abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10792793
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja dat was een geweldige verhaallijn,bijna de hele cast was verdacht zo gehaat was die Rutger

En later verschenen er allemaal lichaamsdelen van Rutger in het ziekenhuis, een hand tussen het eten van een patient en een afgehakt been in de lift( ik heb Bettina nog nooit zo geschokt zien kijken). Dit had weer een andere patient van Rutger gedaan, ook een vrouw

Ik heb van het overzichtje ook een spreadsheet (Excel Office 2000 pakketje), maar ik heb niet jouw adres om het te sturen .....
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10792965
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:08 schreef somegirl het volgende:

[..]

geweldig!!!! Maar jezus dat je dat allemaal onthoudt, heb je er een hele studie van gemaakt ofzo?

Valt mee. Van "Married ... With Children" heb ik nog veel meer. Een complete ordner met info, teksten, uitspraken (quotes) uit de serie, foto's, achtergrondinfo ... van alle afleveringen (200, geloof ik).

Een nog dikker boekwerk heb ik van BZN.

pi_10793023
BZN??? als in Band zonder Banaan of als die band uit Volendam?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10793056
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
BZN??? als in Band zonder Banaan of als die band uit Volendam?
Band Zonder Naam uit Volendam. Heb ik een cd of 42 van. En een stuk of 20 videotapes of dvd's.
pi_10794029
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 11:54 schreef Svensational het volgende:
Even wat leuke foto's van Lizzy

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

pi_10803254
* Markie-Mark kwijlt mee met Riann
pi_10807253
quote:
Op zondag 1 juni 2003 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
pi_10808590
quote:
Op zondag 1 juni 2003 12:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Markie-Marie kwijlt vast en zeker liever OP Riann!?
pi_10813336
pi_10819096
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

De Cirkel was ook een sekte. Orion kwam later, in de periode dat Ed niet meer helemaal sjang was en zich bij die oplichters aansloot. Kostte hem en Babette (die werd meegesleurd in die dopekul) bijna het leven.

Dit was geen Benno Zwart, maar dit was Bennie Carstens. Hij werkte als arts in het ziekenhuis en kwam niet opdagen op de bruiloft met Reina de Zeeuw. E en tijd later vond Pim hem terug in deze sekte.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10823852
Maandag 2 juni
Sid richt een pistool op het hoofd van Duuk en eist dat de andere aanwezigen uit de personeelsruimte van het ziekenhuis vertrekken. Arthur vindt het beschamend dat zijn zoon dit doet in zijn ziekenhuis. Margot is geschokt als ze begrijpt waar Sid mee bezig is.

Dinsdag 3 juni
Margot licht het arrestatieteam in om Sid naar buiten te lokken. Voor Duuk komt de hele geschiedenis met Olaf weer boven nu Sid hem gijzelt. Als de uitgeefster van het nieuwe kookboek van Daan een mooie vrouw blijkt, voelt Daan zich erg ongemakkelijk tegenover Kyra.

Woensdag 4 juni
Hugo vindt dat de familie Sid wel moet helpen bij zijn verdediging. Bram eist van Ellen dat ze hulp zoekt om van haar verslaving af te komen. Hedwig heeft zo haar bedenkingen bij de broer-zus relatie van Duuk en Suzy.

Donderdag 5 juni
Bettina verstoort zonder het te weten een zeer intiem moment tussen Arthur en Joyce. Het ergert Joost behoorlijk dat Lizzy zich ondanks haar eerdere belofte toch weer door Mischa laat begeleiden. Niels aardt goed bij de Couwenbergs. Hij voelt steeds meer verantwoordelijk voor de gang van zaken.

Vrijdag 6 juni
Lizzy is stomverbaasd als ze Joyce in een bomvolle Galaxy op de dansvloer ziet. Bram vindt dat Ellen een andere therapeut moet consulteren nu Duuk niet beschikbaar is. Lizzy merkt dat ze nog niet over haar verliefdheid voor Mischa heen is. Joost wil Sid niet laten vallen, ondanks dat hij zijn daden afkeurt.

pi_10828925
Nog een paar castleden die vertrokken zijn:
  • Vanya van Bakel - Mylène Duyvestein (1996-1997) Werkte in de Casablanca
  • Hetty van der Laan - Anousha Nzumé (1994) Speelde lesbische zuster in ziekenhuis. Had relatie met Irene of Renee
  • Els Stam - Patty Pontier (1994-1995) Was redactrice bij Het Dagblad en het neuws. werkde samen met Sander Overbeeke en Reina de Zeeuw
  • Dagmar Brood - Tobia Jantzen (1996-1997??????
  • Die laatste ken ik niet. Iemand een idee?

pi_10829397
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 15:45 schreef Svensational het volgende:
  • Dagmar Brood - Tobia Jantzen (1996-1997??????
  • Die laatste ken ik niet. Iemand een idee?

Dagmar Brood was een meisje dat net als Wanda Zevenster door Chris Gomez sexueel werd misbruikt.
    In mijn lijst heb ik alleen de personages die voor langere tijd in de reeks waren genoemd. Bijrollen heb ik met opzet overgeslagen.
      Moderator maandag 2 juni 2003 @ 16:03:18 #189
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_10829464
    reina en cor de zeeuw, DIE zouden terug moeten komen!!!!!
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_10829498
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:00 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Dagmar Brood was een meisje dat net als Wanda Zevenster door Chris Gomez sexueel werd misbruikt.
    In mijn lijst heb ik alleen de personages die voor langere tijd in de reeks waren genoemd. Bijrollen heb ik met opzet overgeslagen.

Els Stam en Vanya van Bakel hebben toch geruime tijd in de serie gespeeld. i.i.g langer dan sommig andere personages die wel genoemd zijn. Die Chris Gomez heb ik trouwens nog nooit van gehoord

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 02-06-2003 16:06]

pi_10829549
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:04 schreef Svensational het volgende:

[..]

Els Stam en Vanya van Bakel hebben toch geruime tijd in de serie gespeeld. i.i.g langer dan sommig andere personages die wel genoemd zijn. Die Chris Gomez heb ik trouwens nog nooit van gehoord

Els Stam en Vanya

Die Els kan ik me niet herinneren. Vanya was de erotische danseres die trachtte Pim te chanteren.
    Chris Gomez (een rol van Marc Hazewinkel) was een lover van Joyce. Echter, hij bleek een misdadiger te zijn.
    pi_10829613
    Vraagje: zijn wij nou fans van de serie of hebben we een knal en zijn we geobsedeerd?
    pi_10829702
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:03 schreef djkoelkast het volgende:
    reina en cor de zeeuw, DIE zouden terug moeten komen!!!!!
    Ik heb laatst ergens gelezen dat Cor de Zeeuw binnenkort z'n opwachting weer zou maken. Hij speelt momenteel in dat afgrijselijke programma op Nederland 3, Bergen Binnen. Maar in ONM was ie goed
    pi_10829768
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Vraagje: zijn wij nou fans van de serie of hebben we een knal en zijn we geobsedeerd?
    Mensen die elke avond proberen te kijken en het erg leuk vinden zijn fans. Mensen die alle afleveringen opnemen en (bijna) alle castleden zich nog kan herinneren zijn geobsedeerd
    pi_10829875
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:12 schreef Svensational het volgende:

[..]

Mensen die elke avond proberen te kijken en het erg leuk vinden zijn fans. Mensen die alle afleveringen opnemen en (bijna) alle castleden zich nog kan herinneren zijn geobsedeerd

Lul!

pi_10830002
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:16 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Lul!

pi_10831285
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 16:10 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik heb laatst ergens gelezen dat Cor de Zeeuw binnenkort z'n opwachting weer zou maken. Hij speelt momenteel in dat afgrijselijke programma op Nederland 3, Bergen Binnen. Maar in ONM was ie goed

Dat zou echt geweldig zijn, maar wie waren eigenlijk Cor's grootste vijanden toendertijd, waren dat niet Bettina en Ed?? Ik kan me niet echt meer herinneren wat Cor's rol in het begin van ONM was. Later kreeg hij die nachtclub en kreeg vooral te maken met Pim, Bob, Reina, Melle enzo
    pi_10831463
    quote:
    Op maandag 2 juni 2003 17:00 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Dat zou echt geweldig zijn, maar wie waren eigenlijk Cor's grootste vijanden toendertijd, waren dat niet Bettina en Ed?? Ik kan me niet echt meer herinneren wat Cor's rol in het begin van ONM was. Later kreeg hij die nachtclub en kreeg vooral te maken met Pim, Bob, Reina, Melle enzo

Cor de Zeeuw deed alles dat het daglicht niet kon verdragen. Zo smokkelde hij een partij diamanten in de maag of de darmen van een paard.
    Btw.: ik hoop dat het onweer hier rap overtrekt, want de satellietzenders vallen bij dergelijk weer nogal eens uit. En de hufters van HMG herhalen ONM niet meer.
    pi_10831576
    Ja vanavond spannende aflevering en ik had het vorige week donderdag en vrijdag ook al gemist dus vanavond wil het echt wel zien!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')