Spanje gaan?
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:04:25 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_1136321
Tvalt best mee. Toen ik er vorig jaar waren er nog een hele hoop bejaarden. Er waren wel wat dronkenlui, maar ik ben nooit wakker geschreeuwd ofzo, ook heb ik niets (groots) gesloopt zien worden. Vechtpartij met de Spaanse bevolking wel, kben er zelf ook nog slachtoffer van geworden (ze probeerde mij en wat vrienden te beroven). Ik heb wel een aantal keer veel gezopen, maar het bleef gemoedelijk en ook de proppers waren aardig. En toen we 's nachts op het strand gingen kijken was deze altijd zo goed als verlaten. Van de veertien waarmee we gingen heeft volgens mij niemand geboinkt. Je kùnt er dus wel gewoon rustig vakantie vieren. Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Robino (wij lagen ook altijd op dat andere strandje ).

Nou moet ik daarbij zeggen dat we meteen na de examens gingen, dus dat we nog in het voorseizoen zaten .

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:08:37 #21
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_1136395
Salou

Als je voor het eerst naar Salou gaat, dan is Salou super vet, sjansen, stappen,etc..vet gewoon..

DE GOUDEN TIP!! Hoe kom ik gratis een discotheek binnen..welnu, als vrouw is dit erg simpel, maar niet elke vrouw heeft een vlatte babbel en een leuk koppie, dus dit is niet een optie, ook niet iedereen is een vrouw..Maar wat is die tip dan wel????
Er is in Salou een straatje genaamd 'slamers' (de straat heet niet echt zo,maar zo wordt hij genoemd) als je langs die straat loopt, stormen er meteen 947329494328749 proppers op je af, met de mededeling of je daar iets wilt gaan drinken..dit kun je doen, vaak bieden ze je ook een kaartje aan, maar deze is vaak nie geldig...Wat je moet doen is doorlopen, deze straat helemaal uitlopen, je loopt de prins van oranje voorbij en 15 meter verderop zit er aan de linkse kant een cafe dat MORGAN heet.Ga hier naar binnen en bestel een cola (lekker goedkoop) je krijgt dan een kassabon, ga met deze bon naar de meneer die bij de tafel met de helm zit (deze man is de eigenaar, die tafel staat bij de ingang) Als je nu je kassabon bij deze vent afgeeft, krijg je vrijkaartjes voor een willekeurige discotheek, en voor een willekeurig aantal personen ( je moet natuurlijk niet een cola op 10 man drinken,daar trapt hij niet in) maar goed, je gaat dus naar die vent toe, je vraagt om het kaartje, en met dit kaartej kom je er echt binnen, ik ben nooit ergens geweigerd..ik noem maar op: PACHA, LA CAGE, CROCKS en zelfs de flashback (alleen laatgenoemde zou ik niet heen gaan.,..

BIj deze dus mijn gouden tip..

Verder over Salou..salou is best duur, maar als je mijn tip dus opvolgt, dan ben je goedkoper uit, een andere tip is...sla een paar flessen in bij de supermarkt en drink wat in..dat is ook goedkoper...

Leuke tenten zijn de; crocks, blue bahia, de morgan, pacha

Niet leuk: flashback, gat van nederland, tramps

dinsdag 3 juli 2001 @ 19:28:22 #22
497 Maja
Ja denk!?!
pi_1136740
Salou is gewoon leuk als je van zuipen, dansen, sjansen en gek doen houdt. Dat niet iedereen hier van houdt is logisch, ik vind dan ook niet dat ze hier dan moeten gaan reageren. Ze weten ook dat de opener van dit topic daar niet op te wachten zit.

Een grote aanrader is trouwens de Pacha, vooral de Hollandse avond. Snoopy's is ook wel leuk en enkele Hollandse kroegen. Het eten viel me daar wat tegen. De enige lekkere tent vond ik Zeezicht, aan de Boulevard.

Het imago wat Salou door de media opgedragen heeft gekregen vind ik ook niet echt kloppen. 's nachts vond ik het vrij rustig op straat en op het strand al helemaal. Vechtpartijen hebben we gelukkig ook bijna niet gezien. Alleen helaas zelf een keer meegemaakt. Toen we een motor aan het bewonderen waren, hebben we klappen van de eigenaar gehad. Sloeg helemaal nergens op.

dinsdag 3 juli 2001 @ 19:33:12 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_1136771
Ik begin me wel zwaar te balen dat ik niet in de Pacha ben geweest...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1136813
Sommige mensen kunnen zo zeiken als je zegt dat je naar Salou gaat, er zou geen cultuur zijn en alleen maar zuipende jongeren.
Nou en? ik heb heel veel cultuur gezien in de afgelopen jaren, nu ga ik eens lekker 10 dagen zonder gezeur aan mijn kop naar Salou (en Barcelona)
Lijkt me hardstikke gaaf!
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 3 juli 2001 @ 20:21:42 #25
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_1136987
ik ga al 3 jaar naar Salou.
Wel lachuh iedere disco krijg je een gratis t-shirt
Ik zit zelf op een Camping Sanguli :p
Echt zwaar relax
Oja Snoopies Rules !!
Oja Lady's night is relax !!!