Arthur: De bastaard moet gestopt worden
Erg spannend allemaal ook leuk dat ze het nu over meerdere afleveringen rekken.
Alleen die mitrailleurs waarmee die politie agenten lopen waren wel errug overdreven, daar moesten m'n moeder en ik toch hartelijk om lachen!!!
en die politie was al helemaal een lachertje ja
Snollie Silva daarentegen was weer om te huilen, toen ze in cafe de Engel te horen kreeg dat Duuk gegijzeld werd
quote:dat bedoelde ik ook met margot....toen zij het hoorde...
Op maandag 2 juni 2003 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond Margot juist erg goed toen ze in het kantoor van Bettina met Sid aan de telefoon zat.Snollie Silva daarentegen was weer om te huilen, toen ze in cafe de Engel te horen kreeg dat Duuk gegijzeld werd
quote:Ja ... de politie stond al achter de deur gereed. Dat kon ook wel, want ze werd vrijdag gebeld en had de zater-, zon- en een deel van de maandag om aan te treden.
Op maandag 2 juni 2003 21:09 schreef Cybart het volgende:
en die politie was al helemaal een lachertje ja
Ik ergerde me wel aan Arthur, hij denkt altijd dat ie op alles en iedereen invloed heeft terwijl dat vaak helemaal niet zo is.
Verder erger ik me ook aan Ariel, die quasi-stoer meldt geen pijn te hebben en naar huis wil.
Sid is cool
Door hem gebeurd er tenminste weer iets spannends.
Je zou steeds zweren dat ie Duuk neer gaat schieten en dan doet ie t toch maar niet.. spannend.
quote:Dat is rechercheur Campert. Dezelfde lul die het onderzoek naar de dood van de patiônten van Luciel leidde.
Op maandag 2 juni 2003 22:39 schreef Markie-Mark het volgende:
En die rechercheur met dat stokje?? in zijn mond, echt zo'n cliche type rechercheur. Allemaal erg nep en overdreven maar wel erg vermakelijk en daar gaat het om toch??
quote:Nee, daar was hij een crimineel.
Op maandag 2 juni 2003 22:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Klopt...hij is ook weleens in GTST te zien geweest dacht ik, ook als rechercheur.
Jou ontgaat ook niks he
quote:Weet je dat nou pas?
Op maandag 2 juni 2003 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja natuurlijk je hebt gelijk, hij ontvoerde Job.Jou ontgaat ook niks he
quote:Geen idee.
Op maandag 2 juni 2003 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet je toevallig ook al wat de cliffhanger van ONM gaat worden, ik denk wel iets met Sid, misschien een rechtszaak. Of het 25 jarig jubileum van het Beatrix, ik ben iig benieuwd
quote:Helemaal mee eens, net als die agenten met die geweren. En Sid is bijna einde verhaal als ie de kogel op zichzelf afvuurt.
Op maandag 2 juni 2003 22:39 schreef Markie-Mark het volgende:
En die rechercheur met dat stokje?? in zijn mond, echt zo'n cliche type rechercheur. Allemaal erg nep en overdreven maar wel erg vermakelijk en daar gaat het om toch??
quote:75 jaar was het toch al? Lizzy reageerde ook leuk toen Joost het haar vertelde: "Nou sorry dat ik een keer de naam Mischa noem, hoor"
Op maandag 2 juni 2003 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet je toevallig ook al wat de cliffhanger van ONM gaat worden, ik denk wel iets met Sid, misschien een rechtszaak. Of het 25 jarig jubileum van het Beatrix, ik ben iig benieuwd
quote:Joost gaat volgens mij helemaal doordraaien als Lizzy het uitmaakt. En Joyce is dus ziek. Zeker iets van Alzheimer ofzo
Joost weigert te accepteren dat Lizzy het uitmaakt met hem ten overstaan van Mischa. Joyce neemt Niels in vertrouwen over haar ziekte. Ze wil niet dat de rest van de familie het al hoort. Niels solliciteert in het Beatrix en moet het obstakel Arthur van Walsum zien te passeren.
maar ik dacht dus dat deze week al de cliffhanger was, maar dat is dus nog een weekje wachten
Clash of the titans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |