en 
Okee een foto van een kerkklok ......... met kloppende tijd uiteraard !!!
Good luck
quote:Hey maak je die foto's met een nokia 7650 toevallig? Zeker erg praktisch voor deze topic
Op maandag 26 mei 2003 20:41 schreef TheSigi het volgende:
Haha langs die kerk liep ik om 20:03 , mijn inspiratie voor de opdracht ......
![]()
Oke ik wil graag een foto van een bouw steiger
quote:Waarom heb jij dan vanmorgen dat mooie kaartenhuisje niet zitten bouwen???
Op maandag 26 mei 2003 20:54 schreef TheSigi het volgende:
Coolio ik ben niet de enige die moeite doet .........RESPECT
![]()
![]()
quote:Weet je hoe dat ging, hij kwam binnen met de kerktoren en ik stuurde hem weer weg voor de glasbak
Op maandag 26 mei 2003 20:54 schreef TheSigi het volgende:
Coolio ik ben niet de enige die moeite doet .........RESPECT
![]()
![]()
even, omdat ik dit een mooie foto vind;
Ik ga in de hoek zitten met een kaasschaaf en ga zeker niet de deur uit om die steiger te fotograveren, ik ga me bezatten achter de pc en balen van mijn gemistte kans![]()
(Ik kan tenminste aantonen dat ik de fles netjes heb opgeborgen
)
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 26-05-2003 21:02]
je ziet het misschien niet zo goed
maar het is daar kwart voor negen
( moesten toch even naar de gamma
)
quote:
Op maandag 26 mei 2003 21:00 schreef elcastel het volgende:Ik ga in de hoek zitten met een kaasschaaf .....
quote:Ik baalde van te voren al dat het geen gele glasbakken waren, daarom vond ik het eerst de moeite niet, toen ik eenmaal weg wou hield ik eerst de deur open voor een oude vrouw, heb haar toen helpen instappen in een taxi, had daarna elk zebrapad tegen en heb ik toen ik terug kwam weer de deur open moeten houden, ditmaal voor een keukenboer die effe snel wat dingen wou brengen bij een klant, oh ja de fles was halfleeg, die heb ik leeg gedronken bij de bak en ben lopend teruggegaan naar huis
Op maandag 26 mei 2003 21:05 schreef TheSigi het volgende:
Hahaha volgende keer niet twijfelen El en gelijk rennen anders ben je gewoon te laat ...... of je sneller over laten halen hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |