abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2003 @ 20:44:25 #51
37769 erodome
Zweefteef
pi_10673321
Ik heb inmiddels 3 peircings(gaatjes in oren voor oorbellen niet meegerekent), navel, klithood(staafje) en tongpiercing(sinds 2 weken).

Ik ben er heel happy mee

Om een idee te geven van hoe snel zo'n gaatje dichtgaat.....
Mijn klithoodpiercing is er eens uitgeweest(ik had de piercing toen een half jaar ofzo), balletje was losgegaan tijdens de sex en piercing eruit....

Zelf kreeg ik de piercing er niet in dus ik moest 2 dagen wachten totdat ik bij de piercer terrecht kon...

Hij heeft hem opnieuw moeten zetten omdat het gaatje al bijna weer dicht was.....

Het varieert van plek tot plek hoe snel het dichtgaat, in de geslachtsdelen gaat het erg snel weer dicht.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10674977
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:44 schreef erodome het volgende:
Ik heb inmiddels 3 peircings(gaatjes in oren voor oorbellen niet meegerekent), navel, klithood(staafje) en tongpiercing(sinds 2 weken).

Ik ben er heel happy mee

Om een idee te geven van hoe snel zo'n gaatje dichtgaat.....
Mijn klithoodpiercing is er eens uitgeweest(ik had de piercing toen een half jaar ofzo), balletje was losgegaan tijdens de sex en piercing eruit....

Zelf kreeg ik de piercing er niet in dus ik moest 2 dagen wachten totdat ik bij de piercer terrecht kon...

Hij heeft hem opnieuw moeten zetten omdat het gaatje al bijna weer dicht was.....

Het varieert van plek tot plek hoe snel het dichtgaat, in de geslachtsdelen gaat het erg snel weer dicht.....

Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?

Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?

maandag 26 mei 2003 @ 09:34:21 #53
37769 erodome
Zweefteef
pi_10680478
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:15 schreef Hatsjikiedee het volgende:

[..]

Die tongpiercing, is dat al weer een beetje geheeld ondertussen en had je een opgezwollen tong of niet?

Ik zit zelf een beetje te twijfelen over een frenumpiercing, ben een beetje bang dat ik dan ook voorzichtig moet doen en daar te veel aan ga denken, in plaats van het lekkere. Maareuh hoeveel pijn deed het bij het zetten? Heel even best flink en daarna niks/weinig?

Ik heb de piercing nu 2 weken, mijn tong is weer helemaal normaal...

Het is flink gezwollen geweest ja, dat is echt wel minder......
Het ergste van de zwelling heeft een dag of 3 geduurt, daarna is het langzaam elke dag weer wat minder geworden.

Totaal heeft het ongeveer anderhalve week geduurt voordat mijn tong weer echt normaal was.

Ik heb sinds dit weekend mijn tongpiercing getest, in het begin merkte mijn man er bijna niets van, maar zaterdag ging het een stuk beter en heeft hij heerlijk genoten van de tongpiercing(ik moest er ff handigheid in krijgen )......

Wbt de frenumpiercing en voorzichtig doen....
Ik kan alleen spreken van mijn klitpiercing, in het begin doe je heel voorzichtig omdat je "bang" bent, maar dat gaat vanzelf over en dan kom je erachter dat de piercer gelijk had en je er echt alles mee kan wat je er vroeger ook mee kon....

Hoe een frenumpiercing voelt om te zetten, geen idee.....
De klithood was ff een korte felle pijn bij het prikken, dan weer ff een korte felle pijn bij het erdoor halen van de piercing en dan is het over, het blijft wel even een paar dagen wat gevoelig, maar meer ook niet...

De navel heb ik niet gevoeld, die was verdoofd(prik van verdoving wel gehad), de tongpiercing deed bij het zetten totaal geen pijn, dit was qua prikken de minst pijnlijke, maar qua napijn de vervelendste....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10683699
Intiem piercing vind ik maar niks.. Vind ze er zo gek uitzien ook.. Lijkt me ook zo'n vreselijke pijn doen, omdat m'n navelpiercing ook al zo erg pijn deed.

Is zoenen met een tongpiercing trouwens lekker? En hoe voelt pijpen en beffen met een intiem piercing en tongpiercing?

Maar nu wil ik een neuspiercing (al 2 jaar, maar 't mag niet van mn ouders )!

pi_10688884
Ik heb zelf twee tepelpiercings en een prince albert, en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. En me vriendin hoor ik al helemaal niet klagen
pi_10696773
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb de piercing nu 2 weken, mijn tong is weer helemaal normaal...

Het is flink gezwollen geweest ja, dat is echt wel minder......
Het ergste van de zwelling heeft een dag of 3 geduurt, daarna is het langzaam elke dag weer wat minder geworden.

Totaal heeft het ongeveer anderhalve week geduurt voordat mijn tong weer echt normaal was.

Ik heb sinds dit weekend mijn tongpiercing getest, in het begin merkte mijn man er bijna niets van, maar zaterdag ging het een stuk beter en heeft hij heerlijk genoten van de tongpiercing(ik moest er ff handigheid in krijgen )......

Wbt de frenumpiercing en voorzichtig doen....
Ik kan alleen spreken van mijn klitpiercing, in het begin doe je heel voorzichtig omdat je "bang" bent, maar dat gaat vanzelf over en dan kom je erachter dat de piercer gelijk had en je er echt alles mee kan wat je er vroeger ook mee kon....

Hoe een frenumpiercing voelt om te zetten, geen idee.....
De klithood was ff een korte felle pijn bij het prikken, dan weer ff een korte felle pijn bij het erdoor halen van de piercing en dan is het over, het blijft wel even een paar dagen wat gevoelig, maar meer ook niet...

De navel heb ik niet gevoeld, die was verdoofd(prik van verdoving wel gehad), de tongpiercing deed bij het zetten totaal geen pijn, dit was qua prikken de minst pijnlijke, maar qua napijn de vervelendste....

Dankje voor de uitleg! Dat waardeer ik erg

Mijn vriendin heeft al een clithood piercing, nu heb ik zelf de pijn niet gevoeld, maar wat ze heeft verteld en ik heb gemerkt komt zegmaar 100% overeen met jouw ervaring.

Ik zelf zit dus aan een frenum-piercing te denken, maar eigenlijk vind ik ook dat niet echt helemaal je-van-het. Ik vind een genitale piercing bij een man eenvoudigweg niet zo mooi. Op een frenum, Albert en Reverse Albert na. Maar Reverse lijkt me te pijnlijk en een normale Albert durf ik eigenlijk ook niet...

Ik vind het vrouwelijk geslacht echt een geweldig iets, bijna elke piercing vind ik ook mooi, maar bij een penis vind ik het toch minder, snap niet zo goed waarom...

donderdag 29 mei 2003 @ 00:00:52 #57
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_10746733
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:15 schreef Hatsjikiedee het volgende:

[..]

ik heb ook een frenum en het deed minder pijn dan het tongpiercing... je hebt er alleen beetje last van als je net naar de wc bent geweest.. maar das ook maar net een week. in begin zat ik ook te stressen maar achteraf gezien viel het echt reuzen mee...:)

en idd ik vind het zelf heel mooi staan. alleen de eerste keer sex met dat frenum was wel raar want in begin deed het wel beetje 'pijn' (niet zo erg maar je voelt het wel) maar naar paar stootjes voel je hem niet meer zitten..je zelf hebt er eigenlijk niet zo veel aan bij het neuken. je vrouw voelt hem alleen heel goed bij bepaalde standjes..

maar bij het pijpen voelt het heel fijn aan als zij met de tong over het piercing gaat

[Dit bericht is gewijzigd door Matty___ op 29-05-2003 00:06]

Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 28 juli 2003 @ 13:31:00 #58
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_12065831
Ik heb as donderdag mijn klihoodpiercing 3 weken, nog altijd geen spijt en nergens geen last van!

Voor de mensen die er ene willen laten zetten zeg ik neem een goede piercer!!!!!

Verdoving is het beste!
Waarom??>>>> Omdat je zaakje zich niet kan wegtrekken bij aanraking en dus de piercer goed kan zien en voelen waar hij/zij mee bezig is.
Pijn heb je met een verdoving ook niet dus je kan geen pijnreactie (wegtrekken of verschieten) krijgen dus kan je piercer ook niet verkeerd prikken cq zetten.
Een goede (intiem-)piercer stelt je eerst goed op je gemak en legt alles goed uit, geeft je van A tot Z advies over de verzorging ervan. Ook zal een piercer je niet zelf een intiempiercing willen laten vervangen, juist ivm het tijdens de sex loslaten van het staafje of ringetje.

De mijne is met een tangetje goed vast gedraaid dus ik hoef voor verlies niet bang te zijn.

En als belangrijkste!!
De piercer draagt handschoenen en laat je alle naalden ed zien hoe ze uit de steriele verpakkingen komen!!!
Ik heb geen pijn gehad en geen ontsteking en ik ben ook niet bang geweest toen ik voor de eerste keer sex had na de het zetten van de piercing..ik keek er eigenlijk wel beetje naar uit, is toch weer en nieuwe ervaring he!!?!!!

Theo Bedankt!!! (gediplomeerd piercer die verdovingen mag zetten...alleen professionele piercers met diploma voor anestetica mogen en kunnen verdoven!)

Wie een goed piercing adresje wilt hebben mag me altijd mailen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gekke_mus op 28-07-2003 19:32]

Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  maandag 28 juli 2003 @ 13:34:35 #59
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_12065924
Ik heb een tepelpiercing, is dat intiem genoeg ? Door mijn willy komt geeb metaal. Ik wil nog een tongpiercing, maar dat kan niet ivm werk (verkoper)
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_12070060
[offtopic]
urine schijnt best gezond te zijn. Het bestaat niet uit afvalstoffen, zoals ontlasting, maar uit een 'te veel' aan goede stoffen in het lichaam, zoals mineralen, vitaminen, eiwitten, water, anti-stoffen. Alleen als je ergens een ontsteking hebt, dan gaat die rommel ook naar buiten via je urine, omdat dit meestal via eiwitten wordt afgevoerd.
[/offtopic]

[ontopic]
Ik heb 2 oorpiercings (ooit zelf geprikt) en 1 tepelpiercing. Bevalt me uitstekend. En ook (nog) 1 tattoo.
[/ontopic]

maandag 28 juli 2003 @ 18:06:45 #61
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_12072676
quote:
Op zondag 25 mei 2003 03:19 schreef Matty___ het volgende:

[..]

nee geen clit door het tompje onder de eikel

Auw
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 28 juli 2003 @ 18:08:20 #62
56471 pinquit
oh my lama!
pi_12072701
intiem lijkt me niks..

heb btw zo ook al genoeg..
wenkbr.
neus.
lip/kin.
navel
en dan nog 9 in mn oor........

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_12079397
Voor mij geld meer andersom... liever één in m'n lul dan 14 in m'n bek. Als ik er al zou nemen dan maar ik ben bang dat ik blijf 'haken' bij m'n vriendin... die angst houdt me nog even tegen
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 12:51:32 #64
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_12089042
Vraagje...graag wil ik nog weten hoe het met die meiden hun clit is afgelopen die in hun clithood een piercing hadden laten zetten en daarna geen gevoel meer in hun klit hadden, is dit gevoel nu wel weer terug???
Het kan nooit goed zijn als je geen gevoel meer in je klitje hebt de mijne werkt nog perfect!! ..en is ook niet buiten werking geweest....
Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  dinsdag 29 juli 2003 @ 12:57:15 #65
17075 extreme
-wannahave-
pi_12089178
Intieme Piercing
en
piercing in klithood

informatief, en erg leesbaar, vooral het topic van NRG.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 13:57:18 #66
44515 Brram
Oldschool
pi_12090673
quote:
Op maandag 26 mei 2003 12:21 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
Is zoenen met een tongpiercing trouwens lekker?
Je merkt er zelf weinig van omdat je het staafje gewend bent.. voor de ander is het wel wat lekkerder, maar ook daar went het gevoel natuurlijk
* Brram heeft em nu een paar maanden
Bevalt goed
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2003 @ 14:27:44 #67
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_12091405
Ik ben veel te braaf voor piercings
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12117927
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 14:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben veel te braaf voor piercings
Juist de braafste hebben meestal de intiemste!
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_12122055
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:17 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Juist de braafste hebben meestal de intiemste!

De meeste mensen die horen welke piercings ik heb(en die niet wetenwat ik zoal doe verder ) staan echt open met hun mond van verbazing, jij daar een piercing??????????????????

Dan de normale vragen, doet dat geen pijn?????

Ik weet het, klinkt heel gek, maar ik kom in het normale leven best heel braaf over, lief klein en onschuldig he

pi_13268749
ik heb ook een frenum het is egt wel lekker als het gevoelig is !!!!!!!!
  donderdag 18 september 2003 @ 17:58:35 #71
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13268983
Nu ik dit zo lees wil ik ook wel een frenum.........Ik heb er al 1 in me wenkbrauw die totaal NIET zeer deed
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_13271272
Wat is de prijs ongeveer?
pi_13271555
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef oncrea het volgende:
Die van mij koste me toen 175 gulden, inclusief de piercing zelf.
  zaterdag 20 september 2003 @ 10:13:29 #74
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13308525
quote:
Op donderdag 18 september 2003 19:35 schreef oncrea het volgende:
Een frenum piercing kost hier 55 eurie http://www.studioflash.nl/prijslijst%20piercing.htm

En hier is in Heerenveen

The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 20 september 2003 @ 10:16:42 #75
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_13308570
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')