Dat ben ik dus ook van plan om 9:00 uur s'ochtends voor de winkel staan, paar weken ervoor een opfriscursus Muay Thaiquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:43 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
voor de deur slapen en half 9 de winkel in rennend en zoveel mogelijk tegenstanderds proberen uit teschakelen en dan het doosie pakken en dan met invisibility naar de kassa renne.
Of toch maar via internet bestellen?
Als iemand je omver loopt om het als eerste af te halen ben ik dat.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook van plan om 9:00 uur s'ochtends voor de winkel staan, paar weken ervoor een opfriscursus Muay ThaiEn gaan. ik moet de game in de winkel ophalen, nou ja moet..
![]()
das toch die echte shitquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook van plan om 9:00 uur s'ochtends voor de winkel staan, paar weken ervoor een opfriscursus Muay ThaiEn gaan. ik moet de game in de winkel ophalen, nou ja moet..
![]()
en dan vertellen je ze om half 9 dat de vracht nog moet binnekomen....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Kom maar op ik heb aan Krav Maga en Muay Thai gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als iemand je omver loopt om het als eerste af te halen ben ik dat.
![]()
Dan ''vermaak'' ik me wel met diequote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dan vertellen je ze om half 9 dat de vracht nog moet binnekomen....
Ja tochquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:52 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
das toch die echte shit
Jij bent nog minderjarigquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
kan je je niet met mij vermaken?
Dan ben ik al gierend en lachend weggerend met Halo 2 in mijn klauwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom maar op ik heb aan Krav Maga en Muay Thai gedaan![]()
Nee jongen dat ben ikquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan ben ik al gierend en lachend weggerend met Halo 2 in mijn klauwen.
20 augustus niet meerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent nog minderjarig![]()
Kom maar op ik ben toch sadomasochistisch ingesteld...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee jongen dat ben ikTerwijl ik dat doe ben jij bezig je ballen uit te spugen
![]()
Gimeone2 de lachende 3e.......1 sukkel denkt iemand aan te kunnen voor halo 2 maar simon peert hem gewoon. Met halo 2 als de andere vechtend bezig zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee jongen dat ben ikTerwijl ik dat doe ben jij bezig je ballen uit te spugen
![]()
Hier ga je spijt van krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kom maar op ik ben toch sadomasochistisch ingesteld...
Dat denk je maar, het is niet een kwestie van vechten schatje, het is een kwestie van uitschakelenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:03 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Gimeone2 de lachende 3e.......1 sukkel denkt iemand aan te kunnen voor halo 2 maar simon peert hem gewoon. Met halo 2 als de andere vechtend bezig zijn
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
20 augustus niet meer
Daar herinner ik je aan als je krijsend op de grond ligt te janken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hier ga je spijt van krijgen![]()
Wat een zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daar herinner ik je aan als je krijsend op de grond ligt te janken.![]()
Het is dat ik dan haast heb, anders zou ik gewoon op je blijven zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwenJammer dat je die na de ''ontmoeting'' met mij kwijt bent
![]()
en anders helpt die cute verkoper met wel weer overeind![]()
Keep dreaming babyquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is dat ik dan haast heb, anders zou ik gewoon op je blijven zitten.
Hulk Hogan style![]()
We zullen zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Keep dreaming baby![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |